Kai se on sitten tunnustettava tappioni.
Olen aina saanut itselleni haluamani miehen. Mutta nyt kyllä taitaa olla ensimmäinen kerta kun en saakaan.
Sain kyllä miehen huomion heti kun näimme ensimmäistä kertaa ja vielä senkin jälkeen hän otti minuun yhteyttä, mutta nyt on aika hiljaista sieltä suunnalta.
Tekniikkani miesten suhteen on näytellä vaikeasti saatavaa. Ja se on kyllä aina toiminut. Mutta ilmeisesti tämän miehen kanssa se on ollut suorastaan väärä tapa saada hänen huomionsa.
Ei taida olla sellainen mies kyseessä että jaksaisi leikkiä mitään leikkejä. Luulen, että kysyntää on enemmän kuin tarpeeksi. Itse en todellakaan koe olevani mikään lottovoitto, mutta kyllä nainen kauniilla ulkokuorella plus ihan kivalla luonteella saa sen mitä haluaa, useimmiten siis.
Vinkkejä nyt siis siskot, vai onko peli ihan menetetty? Puheyhteys löytyy vielä, mutta hallaa tein ohittamalla tapaamisehdotukset. En kuitenkaan halua edelleenkään olla mikään tyrkky.
Kommentit (42)
Tuolla aiemmin sinulle sanottiin, että olet ilmeisesti tavannut ensimmäisen kerran aikuisen miehen, ja vastaat siihen, että mies on itse asiassa aika nuori.
Haloo, aikuisella miehellä tuo kommentoija tarkoitti (näin käsittäisin) henkisesti aikuista. Miten et sitä ymmärtänyt?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:55"]
En mä mitään leikkejä leiki tai pelaa pelejä. En vaan heti tosiaan laita haaroja auki tai edes näytä että minut saa itselleen heti ja tässä, koska olen vapaa.
En edes halua, haluan katsoa rauhassa ja tutkistella tunteitani. Ehkei se sovi kaikille miehille.
Ap
[/quote]
Aloituksessasi sanot kuitenkin näin: "Ei taida olla sellainen mies kyseessä että jaksaisi leikkiä mitään leikkejä"
Kyllä tuo on vihjaus siihen, että tiedät leikkiväsi hänen kanssaan.
Ja mitä tulee omien tunteittesi tutkiskeluun, miten sulla sen kanssa menee? Tiedät, että pidät miehestä, mutta kieltäydyt tapaamisesta, etkä sen jälkeen kuule miehestä mitään. Paljonko siinä enää auttaa ne omat tutkiskelut?