Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kai se on sitten tunnustettava tappioni.

Vierailija
06.06.2013 |

Olen aina saanut itselleni haluamani miehen. Mutta nyt kyllä taitaa olla ensimmäinen kerta kun en saakaan.

Sain kyllä miehen huomion heti kun näimme ensimmäistä kertaa ja vielä senkin jälkeen hän otti minuun yhteyttä, mutta nyt on aika hiljaista sieltä suunnalta.

Tekniikkani miesten suhteen on näytellä vaikeasti saatavaa. Ja se on kyllä aina toiminut. Mutta ilmeisesti tämän miehen kanssa se on ollut suorastaan väärä tapa saada hänen huomionsa.

Ei taida olla sellainen mies kyseessä että jaksaisi leikkiä mitään leikkejä. Luulen, että kysyntää on enemmän kuin tarpeeksi. Itse en todellakaan koe olevani mikään lottovoitto, mutta kyllä nainen kauniilla ulkokuorella plus ihan kivalla luonteella saa sen mitä haluaa, useimmiten siis.

Vinkkejä nyt siis siskot, vai onko peli ihan menetetty? Puheyhteys löytyy vielä, mutta hallaa tein ohittamalla tapaamisehdotukset. En kuitenkaan halua edelleenkään olla mikään tyrkky.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ämpäri ja lapio ja kysyykö tuleeko mies sun kaa hiekkalaatikolle!

Vierailija
22/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään leikkejä leiki tai pelaa pelejä. En vaan heti tosiaan laita haaroja auki tai edes näytä että minut saa itselleen heti ja tässä, koska olen vapaa.

En edes halua, haluan katsoa rauhassa ja tutkistella tunteitani. Ehkei se sovi kaikille miehille.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:53"]

Osta ämpäri ja lapio ja kysyykö tuleeko mies sun kaa hiekkalaatikolle!

[/quote]

Ei ehkä ole minun juttu, mutta ehkä sinä voisit kokeilla tuota jonkun kanssa?

Voisin ehkä mielummin kysyä miestä uimaan kanssani.. hmm..

Ap

Vierailija
24/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet liian vanha kundin makuun. :)

Vierailija
25/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
26/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:58"]

[/quote]

Näin voisi ajatella, mutta koska mies tosiaan teki aloitteen ja hänen sanojensa mukaan iällä ei ole yhtään mitään merkitystä, niin en usko.

Ap

Vierailija
27/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat lapselliselta. Tuo jankutus ja virnuilu vielä lisää vaikutelmaa.

Vierailija
28/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:44"]

et kuulosta ihan kivalta. t.m

[/quote]

Kiitos, sait minut hymyilemään:) Ja pikkuisen naurahtamaankin.

Ap

[/quote]

kaikki kiitos kuuluu sinulle, minuakin naurattaa

[/quote]

Kiva nauraa näin yhdessä:)

Ap

[/quote]

eikö olekkin hiiiiihihihiiiiii

Vierailija
29/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:58"]

[/quote] juuri näin. Ja tuollaisella asenteella/pelillä menossa kovaa vauhtia kohti vanha piika-elämää.

Vierailija
30/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ap. Ei aidoissa ihmissuhteissa pelata mitään pelejä.

Vierailija
31/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:sta tulee puuma vanhapiika, mutta nyt kyllä minäkin tipuin kärryiltä. Ensin ymmärsin, että ap halusi testata omaa viehätysvoimaansa kevyen ja lyhyen suhteen merkeissä, mutta nyt sitten haikaileekin tätä miestä, vaikka kevytsuhteeseen luulisi olevan laajalti vaihtoehtoja. Vai haikaileeko vaan sitä, ettei mies haikaile. Ei tuosta ota selvää.

Vierailija
32/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies joka provoaa

Vierailija
33/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ollut vielä päättänyt minkä pituisen tai minkälaatuisen suhteen tämän miehen kanssa haluaisin. Ei ole tapana mennä asioiden edelle. Kiva että jaksatte haukkua, mutta eipä mua paljoa haittaa. Kuhan nyt vain ihastuin, onko siinä jotain väärää? En mä nyt halua tapailla ketään kenestä en ole kiinnostunut ja tällä hetkellä olen vain tuosta yhdestä miehestä.

Ap

Vierailija
34/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihan totta. Miksi kukaan kirjottaisi provon näin laimeasta aiheesta? Ja en ole mies.

Olette muuten erityisen äkäisellä päällä kun tälläisestä hiillytte, en kuitenkaan ole tehnyt mitään erityisen pahaa.

Ap

Vierailija
35/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun se mies tutkaili ja tunnusteli itsekseen ja totesi että naaah, olkoon.

Vierailija
36/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 16:37"]

No mutta kun se mies tutkaili ja tunnusteli itsekseen ja totesi että naaah, olkoon.

[/quote]

Ja tämän mä hyväksyn kyllä.

Ap

Vierailija
37/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 16:42"]

[/quote]

Ap

[/quote]  Ja tulevaisuudessa sinun on hyväksyttävä yhä enemmän. Taitaa olla parasta ennen -päiväys ohi...

Vierailija
38/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 16:42"]

[/quote]

Ap

[/quote]  Ja tulevaisuudessa sinun on hyväksyttävä yhä enemmän. Taitaa olla parasta ennen -päiväys ohi...

[/quote]

No en usko, saan miehiltä vielä enemmän huomiota ja treffipyyntöjä kuin aiemmin. Jännä nähdä miten kateus voi jollekin iskeä jopa nettipalstalla.

Ap

Vierailija
39/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on terve asenne, ettei ole heti antamassa kuvaa liian kiinnostuneesta ja epätoivoisesta naisesta. Mutta jos pitää yrittää vielä esittää mahdollisimman vaikeasti tavoiteltavaa, kieltäytyä tapaamisista jne, niin pilkka voi käydä omaan nilkkaan, niinkuin on tainut jo käydä!

itsekin aikoinani otin treffailun vähän pilke silmäkulmassa ja ajattelin pitää hauskaa ja katsoa jos vaikka löytäisin jonkun vakavasti otettavan. Ja löytyihän sieltä vähän liiankin nopeasti, vaikken ollut tosissani etsimässä (tai ehkä juuri sen takia?) -mentiin vuosi tapaamisesta naimisiin..!

Eli, suosittelen kehittämään pelisilmää miesten seurassa. Mieti kannattaako mitään pelejä pelata laisinkaan, jos toisen seurassa kerran haluaa olla. Ihan älytöntä ettei voi suostua tapaamiseen, vaikka oikeasti tekisi mieli tavata, eikä siihen ole mitään muuta syytä kuin pelien pelailu!!!

Vierailija
40/42 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottu liikaa amerikkalaista hömppää ja luettu romanttista paskakirjallisuutta. Olkaa ihmiset aitoja!!! Ei se pariutuminen ole mikään suunniteltu riitti. Jeps, olen vaikeasti tavoiteltava eikus annan heti. Voi kääks! Onko teillä ollenkaan hyvää itsetuntoa, ihmistuntemusta, rehellisyyttä, keskustelutaitoa sekä toisen huomioimista. Tuliko tästä peli Sex and the Cityn jälkeen? Ap, minkä ikäinen olet?