Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihattomat paidat toimistoissa? Mitä mieltä?

Vierailija
06.06.2013 |

Olen ollut 15 vuotta töissä toimistoissa enkä kertaakaan ole päälleni laittanut hihatonta paitaa, vaikka mikä helle ulkona olisi.

Se ei vaan mielestäni sovi. Sellaiset holkkihihat(?) on paljon kauniimmat.

Nytkin helteiden tultua saa taas "ihailla" näitä hihattomia olkapäitä. Puhumattakaan että sieltä jokin tatuointi paistaa.

Joissain asioissa saisi jokin konservatiivisyys säilyä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ylilyhytlahkeiset shortsit ovat vielä kamalampia.

Vierailija
2/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko flekti pöydällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa minua, niin kauan kun on tissit piilossa eikä alusvaatteet paista. Muutenkin suomalaiset pukeutuu värittömästi ja tylsästi, kiellä nyt sitten viimeisetkin erilaisuudet. Muuta pohjois-Koreaan niin saat samanlaisen univormun kaikkien kanssa. Ei pistä silmään.

Vierailija
4/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mielestä hihaton paita kuulu toimistolle. Myöskään shortisit eivät ole sopiva vaate. Miehillä pitkät houkut, naisilla hame on ok.

Vierailija
5/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huoneessani vaikka puolialasti, jos tätä ilmastointia ei saada kuntoon.

Jos asiakkaita tulee, niin tuossa on naulakossa jakku päälle viskattavaksi.

Mutta suurimman osan ajasta saan kyllä fiilistellä papereideni kanssa ihan keskenäni.

Vierailija
6/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saan kyllä fiilistellä papereideni kanssa ihan keskenäni" - saatpa tämän toimistotyöläisen työpäivän kuulostamaan elämykselliseltä! =D

Vierailija
7/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan käytä hihatonta paitaa ja ihan ok näin, vapaa-ajalla sitten toisin. Pienen pienet hihat minullakin nyt on paitapuserossani, tällä pärjää :) Sortseja meillä ei myöskään käytetä, ei niitä ole kielletty, mutta kun on kerrottu, että asiallisesti pitää pukeutua, ei kukaan edes kokeile onneaan sortseilla ja vaikkapa hihattomalla topilla.

Vierailija
8/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaivaa ihmisten toimistopukeutuminen, kunhan pysytään säädyllisyyden puolella. Hihattomat paidat on täysin ok.

Vierailija
9/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua ja itsekin pukeudun hihattomaan, ellen tapaa asiakkaita tai muita yhteistyökumppaneita. Silloin kyllä on edes pienet hihat tai kevyt jakku. Lämpötila meillä ilmastoimattomassa toimistossa, jonka ikkunoita ei saa auki, on vähintään + 30 astetta.

Vierailija
10/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tärkeintä on, että hygienia on kunnossa. Se, mitä päällä on, on mielestäni todellakin sivuseikka. Minun silmissäni puku tai jakku ei nosta kenenkään arvostusta.

Vierailija
11/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hihattoman paidan voi ihan hyvin laittaa. Sen sijaan jotain naruolkaintoppia ei.

Tämmöinen paita on mun mielestä hyvin käypä töihin

http://www.kappahl.fi/article/paitapusero__489492

Mutta jollain tällaisella ei pidä tulla toimistoon töihin

http://www.adorastyle.fi/victory-kahvinruskea-toppi-p-89.html

Vierailija
12/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:57"]

Mun mielestä hihattoman paidan voi ihan hyvin laittaa. Sen sijaan jotain naruolkaintoppia ei.

Tämmöinen paita on mun mielestä hyvin käypä töihin

http://www.kappahl.fi/article/paitapusero__489492

Mutta jollain tällaisella ei pidä tulla toimistoon töihin

http://www.adorastyle.fi/victory-kahvinruskea-toppi-p-89.html

[/quote]

Komppaan tätä

Vierailija
13/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ok, onhan niitä siistejäkin hihattomia esim. kotelomekko. Miehille ei oikein konttoriin kelpaavaa hihatonta taida löytyä.

Vierailija
14/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mielestä hihattomat topit, shortsit ja vesirajahameet eivät ole sopivia. Ohut luonnonkuitukangas ei ole kuuma. 

En ymmärrä, miksi ihmisellä ei voi olla SEKÄ hygienia kunnossa ETTÄ säädylliset vaatteet päällä.

Vierailija
15/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 13:04"]

Munkaan mielestä hihattomat topit, shortsit ja vesirajahameet eivät ole sopivia. Ohut luonnonkuitukangas ei ole kuuma. 

En ymmärrä, miksi ihmisellä ei voi olla SEKÄ hygienia kunnossa ETTÄ säädylliset vaatteet päällä.

[/quote]

Mikä paljaissa käsissä tai olkapäissä on niin säädytöntä?

Vierailija
16/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 13:04"]

[/quote]

Ei se ole välttämättä toppi missä ei ole hihoja, vaan pusero. Mulla on myös vähän viiskytluvun tyylinen musta mekko, jossa on lyhyet hihat ja ihan on sopiva toimistoon.

Vierailija
17/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kotelomekkokin sopimaton teidän mielestä?

Vierailija
18/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä toimistossa niin Norjassa kuin Jenkeissä ja siellä olkapäiden näkyminen ei haittaa, siis naisilla. Ilmeisesti niissä on jotain kamalaa suomalaisen silmin, en kyllä itse löydä vikaa.

Vierailija
19/21 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihattomia paitoja ja mekkoja on hyvin monenlaisia. Itse pidän helteellä useinkin jotain yksinkertaisella leikkauksella varustettua kevyttä mekkoa: säädyllisen pituinen, läpinäkymätöntä kangasta, raikas väri tai kuvio, mutta ei liian äänekäs -- minun alallani tällä voi hyvin mennä mihin tahansa palaveriinkin.

Sen sijaan jokin naruolkaiminen sifonkiriepu, syvään uurrettu hihaton toppi minishortsien kanssa tai vaikka kuinka pitkähihainen, mutta täysin läpinäkyvä pusero ovat mielestäni vapaa-ajan vaatteita.

Miehille suosittelen hihoja (edes pieniä) varauksettomasti joka tilanteeseen.

Vierailija
20/21 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ei ole mitää pahaa sanottavaa hihattomista t paidoista itte pidän sellaista päälläni ja mielestäni sellaista voi pitää toimisto työssä näin kesän aikana tatuoinnit on jo sitte tonen juttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi