Minkä ikäiseltä Apreu näyttää mielestäsi?
Katso ainoastaan naamaa, yritä unohtaa hänen oikea ikänsä. Luonne ei nyt liity mitenkään!
Kommentit (43)
Yksi meikitön kuva löytyi, jonka hän on itse ilmoille tuikannut. Siinä näkyy silmien aluset ja juonteet. 35v.
Olen itse peipifeissi ja kysyin oma sonni ojassa, koska olen huomannut että miehet, joiden kanssa juttelen esim. Tinderissä, ovat ainoita jotka väittävät minua ihan ikäiseni näköiseksi (loogista sinänsä, eivät tietenkään halua leimautua miksikään...)
Sitten livenä tulee aidot reaktiot, esim. yksi työssäoppimispaikan nainen kysyi ihan ohimennen, että vieläkö asun vanhempien luona. Mietin hetken, että millaisena tuo pitää minua... Minäkö vanhempien nurkissa? No kun hänelle selvisi, etten olekaan 19, hän oli aivan suu ammollaan että mitä, ihanko oikeasti? :D Ja sanoi, että näytät niiin nuorelta.
Samoin näyttää Apreu, sorry nyt vaan. Menisi ihan helposti 5 vuotta nuoremmasta, jopa enemmänkin.
Katsokaas, kun beibifeisseillä ei ole syytä kadehtia toisiaan...
Eikä ollut edes työpaikan ainoa, tuo nainen, joka oli ihan hämmästynyt oikeasta iästäni. Ja tämä tapahtui viime vuoden lopulla.
Mä en oikeasti muistanut ja arvasin 30-32. Hyvä mä!
Aivan kuin ap ei tietäisi, että hän on Abreu. Törkeää kirjoittaa noin. Tai lahjattomuuden huippu.
Vähän päälle pari kymppiseltä.
T: Mies, joten arvostelu ei perustu bias(iin)
Vierailija kirjoitti:
https://is.mediadelivery.fi/img/468/3b256ac0acdc42c7ae200ad1b37760c1.jpg
52. Iäkkäämmät julkkikset tuppaavat näyttämään tuolle.
Mitä tuolle poskelle on tapahtunut?
Uudella musiikkivideolla näyttää 30-32v.
Ikäiseltään näyttää. Voisi hyvin olla nuorempi tai vanhempikin. Tuon ikäisistä on joskus vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
T: Mies, joten arvostelu ei perustu bias(iin)
Luultavasti mies, joka on itse vanhempi ja iän arviointi sujuu näin: normaalipainoinen, nätti = ikäistään nuorempi vs. Lihava, ruma = vaihdevuosi-ikäinen. Et ole tarpeeksi älykäs hahmottamaan naisten imagon rakennusta. Olen Annaa nuorempi nainen ja tsekkasin mahdollisimman normaalissa valossa otetun kuvan vuodelta 2020 (Google haulla paljon muutakin) kevyessä meikissä. Vähän näkyy juonnetta otsalla, hyvin vähän kuten kolmekymppisillä yleensä. Ei ne juonteet kuitenkaan ihan tyhjästä pamahda 40+ vaan alkaa muodostua 25 jälkeen. Lisäksi vähän silmäjuonnetta. 30 ei todellakaan ole vanha tai ehkä edes huonompi ikä kuin parikyt.. mutta ei hän erityisen nuorelta näytä jos vertaa muihin saman ikäisiin, joilla huom. terveelliset elintavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Mies, joten arvostelu ei perustu bias(iin)Luultavasti mies, joka on itse vanhempi ja iän arviointi sujuu näin: normaalipainoinen, nätti = ikäistään nuorempi vs. Lihava, ruma = vaihdevuosi-ikäinen. Et ole tarpeeksi älykäs hahmottamaan naisten imagon rakennusta. Olen Annaa nuorempi nainen ja tsekkasin mahdollisimman normaalissa valossa otetun kuvan vuodelta 2020 (Google haulla paljon muutakin) kevyessä meikissä. Vähän näkyy juonnetta otsalla, hyvin vähän kuten kolmekymppisillä yleensä. Ei ne juonteet kuitenkaan ihan tyhjästä pamahda 40+ vaan alkaa muodostua 25 jälkeen. Lisäksi vähän silmäjuonnetta. 30 ei todellakaan ole vanha tai ehkä edes huonompi ikä kuin parikyt.. mutta ei hän erityisen nuorelta näytä jos vertaa muihin saman ikäisiin, joilla huom. terveelliset elintavat
Ok outi.e kinkkuplaneetta :O
En muuten ees jaksanu lukea koko viestiäs, niin katkeraa ja kateellista tekstiä kyllä on, näin nopeasti katsottuna.
Livenä olisi helpompi sanoa. Tai laita nyt ap edes joku kuva mistä me katsotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Mies, joten arvostelu ei perustu bias(iin)Luultavasti mies, joka on itse vanhempi ja iän arviointi sujuu näin: normaalipainoinen, nätti = ikäistään nuorempi vs. Lihava, ruma = vaihdevuosi-ikäinen. Et ole tarpeeksi älykäs hahmottamaan naisten imagon rakennusta. Olen Annaa nuorempi nainen ja tsekkasin mahdollisimman normaalissa valossa otetun kuvan vuodelta 2020 (Google haulla paljon muutakin) kevyessä meikissä. Vähän näkyy juonnetta otsalla, hyvin vähän kuten kolmekymppisillä yleensä. Ei ne juonteet kuitenkaan ihan tyhjästä pamahda 40+ vaan alkaa muodostua 25 jälkeen. Lisäksi vähän silmäjuonnetta. 30 ei todellakaan ole vanha tai ehkä edes huonompi ikä kuin parikyt.. mutta ei hän erityisen nuorelta näytä jos vertaa muihin saman ikäisiin, joilla huom. terveelliset elintavat
Ok outi.e kinkkuplaneetta :O
En muuten ees jaksanu lukea koko viestiäs, niin katkeraa ja kateellista tekstiä kyllä on, näin nopeasti katsottuna.
<3
Jaa joo, lue kiitos sen verran että kommentillasi olisi jotain arvoa. Mä en muutenkaan ymmärrä miksi 30 v:n pitäisi olla kateellinen 25 v:n ulkonäöstä tai nuoruudesta. Käytännössä sillä ei ole oikeastaan mitään eroa. Ulkoisestikin ero on ihan olematon, mutta kyllä sen tarkasti pystyy erottamaan onko nainen 25 vai 30. Anna on 30 mikä nyt ei ole parempi tai huonompi kuin 25, sen kuitenkin näkee kuvista. Itse oon ihan yhtä nätti ja sirompi kuin anna, joten ei ole syytä olla kateellinen sen ulkonäöstä. Ja itsekin näytän vähintään ikäiseltäni, ei hävetä sekään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännnäkönen gimma. Ai että tuoko nyt makaisi aurinkotuolissa ja pääsis levittää aurinkorasvaaa.
Etkös levittäs mitään muuta? Ai nii 15 vuotiaan näkönen,peruskoulussa ysillä.
https://is.mediadelivery.fi/img/468/3b256ac0acdc42c7ae200ad1b37760c1.jpg
52. Iäkkäämmät julkkikset tuppaavat näyttämään tuolle.