Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokia, samsung vai iphone 5?

Vierailija
06.06.2013 |

uutta puhelinta hankkimassa eikä minkäänlaista tietoa mikä kannattais ostaa ja miksi. Pitäisi saada hyviä kuvia ja toimiva netti.

Ostaako Lumia ja mikä niistä? vai joku muu?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nykään suht samanlaisia, ei pahemmin eroja ole muuta kuin ulkonäössä.

Käy liikkeessä katsomassa ja mikä tuntuu itselle sopivalta niin ota se.

Vierailija
22/31 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 11:59"]

Olen kauhean Nokia-sidonnainen.

On ihan älytöntä etten voi edes harkita muunmerkkistä puhelinta, vaikka nykyisillä Lumioilla ei mitään tekemistä Symbian-puhelinten kanssa. Nykyään käytössä Nokia E52, joka on puhelimena Ihan Huippu akkukestoineen käytettävyyksineen kaikkineen.

Kertokaa te muut jos on kokemuksia miltä on tuntunut vaihtaa vanhasta Nokiasta Lumiaan. Itselleni tulee Lumia 920.

Taidan olla ihan antiikkinen ihminen vaikka periaatteessa teknologiafriikki olenkin.

[/quote]

Mä diggaan mun 820:stä ihan kypällä. Ainoa että akkua saa ladata joka yö, vaikkei mitenkään kamalasti surffaa tai pelaa. Vieläkin kyllä alitajunnassa pelko, että koska se alkaa herjata jotain "muisti täynnä, sulje sovelluksia" tyypilliseen nokialaiseen tapaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 11:59"]

Olen kauhean Nokia-sidonnainen.

On ihan älytöntä etten voi edes harkita muunmerkkistä puhelinta, vaikka nykyisillä Lumioilla ei mitään tekemistä Symbian-puhelinten kanssa. Nykyään käytössä Nokia E52, joka on puhelimena Ihan Huippu akkukestoineen käytettävyyksineen kaikkineen.

Kertokaa te muut jos on kokemuksia miltä on tuntunut vaihtaa vanhasta Nokiasta Lumiaan. Itselleni tulee Lumia 920.

Taidan olla ihan antiikkinen ihminen vaikka periaatteessa teknologiafriikki olenkin.

[/quote]Miksi ostat vanhan lumian kun uusi on juuri kaupoissa. Paljon kevyempi ja nätimpi

Vierailija
24/31 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia, budjetista riippuen. Parhaat kamerat, karttapalvelut...Muuten ehkä samaa tasoa kuin kilpailijat. Itselläni oli Lumia 800 aiemmin, nyt 920.

Vierailija
25/31 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiaan olen ihan rakastunut. Tietokonetta en kotona enää edes avaa kun kaikki (tämäkin) hoituu kätevästi Lumialla. Ja kamera on hyvä, uudessa mallissa sitten varmaan tosi hyvä. Ja karttapalvelut mahtavat.

Vierailija
26/31 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutuista noin kymmenellä Lumia 800 tuli sellainen vika ettei mennyt enää päälle. Älä sitä ainakaan osta.

Vierailija
27/31 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone on kyllä varma valinta, mutta paras valinta on se, mikä miellyttää eniten silmää. Kannattaa verrata myös suojakuorien ja suojakalvojen ja muiden tarvikkeiden saatavuutta (www.helmisuojakuoret.fi).

Vierailija
28/31 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip5s jälleenmyynti arvo paras, sekä paras ohjelmavalikoima. Helppo käyttöjärjestelmä, 70-vuotias äitinikin oppi käyttämään puhelinta sujuvasti muutaman päivän jälkeen. Kamera on käytännössä parempi kuin esimerkiksi nokian 41mpix kamerassa, koska ipssä on suurempi aukko kuvatessa, eli valoa pääsee kennoon enemmän kuin nokiassa. Itellä nokia, kiva ja helppo käyttis. tosin noissa halppis nokioissa on eniten bugeja. 

Vierailija
29/31 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 00:10"]

Ip5s jälleenmyynti arvo paras, sekä paras ohjelmavalikoima. Helppo käyttöjärjestelmä, 70-vuotias äitinikin oppi käyttämään puhelinta sujuvasti muutaman päivän jälkeen. Kamera on käytännössä parempi kuin esimerkiksi nokian 41mpix kamerassa, koska ipssä on suurempi aukko kuvatessa, eli valoa pääsee kennoon enemmän kuin nokiassa. Itellä nokia, kiva ja helppo käyttis. tosin noissa halppis nokioissa on eniten bugeja. 

[/quote]

Hahaa, varsinainen asiantuntija. Kameroissa ei ole Nokiaa voittanutta. Iphonet ylihinnoiteltuja. Lumioissa paras hinta laatu suhde. Huippupuhelimia, itsellä 820 ja kaikki toimii loistavasti.

Vierailija
30/31 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 00:10"]

[/quote]

Hahaa, varsinainen asiantuntija. Kameroissa ei ole Nokiaa voittanutta. Iphonet ylihinnoiteltuja. Lumioissa paras hinta laatu suhde. Huippupuhelimia, itsellä 820 ja kaikki toimii loistavasti.

[/quote]

Itsellä on sekä Ipone 4 &5 sekä Lumia 820. En osaa suhtautua teihin jotka hehkutatte tuota puhelinta muka hyvänä. 820 kamera sitä paitsi häviää iPhonelle joka kerta.

Ei noista puhelimista voi puhua edes samana päivänä.

Vierailija
31/31 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphone! toukokuussa 2011 otin kytkynä ja vielä käytössä. Olen raksalla töissä ja hyvin on kestänyt laastisormilla näppäilyt sun muut liat ja pölyt ilman suojakuoria. Lattialle sekä asfaltille lennellyt, ainu mikä on mennyt nyt vähän aikaa sitten rikki on takakuori halki mutta ei haittaa menoa. Vihasin tota puhelinta ensimmäiset puoli vuotta, mutta sitten kun opettelin kunnolla käyttämään niin oon kyllä tykännyt. Mulla oli vähän aikaa työpuhelimena se samsung xcover, viestit ei tullut perille, puhelut silloin tällöin, laturissa oli joka yö vaikka päivällä olisi vain yksi puhelu soitettu. 

Mutta koska olen kumminkin sitä mieltä että se on sen puhelimen kasaajan päivästä kiinni millanen yksilö sieltä tulee niin suosittelen menemään ihan sinne kauppaan ja tosiaan kokeilemaan ja vertailemaan millaisia omat suosikit on keskenään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän