Voinko jättää perheeni?
Kun en vaan viihdy mieheni ja lapseni seurassa.Mies halusi lapsen minä en ja kun hän on yrittäjä joudun yksin hoitamaan lasta n.10 tuntia päivässä.Kesät tuntuu kamalilta kun yksin lapsen kanssa koko päivän.
Kommentit (63)
Parin tonnin autot aikapommeja. Ellei osaa itse korjata.
Tunnen huonoa omaatuntoa siitäkin kun minulla ei ole mitään tuloja ja mies joutuu elättämään.Tosin olen meidän yhteiseen elämään kyllä osallistunut.Maksoin häämme ja 2 autoa käytettyinä miehen työauton ja farmariauton ja ruokarahaa olen antanut,maksanut joskus hotellilomia ja lspen vaatteita yms ja siihen on pieni perintöni sitten kulunutkin.Nyt mietin mistä saisin rahaa mutta työkkäriin en viitsi ilmottautua kun olen niin sairas että tuskin löytyisi sopivaa työpaikkaa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:47"]
En oikein ymmärrä tuollaista "kun ei ole kivaa niin jätän perheeni" mentaliteettia. Lapsiperheen arki nyt vaan on aika rasittavaa. En jaksa uskoa, että miehesi on PAKKO joka jumalan päivä tehdä 10h päiviä töissä, pakoilee ilmeisesti masentunutta vaimoa ja lapsen hoitoa. Jätä lapsi viikonlopuksi miehelle ja lähde tuulettumaan vaikka ystävien luo tms. Jos mies on tätä vastaan niin sanot hänelle, että hänellä on joka viikko 50h lapsivapaata aikaa, joten joutaa edes yhden viikonlopun suomaan sinulle kuussa vapaata.
[/quote]
Tai sitten voisitte tehdä myös perheenä jotain kivaa. Mies toimisi kuskina teille. Menkää uimaan, puistoon, syömään, harrastamaan jotain- eikö miehesi olisi hyvä tehdä jotain lapsenne kanssa jos sinä et pysty. Katselemaan varmaan pystyisit jossain kentän reunalla. Yhdessä tekeminen vahvistaa perhesiteitä ja viikonloput erottuisi kivasti arjesta. Lapsellakin olisi hauskaa. Jos sulla ei ole ystäviä niin ystävysty uudelleen sun miehen kanssa- siinä olisi jo yksi hyvä ystävä sulle, onhan teillä yhteinen intressikin- lapsi.
[/quote]
Niin mies ei halua tehdä lapsen kanssa oikein mitään.Minä hoidan lapsen muskarin sen olen pystynyt hoitamaan ja sitä on jo 2,5v käyty mutta sovimme aikoinaan että kun en pysty urheilemaan ja mies on urheilullinen harrastanut kaikenlaista lapsena että veisi lapsen esim.jalkapalloa harrastamaan tms niin ei vaan vie vaikka olen siitä kuinka puhunut.Hän on niin väsynyt että katselee viikonloput vain urheilua ja makaa sängyssä niin eipä siitä oikein mitään apua ole.
[/quote]
No huhhuh. Hän siis itse halusi lapsen mutta ei ole valmis viettämään lapsen kanssa aikaa, melkoinen vätys. Ja HÄN on väsynyt? Toki työviikko voi olla raskas, mutta luulisi hänen vähän ajattelevan sinuakin. Ei se kotiäitiys ole mitään lekottelua. Jätä mies ja ota lapsi mukaasi, eihän tilanne muutu siitä muuksi, mutta sitten sinun ei ainakaan tarvitse tuijottaa laiskana makaavaa miestäsi.
[/quote]
Kyllä hän erittäin väsyneeltä vaikuttaa viikonloppuisin ei jaksa oikein mitään ja menee nukkumaan arkisin jo klo 20.