Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pilvessä ja lasten kanssa kotona. Haluatko kysyä jotain? :)

Vierailija
05.04.2013 |

Viesti on pakollinen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inb4 tuomitsijat.

Vierailija
2/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko yhteystietosi lastensuojeluilmoitusta varten? Helpompi näin kuin IP-osoitteen avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 20:23"]

Saisinko yhteystietosi lastensuojeluilmoitusta varten? Helpompi näin kuin IP-osoitteen avulla.

[/quote]

Mulla olisi ollut sama kysymys.

Vierailija
4/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylpeä?

Vierailija
5/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICloud ?

Vierailija
6/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi narkki tekee lapsia? Ihan vilpittömästi, jos huumeet ovat tärkeämpiä niin miksi vaivautua? Ja ennen kuin tullaan nilllittämään että entäs viina, niin ihan sama kysymys.

Eivätkö lapset ansaitse hyvää kotia ja vanhempaa?

Vierailija
7/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
8/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tuo on. Pilvi taitaa olla tämän illan monistusaihe. Johan tuolla yksi melkein vastaava oli, ja näitä tulee varmaan lisää :(

Vierailija
9/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiva pelata lautapelejä paukuissa. Selviydytkö edes muistipelistä? 

:D Voi olla aika hauskaa hävitä kerta toisensa jälkeen lapsilleen :D

Vierailija
10/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kymppi, oletko säkin paukuissa? :D t. av-ganja famer

Ja AP: mitä poltat?

Vierailija
11/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 20:32"]

Miksi narkki tekee lapsia? Ihan vilpittömästi, jos huumeet ovat tärkeämpiä niin miksi vaivautua? Ja ennen kuin tullaan nilllittämään että entäs viina, niin ihan sama kysymys.

Eivätkö lapset ansaitse hyvää kotia ja vanhempaa?

[/quote]

Mulla ei ole mitään tietoa, miksi narkit tekee lapsia. Ehkä siksi kun muutkin. Ja vehkeet toimii. En tunne narkkeja, joten en ole validi antamaan vastausta tähän. :) Ja jokainen lapsi tarvitsee ja antsaitsee mielestäni rakastavan kodin. Siksi olenkin mukana muutamassa järjestössä, jotka työskentelevät lasten aseman parantamiseksi kehitysmaissa ja myös kotimaassamme. :)

Vitonen, en ole erityisen ylpeä. En kyllä häpeäkään.

Osoitteen kyselijöille - en taida antaa. Saatte kivaa iltapuuhaa kun hätäilette siellä höyry korvista kohoten ja toimitatte IP:ni poliisin haltuun. :)

AP

Vierailija
12/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 21:08"]

Ja AP: mitä poltat?

[/quote]

Euforia-niminen lajike savuaa nyt, mutta on mulla säästössä hiukan yhtä toistakin lajiketta, jonka nimeä en tosin tiedä. Kaverin priimaa puutarhurointia. :)

Vierailija
13/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis Ap.

Vierailija
14/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 20:40"]

Varmaan kiva pelata lautapelejä paukuissa. Selviydytkö edes muistipelistä? 

:D Voi olla aika hauskaa hävitä kerta toisensa jälkeen lapsilleen :D

[/quote]

Heh, selviydyn vanhasta kunnon Ravensburgerista aika vaihtelevalla (useimmiten huonolla) menestyksellä. No tollanen pelaaminen on tietysti mustakin hauskaa, mut lapsilla on erityisen hauskaa. :D

AP

Vierailija
15/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kannabiksesta kysymys niin :

Mielestäni mielummin näin, kuin lasten kanssa promillen, tai edes puolen promillen jurrissa. Mä en paheksu kannabiksen polttamista, muutamat tuttavani polttaa kannabista, ei tosin lasten siinä läsnäollessa vaan silloin tällöin iltaisin kun lapset/lapsi nukkuu. He polttavat pari piipullista ja ovat täysin kykeneviä lastenhoitoon ja päällepäin ei huomaisi että he ovat polttaneet pilveä (olen joskus itse ollut paikalla esim. katsomassa leffaa). He käyttävät alkoholia kohtuudella, toisen pariskunnan naishlö ei ole ollut humalassa sitten raskauduttuaan ja lapsen synnyttyä eli n.4v.

Fiksuja, tavallisia ihmisiä jotka käyvät töissä, harrastavat, omaavat terveelliset elintavat ja ovat kaiken lisäksi hyviä, läsnäolevia vanhempia jotka luovat lapsilleen kaikinpuolin hyvät kasvuedellytykset elämään.

Vierailija
16/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen polttanut kans silloin tällöin kun lapsi nukkuu iltaisin. En kyllä halua polttaa silloin kun olen lapsen kanssa, kerran olen polttanut lapsen päikkärien aikaan ja se heräsikin heti puolen tunnin päästä ja musta oli tosi ahdistavaa. En todellakaan vois kuvitella hengailevani lapseni kanssa kun olen polttanut kannabista.

Siis kysymys sinulle: Lasten iät?Etkö pode huono omatuntoa kun olet pilvessä lastesi seurassa? ja Luuletko että lapsesi vaistoavat/aavistavat että olet hiisaillut?

Vierailija
17/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsit pilveen? Oletko minkä tyyppisessä pilvessä, kumpu-, kuuro-, vai sumupilvessä? Onko sulla kylmä, kun ottaa kuitenkin huomioon maan etäisyyden pilvistä?

Vierailija
18/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä siellä pilvessä tuntuu? Mä olen kaks kertaa nuoruuden hölmöyksissäni polttanut eikä tuntunut missään. On vähän jäänyt kaiveleen, että miltä se oikein tuntuu.

Vierailija
19/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 21:30"]

Mä olen polttanut kans silloin tällöin kun lapsi nukkuu iltaisin. En kyllä halua polttaa silloin kun olen lapsen kanssa, kerran olen polttanut lapsen päikkärien aikaan ja se heräsikin heti puolen tunnin päästä ja musta oli tosi ahdistavaa. En todellakaan vois kuvitella hengailevani lapseni kanssa kun olen polttanut kannabista.

Siis kysymys sinulle: Lasten iät?Etkö pode huono omatuntoa kun olet pilvessä lastesi seurassa? ja Luuletko että lapsesi vaistoavat/aavistavat että olet hiisaillut?

[/quote]

Lapset ovat 4- ja 6-vuotiaita. Huono omatunto ei tule, koska tiedän että tästä mun pilvestä ei ole mitään haittaa muksuille. Tossa ne ilosesti leikki äitin (miun siis) 80-luvun My Little Ponyilla ja syötiin yhdessä pari tuntia sitten omatekemää pizzaa. :) Nukahtivat tossa puolen aikaan, tänään ulkoiltu ja kyläilty sen verran. :) En usko että lapset mitään kovasti tajuavat, mutta kun kasvavat tarvii alkaa miettiä huumausainekasvatusta ja siis sitä että koska hiisaa ja missä.

AP

Vierailija
20/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 21:43"]

Miten pääsit pilveen? Oletko minkä tyyppisessä pilvessä, kumpu-, kuuro-, vai sumupilvessä? Onko sulla kylmä, kun ottaa kuitenkin huomioon maan etäisyyden pilvistä?

[/quote]

Hmm, tällä hetkellä ehkä eniten sumupilevssä. Kylmä ei oo vaan ihanan lämmin. Teetä juon peiton mutkassa. :)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä