Linkittäkää kuva jossa Chris EI ole tympeän näköinen?
Ei tarvi edes näyttää rakastuneelta vaan ihan hyväntuuliselta...
Kommentit (10)
Onneksi ei tarvitse tekohymyillä. Hienoa, että on OMA aito itsensä. Onnea heille!
Onneksi ei tarvitse tekohymyillä. Hienoa, että on OMA aito itsensä. Onnea heille!
Millainen prinsessa ylipäätään ottaa miehen rahvaan keskuudesta?
Kaipa tuossa jotain kapinointia sitten on.
Yäk.
Katso netti iltis niin hevosvankkureissa skanssenilla on yhtä hymyä. Voi sitä onnea, lauantaina saavat toisensa. Sitten alkaa tulemaan pikku riseja ja Maddeja. Kaikki ihanuus heillä edessä.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288526235664.html
Tässä se näyttää hieman onnellisemmalta
Chrisin kasvonpiirteet vaikuttavat tympeiltä. Alaspäin kaartuvat suupielet ja "laiskat luomet" luovat vaikutelman tympääntyneestä ihmisestä.
Minulla on nuo kasvonpiirteet myös ja ihan yleisilmeeni on pahantuulinen. Jos haluan näyttää edes normihyväntuuliselta, pitää minun miettiä ilmeeni tarkkaan ja esim. nostaa kulmiani ja suupieliäni tarkoituksella. Minustakin on sanottu, että olen tympeä tai ylpeä. En tosiaankaan ole, vaan kiva ja kiltti =)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:24"]
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288526235664.html
Tässä se näyttää hieman onnellisemmalta
[/quote]
Eipä se Maddekaan enää mikään nuori ole. Joten sinänsä hyvä pari.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:27"]
Chrisin kasvonpiirteet vaikuttavat tympeiltä. Alaspäin kaartuvat suupielet ja "laiskat luomet" luovat vaikutelman tympääntyneestä ihmisestä.
Minulla on nuo kasvonpiirteet myös ja ihan yleisilmeeni on pahantuulinen. Jos haluan näyttää edes normihyväntuuliselta, pitää minun miettiä ilmeeni tarkkaan ja esim. nostaa kulmiani ja suupieliäni tarkoituksella. Minustakin on sanottu, että olen tympeä tai ylpeä. En tosiaankaan ole, vaan kiva ja kiltti =)
[/quote]
Niinpä. Minkä sitä kasvonpiirteilleen mahtaa, ainakaan jos ei kauneusleikkauksiin halua turvautua. Itselläni on pieni mutrusuu, jossa on vielä suupielet aavistuksen verran alaspäin ja "kissansilmät", kirkkaanvihreät ja vähän vinohkot ja minusta saa kuulemma helposti käsityksen, että olen vähän pelottava ja angstinen/pahantuulinen, vaikken edes sitä olisikaan. Toki sitä naamalihaksia jännittämällä saa vähän eri ilmettä, mutta eipä sitäkään koko aikaa pysty pitämään.
kuka chris?