Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupperi lempparit? Entä pettymykset?

Vierailija
06.06.2013 |

Olin just kutsuilla, kymmenen vuotta sitten edellisen kerran. Ja tuli nyt sitä kuvastoa selatessa oikein mietittyä, et mullakin on aika monta kippoa. Suurin osa on ollu käytössä, osa kovemmassa, osa ei montaa kertaa. Kaikki mitä oon hommannu on ollu ihan hyviä tai jopa loistavia, mutta pari kippoa jotka sain lahjaksi on joista en oikein tykkää, kannet ei tahdo mennä kiinni. Muuten ihan ok kipot, olen käyttänyt ilman kansia tarjoiluun. Nyt näytti tulleen kivoja uusia juttuja, tuli tilattua taas muutama lisää. Onhan ne kalliita, mutta kun tietää että ne kestää, ja luultavasti tulee käytettyä, ennemmin tai myöhemmin.

Tuli mieleen että ne on kyllä melkeen äidiltä tyttärelle, vanhemmilla on ollut mehukannu käytössä varmaan 20 vuotta, ja varmaan tulee olemaan vieläkin käyttökelpoinen kun heistä aika jättää. Muovi on ikuista :) Pitääköhän mun tehdä testamentti mun kalliista tuppereista lapsille, ettei tule sit riitaa :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit just kutsuilla kymmenen vuotta sitten? :D

Vierailija
2/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestissä oli pilkku tuossa lauseessa, jos et huomannut. Mun lemppari on se pieni sipulisilppuri jossa pyöritetään kanssa eestaas ja sipuli menee terän alla pieneksi. Ikuisiahan nuo on juu, käyttämällä niitä ei juuri saa kulumaan tai varsinkaan hajoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin just kymmenen vuotta sitten, vähän hidas sytytys, nyt vasta hokasin missä olin :)

Vierailija
4/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EasyRice on aivan huippu, syödään suht paljon riisiä joten tulee käytttyä usein :) satelliitit olivat eka hankintani ja edelleen käytössä, myös tuplalävikkö on aivan luottovehje. VentSmart yllätti positiivisesti, uskoin mainoslauseet vasta kun kokeilin itse :D on siellä seassa vähän hassujakin tuotteita, mutta noin yleensä olen tuppereihini sangen kiintynyt ja tyytyväinen.

terveisin ehkä hitusen maaninen konsulentti ;)

Vierailija
5/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 22:05"]

Ap:n viestissä oli pilkku tuossa lauseessa, jos et huomannut. Mun lemppari on se pieni sipulisilppuri jossa pyöritetään kanssa eestaas ja sipuli menee terän alla pieneksi. Ikuisiahan nuo on juu, käyttämällä niitä ei juuri saa kulumaan tai varsinkaan hajoamaan.

[/quote]

Kukaan ei tykkää nipottajista. Ryömi takas sinne koloos, mistä tulitkin.

Vierailija
6/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli uus versio siitä sipulisilppurista, siinä vedetään nyt sellasesta kahvasta narua. Ja kallis sekin, en osta kyl sillä hintaa kuitenkaan, ostan sipulit pakasteena valmiiksi silputtuna kun ei silmät kestä sen käsittelyä. Kuulemma niihin silppureihin saa uusia teriäkin, kun kuitenkin vuosien saatossa tylsistyy.

Vierailija
7/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esittelijä sanoi että ei ite niin tykkää siitä riisintekokiposta, mutta mä hommasin nyt sen mikromunakaskipon, pitää huomenissä testata tuleeko syötävää munakasta. Mies oli just vaihtamassa vaatteita munasillaan kun riensin näyttämään, että kato, tässä on se kolmen munan munakaskippo, mies vilkas heti alaspäin ;) heko heko, mun miehellä on niiin hyvä huumori..

Vierailija
8/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulisilppuri on ihan ykkönen :-)

ja numero 7, minä myös ostin ennen sipulit pakasteena ja valmiiksi silputtuna, mutta oletko koskaan katsonut pussin kyljestä mistä maasta se sipulisilppu on kotoisin?

Vierailija
9/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan kyllä suomalaista sipulisilppua, joskus on pakko ostaa ties mitä kun ei ole valikoimissa kuin yhtä "omaa merkkiä".

Vierailija
10/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempparit: Lävikkö ja salaattilinko

Turhake: Herkkuhissi

Vierailija
11/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lävikkö ja salaattilinko mua kans kiinnostaisi. Läviköissä viiksettää aina se kun niistä ei tahdo saada putsattu kaikkea pois, aina tahtoo jotain jämähtää johonkin väliin, rakoon tai reikään, mahtaako olla tupperilla sitä ongelmaa? Salaattilinkokin oli sen verran tyyris, että ootan että tulisi emännänlahjaksi.

Vierailija
12/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperit on ylihinnoiteltua muovitavaraa, ei yhtään mun juttuni, en tykkää.

Vierailija
13/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppareita ovat kaikki kannelliset kipot :)

Vihreä kuorija on myös ehdoton.

Vierailija
14/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempparit:

Yleiskuorija, yllä kehuttu sipulisilppuri, purkinavaaja, suorakulmainen kakkukupu, minipurkit, pikasekoitin 5dl, vatkauskulho 7,5 l. samba kulhot ja samba kannelliset mukit.

Turhat:

Mikroplus kannu, herkkuhissi ja joku helvatan keiton tarjoilukulho, jossa pitäisi keiton pysyä lämpimänä.

Muista tuotteista ei henk koht kokemusta.

Vierailija
15/28 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrokulhot on ihan jokapäiväisessä käytössä ja lemppareitani.

Vierailija
16/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävä että mikroplus kannu on huono, toiset kehuu että ne on mikroplussat on juuri parhaita, jopa sellainen ystävättäreni joka on myynyt tupperia ainakin 20 vuotta.

Vierailija
17/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas herkkuhissi on aina käytössä. Samoin eri kauhat, kaapimet yms. Huipputuote on myös minimylly ja pikakokit. mikrokannut kovassa käytössä. Tupperit on huippuja.

Vierailija
18/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kuka ihme ostaa niitä ylihintaisia muovikippoja????? Ihan kamalia ylipäänsä muoviastiat, mutta jos nyt johonkin tarttee eväsrasiaa ja muovikulhoa, niin esim. stockalta ja keittiötarvikekaupoista löytää taatusti yhtä laadukasta muovia 1/3 hinnalla. 

Noi Tupperikutsut tuo mieleen jonkun 80-luvun ja läskit mammat ihastelemassa värikkäitä kippoja, tsiisus sentään.

Vierailija
19/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kermanvaahdotustörppö Tupperin? Se heiluteltava? Jos on, niin se on mun suosikki. Tosi siististi ja nopeasti saa kermavaahtoa tehtyä sillä. 

Vierailija
20/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäään myös tuosta herkkuhissistä, jota joku edellinen vastaaja kritisoi. Sipulisilppuri on vakavassa harkinnassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan