Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 95% mummoilla on järkyttävä permis?

Vierailija
20.07.2020 |

Harmaa lyhyeksi leikattu ja kiharrettu tukka. Ja näin on ollut vuosikymmeniä. Miksi?! Harmaissa hiuksissa ei ole mitään pahaa; päinvastoin luonnollisuus on mielestäni kaunista, mutta eikö tukka voisi olla keskipitkä tai pitkä tai edes siisti polkka? Tunnen yhden mummon jolla upea harmaa pitkä tukka, persoonana on muutenkin eloisa ja tämäkin saa hänet näyttämään ikäistään nuoremmalta. Eikö mummoille ehdoteta muita kampauksia? Uskon että moni mummo näyttäisi 10+ vuotta nuoremmalta ilman sitä hirveää permisreuhkaa.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 100% mummoilla on siis hyvä permikset? Vai meneekö toiseen suuntaan ja 1% mummolla on paras ja järkymmäksi menee prossan kasvaessa..?

Vierailija
22/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli muotia niiden nuoruudessa, ne on tottuneet siihen ja tuntevat siinä olonsa kotoisaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla mummoista tukka ilman permanenttia näyttäisi siltä kuin se olisi voideltu menemään päätä myöten.

Permanentilla saa vähän armoa siihen, ettei tarvitse pestä hiuksia joka päivä. Mummot kun voi olla väsyneitä, kuten sinäkin tulet joskus olemaan.

Jaa että pitäisi ostaa peruukki ihan sinun iloksesi? Ei ole sen arvoista, senkin provo.

Vierailija
24/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan valkoinen tukka, joka oli joskus tumma. Leikkautan tukan säännöllisesti. En ota koskaan perimistä, koska se on minunkin mielestäni kauhistus.

Vierailija
25/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä itse tekisit, jos hiuksesi harventuisivat niin, että hiuksia olisi vain noin kymmenesosa siitä, mitä sinulla oli kun oli 50? / Ja 50-vuotiaana olis puolet siitä, mitä sinulla oli, kun olit 25.) Lisäksi hiuksiin on vaikea saada pituutta enempää kuin 8-10 senttimetriä. sen jälkeen hiukset ovat kuivaa hapsua ja täynnä kaksihaaraisia.

Vierailija
26/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien tukka pysy kauniina ja tuuheana. Itsekin voin AP:na myöntää että minulla on jo nyt parikymppisenä ohut tukka ja se tulee varmasti ohenemaan vuosien edetessä entisestään. Nykypäivänä kuitenkin saa jo todella laadukkaita ja hyvännäköisiä peruukkeja ja olen ihan muuten vain harkinnut sellaisen ostamista. Ei peruukki ole mikään häpeä. Miksi se monelle on? 

Vierailija
27/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän mummo muuten näyttäisi mummolta, jos ei olis harmaata permistä! Höh..ihme kysymyksiä.

Vierailija
28/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukut aloitukselle? Pitää täysin paikkansa.

Siksi että ei se ole oma valinta useinkaan. Vaikka minä kyllä tykkään lyhyistä, mutta kuitenkin. Se on joko harveneva hius joka ei kasva enää ja hamppuuntuu, tai ettei jaksa sitä hoitoa mitä vähänkään muunlainen vaatisi. Ja permanenttia laitetaan jotta olisi tuuheampi ja helppo olla laittamatta sitä, toisin kuin se piikkisuora 5 sentin sänki joka seisoo yhdestä kohdasta ja on toisesta päätä myöten.

Vierailija
29/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi punkkareilla on irokeesi? Samasta syystä mummoilla on permis.

Vierailija
30/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla kuin 11. Minullakinon luonnonkihara ja usein sitä luullaan permanentiksi. Kiharaa on lähinnä vain päälaella, sillä olen lähes koko ikäni käyttänyt lyhyttä tukkaa, melkein poikatukkaa, sillä hiuslaatu on sellainen, että vähänkin pidempänä alkaa sisuskumi vilkkua. Olisihan se upeaa, jos olisi tuollainen paksu tumma etelämaalainen tukka, mutta kun sukujuuret eivät ulotu sinne, niin on tyydyttävä ohueen, helposti sähköistyvään tukkaan, joka on parhaiten edukseen lyhyenä.

Joku ehdotti peruukkia. Huoh! Kesäkuumalla karvahattu päähän! Onko ehdottaja kokeillut? 

Vierailija
31/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhein vaihtoehto mummoille ja muille vanhemmille naisille on kuitenkin se tasapolkka. Ei se sovi kuin pikkutytöille ja parikymppisille valokuvauksellisille naisille. Eri asia jos hiuslaatu olisi paksu ja kiiltävä. Mutta näinhän ei meidän mummoilla ole.

Permanentti helpottaa hiustenlaittoa ja saa ohuen päänmyötäisen hiuslaadun kohoamaan päänahasta.

Vierailija
32/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että permis vanhentaa! Suora hius nuorentaa tai ei ainakaan vanhenna.

Minulla on suorat lapaluihin yltävät hiukset. Olen yli 70-vuotias. Viihdyn tässä mallissa.

Vierailija
33/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ohut tukka näyttää paksummalta käkkärä.

Vierailija
34/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla mummoista tukka ilman permanenttia näyttäisi siltä kuin se olisi voideltu menemään päätä myöten.

Permanentilla saa vähän armoa siihen, ettei tarvitse pestä hiuksia joka päivä. Mummot kun voi olla väsyneitä, kuten sinäkin tulet joskus olemaan.

Jaa että pitäisi ostaa peruukki ihan sinun iloksesi? Ei ole sen arvoista, senkin provo.

Minun ilokseni? Ei tietenkään. Omaksi iloksi vain, ei sitä muiden takia pidäkään ostaa! Hienoa jos on sinut permiksensä kanssa, mutta jos olisi mahdollisuus näyttää kivalta peruukin kanssa, niin miksei? Väsyneisyys on itsestä kiinni. AP

Vierailija
35/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhein vaihtoehto mummoille ja muille vanhemmille naisille on kuitenkin se tasapolkka. Ei se sovi kuin pikkutytöille ja parikymppisille valokuvauksellisille naisille. Eri asia jos hiuslaatu olisi paksu ja kiiltävä. Mutta näinhän ei meidän mummoilla ole.

Permanentti helpottaa hiustenlaittoa ja saa ohuen päänmyötäisen hiuslaadun kohoamaan päänahasta.

No hohhoi, jos ihminen itse tykkää polkkatukasta, niin eiköhän sellainen saa olla muillakin kuin parikymppisillä VALOKUVAUKSELLISILLA naisilla. Joidenkin elämäntehtävä kun voi olla joku muukin, kuin näyttää sinun mielestäsi hyvältä valokuvissa.

Vierailija
36/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ilokseni? Ei tietenkään. Omaksi iloksi vain, ei sitä muiden takia pidäkään ostaa! Hienoa jos on sinut permiksensä kanssa, mutta jos olisi mahdollisuus näyttää kivalta peruukin kanssa, niin miksei? Väsyneisyys on itsestä kiinni. AP

Millaiset peruukit ovat mukavia käyttää? Onko sinulla jotain lempparivalmistajaa?

Vierailija
37/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mummoikään päässeet omaa yleensä sen verran hyvän itsetunnon, että p*askat välittävät tuollaisten nirppanokkien mielipiteistä ja kauhisteluista.

Vierailija
38/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien tukka pysy kauniina ja tuuheana. Itsekin voin AP:na myöntää että minulla on jo nyt parikymppisenä ohut tukka ja se tulee varmasti ohenemaan vuosien edetessä entisestään. Nykypäivänä kuitenkin saa jo todella laadukkaita ja hyvännäköisiä peruukkeja ja olen ihan muuten vain harkinnut sellaisen ostamista. Ei peruukki ole mikään häpeä. Miksi se monelle on? 

Ei peruukki ole häpeä sen enempää kuin permiskään, mutta hiton kuuma se on, kuin karvalakki päässä.

Vierailija
39/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta on, että permis vanhentaa! Suora hius nuorentaa tai ei ainakaan vanhenna.

Minulla on suorat lapaluihin yltävät hiukset. Olen yli 70-vuotias. Viihdyn tässä mallissa.

Minä saan permanentilla hiuksiin volyymia eikä niitä tarvitse pestä joka päivä. Luonnontilassa hiukset valuvat tiukasti päätä myöten eikä ne edes kuivu, jos en käytä hiustenkuivaajalla. Minäkin viihtyisin, jos minulla olisi yhtä hyvät hiukset mitä sinulla, mutta en näille geeneille voi mitään.

Vierailija
40/105 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 95% paapoilla on järkyttävä hangaround-kalju? Päälaki kalju ja kiiltävä ja ryppyinen ja joskus oudon täplikäskin, ja harmaat haituvaiset kuin pesänä ympärillä alapuolella, ja ne haituvaiset ovat yritetty kammata sen kaljun päälle. Näin on ollut vuosikymmeniä. Miksi?! Harmaissa hiuksissa ei ole mitään pahaa; päinvastoin luonnollisuus on mielestäni kaunista, mutta eikö tukka voisi olla keskipitkä tai pitkä tai edes siisti polkka? Uskon että moni paapa näyttäisi 25+ vuotta nuoremmalta ilman sitä hirveää hangaroundkalju reuhkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi