Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko kumppaniksi sen jonka halusit, vai tyydyitkö siihen varasijalla olevaan?

Vierailija
20.07.2020 |

Etkö koskaan uskaltanut yrittää sitä "oikeaa" ihastumisen kohdetta, tai ehkä hän antoi pakit?
Saitko sen suurten tunteiden ja haaveilun kohteen, vai jouduitko ottamaan sen mitä onnistuit saamaan?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan ottanut ketään, jota en olisi todella halunnut. En pelkää olla yksin.

Vierailija
2/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä ollut jo pitkä ketju olemassa?

Eikö löydy haulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän kumppania mahdat tarkoittaa, kun on tähän polun varrelle osunut niin monenmoista tapausta? Viimeisimmän kohdalla kävi niin, että sain juuri minkä halusin, mutta nyt en enää tiedä, haluanko. 

Vierailija
4/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole koskaan saanut sitä sen hetken ykkösvaihtoehtoa, vaan aina olen joutunut tyytymään. Ehkä siksi suhteet ovatkin päättyneet...ikää mulla nyt 34

Vierailija
5/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman sain kuin osasin villeimmissä fantasioissa kuvitellakaan.

Vierailija
6/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on niin, että sain sen parhaan, mutta jostain syystä en koskaan oikein päässyt mielessäni eroon siitä toiseksi parhaasta.

Vierailija
7/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on niin, että sain sen parhaan, mutta jostain syystä en koskaan oikein päässyt mielessäni eroon siitä toiseksi parhaasta.

Sittemmin tämä jatkui niin että sain myös sen toiseksi parhaan. Nyt olisi nuo molemmat, mutta haluaisin oikeastaan olla yksin.

Vierailija
8/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan ottanut ketään, jota en olisi todella halunnut. En pelkää olla yksin.

Olet etuoikeutettu.

Joidenkin on pakko ottaa se kolmos -tai vitosvaihtoehto jos eivät halua olla yksin.

Vierailija
9/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan palstan nainen myöntää tässä ketjussa tyytyneensä, vaikka aivan varmasti joku täällä on tyytynyt.

Vierailija
10/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään "varasijoja" koskaan ollut. Jos pidän jostakusta romanttisessa mielessä, se on vain hän eikä kukaan muu. Hänet siis sain.

Vierailija
11/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään "varasijoja" koskaan ollut. Jos pidän jostakusta romanttisessa mielessä, se on vain hän eikä kukaan muu. Hänet siis sain.

Olet etuoikeutettu

Vierailija
12/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ei ole ollut koskaan mitään varasijoja. Kiinnostusta on tai sitten ei ole.

Koskaan en ole edes miettinyt suhdetta jos kiinnostus puuttuu.

Vierailija
13/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset menee naimisiin tai avoliittoon, jos joku voi "keskeyttää häät" tai jos vois jättää tän kaiken taakseen, jos se, jolle ei oo kelvannut, sattuisi vilkaisemaan? Jos on tollanen toinen olemassa, niin aika iso valhe järjestellä häitä. Typerää ja keskenkasvuista.

Vierailija
14/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ketään "varasijalla". Sain kenet halusin.

Vierailija
15/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tästä ollut jo pitkä ketju olemassa?

Eikö löydy haulla?

Eiköhän tällä palstalla ole olemassa ketju jo ihan kaikesta. Ei tämä ole mikään tietopalsta, missä haulla etsitään vanhoja artikkeleita. Tämä on reaaliaikainen juttelupalsta.

Vierailija
16/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu kohta 30v Oikean kans ❤

Vierailija
17/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet etuoikeutettu.

Joidenkin on pakko ottaa se kolmos -tai vitosvaihtoehto jos eivät halua olla yksin.

En ole. Kenenkään ei ole pakko ottaa yhtään ketään. Opetelkaa nauttimaan elämästä ilman kumppaniakin.

Vierailija
18/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä haaveilin Wayne Greztkystä. Kanadalainen jääkiekkoilija, jos joku ei tunnista. En ole ihan varma, menikö nimikään oikein. Suunnittelin lähteväni lukion jälkeen Kanadaan sukulaisiin, jotta voisin tutustua Wayneen. Omien kuvitelmien perusteella Wayne olisi ollut täydellinen aviomies, jonka luonnekin olisi supertäydellinen.

Lukion kolmannella rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni kunnolla. En ollut aiemmin seurustellut. Olemme edelleen yhdessä eikä minulle ole tullut koskaan tunnetta, että voi kun olisin odottanut parempaa tai olisiko se Antti ollut sittenkin parempi. En vaan keksi yhtään miestä, johon oman mieheni vaihtaisin.

Vierailija
19/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan palstan nainen myöntää tässä ketjussa tyytyneensä, vaikka aivan varmasti joku täällä on tyytynyt.

Ne on ne palstamiehet, jotka tyytyvät.

Vierailija
20/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä ajattelutapaa, eivätkö ihmiset elämänkumppanin kanssa rakenna yhteistä elämää. Tuskin kukaan voi tietää mikä olisi ollut ”ykkösvaihtoehto”, naamavärkillä ei nimittäin kovinkaan pitkälle pötkitä, jos kumppani on täysi psyko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme