Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Soinin HS etusivun lukemisesta sairastua narkolepsiaan?

Vierailija
06.06.2013 |

Uskon että minulle kävi näin, harkitsen oikeustoimia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 14:47"]

Miten kävisi iltapäivälehtien, jotka kertovat siitä jutusta yhä uudelleen? Eniten kuitenkin häiritsee Urpilainen ja muut demarit, joka vielä nostaa asiaa ja väittää vakuuksia olleen. Kuuntelisi vaikka Sasia. Olisi jo aika myöntää, että siellä on sössitty ja pahasti, niin tuokin juttu häviäisi uutisista, kun siitä on hetken kohuttu. Nyt demarit vain varmistelevat, että siitä kuullaan uudestaan ja uudestaan. Samalla on varmaa, että siitä paljastuu yhä enemmän valheita, kun asiat etenevät. Niin paljon korvat heilui ja niin monia selityksiä kuultiin silloin vakuuksista, että ei ne valheet vielä ole voineet loppua.

[/quote]

Jutta, tule jo, mestauslava on valmiina.

Vierailija
2/7 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 14:13"]

[/quote]

Sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa oikeusjuttua, koska Timo on aina oikeassa. Soini tiesi jo etukäteen, että sun homma menee pieleen. Timo on jo aikoja sitten tuonut esiin tämän asian, homma ei toimi ja sitä pitää vastustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 14:13"]

[/quote]

Sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa oikeusjuttua, koska Timo on aina oikeassa. Soini tiesi jo etukäteen, että sun homma menee pieleen. Timo on jo aikoja sitten tuonut esiin tämän asian, homma ei toimi ja sitä pitää vastustaa.

[/quote]

Mutta aina kun Timon massu tulee ruutuun, niin nukahdan, mä olen ihan rikki !!! :'(

Vierailija
4/7 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy sama. Timo on muuten ottanut aika paljon massaa viime aikoina.

Vierailija
5/7 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin fantsu-Jygä on kulahtanut (=väsynyt), kokoomus vaihtaa kiiltokuvapoikaa ihan kohta. Tämä on muuten varma AV-tieto ja seuraajakin on AV-mammojen tiedossa. Ja hommaan kuuluu tietysti se, että uusi kiiltokuvapoika on komea, ei mikään Kimmo Stasi.

Vierailija
6/7 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, valitan. Hyvä uutinen tosin on, ettei sulla ehkä olekaan narkolepsiaa. Sehän tarkottaisi, että nukahtelet missä sattuu ilman syytä. Soini puolestaan on selkeä syy isolla S.llä, joten et sitten nukahtelekaan ilman syytä. Välttele vain Soinia, niin bvireytesi pitäisi pysyä ihan normaalilla tasolla.

Vierailija
7/7 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävisi iltapäivälehtien, jotka kertovat siitä jutusta yhä uudelleen? Eniten kuitenkin häiritsee Urpilainen ja muut demarit, joka vielä nostaa asiaa ja väittää vakuuksia olleen. Kuuntelisi vaikka Sasia. Olisi jo aika myöntää, että siellä on sössitty ja pahasti, niin tuokin juttu häviäisi uutisista, kun siitä on hetken kohuttu. Nyt demarit vain varmistelevat, että siitä kuullaan uudestaan ja uudestaan. Samalla on varmaa, että siitä paljastuu yhä enemmän valheita, kun asiat etenevät. Niin paljon korvat heilui ja niin monia selityksiä kuultiin silloin vakuuksista, että ei ne valheet vielä ole voineet loppua.