Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs tuttava, joka on täysin rinnaton, ilmestyi

Vierailija
06.06.2013 |

yhtäkkiä kuvioihin tissien kera. Eli ihan selkeästi käynyt laittamassa silikonit. Meni maku koko ihmiseen, ollaan tunnettu jo monta vuotta, ja nyt en kehtaa edes jutella tuon ihmisen kanssa. Miten ilmaista asia hänelle kohteliaasti, ettei enää tuppautuisi seuraani? Kuolisin häpeästä jos joku kuulisi minun kaveeraavan tuon tuttavan kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän vajaa tai jotain? Miksei rinnaton ihminen sais hankkia silareita? Kateellinen olet.

Vierailija
2/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule,hän on vain lihonnut.Rintani ovat aidot.Ei oo silikoonia.Olut maistuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt olisi kade naiselle, jolla ei ole omia tissejä, ja sitten on joukkopaineen/huonon itsetunnon vuoksi hankkinut itselleen feikit?? :D Noita kun näkee, tulee mieleen pikkutytöt joilla on appelsiinit paidan alla..;)

t. ei ap, mutta isotissinen

Vierailija
4/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoneissa mitään vikaa ole. 

Ne lisäävät nk. whore-lookia ja joinain päivinä sellainen panonukke-tyyli miellyttää enempi kuin sellainen pehmeämpi.

Onkohan meillä miehilläkin jonkinlainen kierto, mikä laittaa hormonit hieman eri tahtiin.

Vierailija
5/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tää on huono.Talvella on kuulet takit päällä jos tätä tuttua näet vaan paitasillaan kerran kesässä,ei kerro sulle mitään.Ne samat rinnat on kuule helppo piilottaa just sun laisilta mulkoilijoilta vaatteiden alle.Ei oo silikoonit.Ihan pomppii luonnossa.Mulla on aina ollut kokooni nähden isot rinnat vaikka pieni olen.Se on sitten kuule kaksoisolentoni jolla ei rintoja ole,mun rinnat on olleet samaa kokoa koko ajan.Laita lasit päähän!

Vierailija
6/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta, jos nainen on täysin rinnaton, on oikeutettu silikoneihin. Jopa ihan julkisella puolella.

Vierailija
7/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on huono.Mun rinnat on aidot.Kavereita löytyy kyllä joilla on pieni aa-kuppi.Mutta ei oo meidän ystävyyttä hiertänyt.

Vierailija
8/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka hankit elämän.

Vierailija
9/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:06"]

Kuka nyt olisi kade naiselle, jolla ei ole omia tissejä, ja sitten on joukkopaineen/huonon itsetunnon vuoksi hankkinut itselleen feikit?? :D Noita kun näkee, tulee mieleen pikkutytöt joilla on appelsiinit paidan alla..;)

t. ei ap, mutta isotissinen

[/quote]

Ikävää että kaltaisesi ihminen tuntee yhtään ketään. Ansaitsisit yksinäisen elämän hirvittävien ajatustesi kanssa. Kuka sinä olet sanomaan siitä yhtään mitään, jos toinen kokee silikonien tuovan paremman mielen ja itsetunnon?! Olet todella nolo tyyppi.

Vierailija
10/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu, joka oli tosi isorintainen, kävi pienennyttämässä varustuksensa, koska hänellä oli koko ajan selkä- ja niskakipuja. Pitäisiköhän mun nyt hylätä hänet?

Vierailija
11/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aa-kuppI ja olen haaveillut silareista. 75B olis jo kiva, ei mitään melooneja 

Vierailija
12/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:01"]

yhtäkkiä kuvioihin tissien kera. Eli ihan selkeästi käynyt laittamassa silikonit. Meni maku koko ihmiseen, ollaan tunnettu jo monta vuotta, ja nyt en kehtaa edes jutella tuon ihmisen kanssa. Miten ilmaista asia hänelle kohteliaasti, ettei enää tuppautuisi seuraani? Kuolisin häpeästä jos joku kuulisi minun kaveeraavan tuon tuttavan kanssa.

[/quote]

Jos joku tumma  tuttavasi värjää hiuksensa vaikka blondiksi, niin onko reaktiosi sama. 

Vierailija
13/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:26"]

Mun yksi tuttu, joka oli tosi isorintainen, kävi pienennyttämässä varustuksensa, koska hänellä oli koko ajan selkä- ja niskakipuja. Pitäisiköhän mun nyt hylätä hänet?

[/quote]

Mun mielestä on ihan eri asia ottaa rinnoista jotain pois kuin laittaa silikonit. Eli ei pidä hylätä tuon takia.

Vierailija
14/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihan sama, mitä nainen kehollaan tekee. Tietenkin voi ajatella, että aina voi 'kasvaa ihmisenä' ja 'oppia arvostamaan itseään' ja muuta blaa, blaa. Mutta jos on rahaa ja haluaa panostaa ulkonäköönsä, siitä vaan.

Onnea uusille tisseille!

Vierailija
15/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on omituinen ihminen aloittajana,oletko kenties noin kateellinen hänelle kun yhteys pitää pistää ihan poikki sen vuoksi että nyt hänelläkin on ansaitut rinnat? tee sille naiselle palvelus ja laita yhteydet poikki,hän tuskin tarvitsee lähelleen noin törkeää ihmistä

Vierailija
16/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin sitä mieltä, että jos ei oikeasti ole rintoja ollenkaan, on oikeasti ok hankkia itselleen jonkinnäköiset kupit. Itse isotissisenä olen kuitenkin turhan usein kuullut haukkuja niistä, jotka ovat lautoja ilman tissejä tai peppua :( Tietty täähän voi olla vain miesten ovelaa käänteistsykologiaa, mutta... Itse jotenkin kuvittelen rinnat naiseuteen ja äitiyteen, jolloin miehet alitajuisesti etsivät "äidillisen näköisiä naisia".

En kokisi varmaan mitään sen suurempia reagointia laudan silikoneihin kuin että "ihan ymmärrettävää tässä maailmassa". En tosin ymmärrä naisia, jotka ottavat silikonit, vaikka heittä jo on tissit olemassa.

Ap, onko sinun mielestäsi sekin moraalisesti väärin, jos rintasyövän takia rintansa menettänyt nainen hankkisi silikonit?

Vierailija
17/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka feministit valittaa seksistisestä yhteiskunnasta. Ja sitten av-mammat kilvan kaakattavat isorintaisuuden hyvistä puolista. Kouluesimerkki tekopyhyydestä. Jatkakaa samaan malliin :)

Vierailija
18/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 21:29"]

Eka feministit valittaa seksistisestä yhteiskunnasta. Ja sitten av-mammat kilvan kaakattavat isorintaisuuden hyvistä puolista. Kouluesimerkki tekopyhyydestä. Jatkakaa samaan malliin :)

[/quote]

Eli sinun mielestäsi aikaisemmin rinnaton, nyttemmin b-kupin omaava nainen on isotissinen??? Mielestäni siinä vaiheessa kyseessä on nainen, jolla on rinnat. Siinä on eroa jos c-kupin nainen ottaisi isomman kupin itselleen. Hän ei enää tarvitse rintoja, toisin kuin tuo rinnaton.

Vierailija
19/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin,kukaan nainen ei voi olla rinnaton jos on ollut normaalit esim b tai c kupin rinnat mutta laihdutuksen myötä tai imetyksen pienentyneet.Palautuvat takaisin painon noustessa.Ei siinä leikkausta tarvita.Esim tiedän ettei oikeasti a-kupin omaaman aikuisen naisen rinnat kasva edes lihomisen myötä.Rasva menee heillä muualle.

Vierailija
20/25 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan erehtynyt otsikon tekijä henkilöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän