Missä järjestyksessä kättelet työkaverisi aamulla?
Kommentit (33)
Minä kättelen osastoittain arvoon tai siviilisäätyyn katsomatta. tänä keväänä on tehostamisen merkeissä pomo ottanut esille, että tästä tavasta luovuttaisiin. Vie kuulemma liikaa tehokasta työaikaa, puheliaimmilla kuulumisten vaihtajilla on kyse jopa tunneista, isohko sairaala on meidän työpaikka. oman hankaluutensa tekee vuorotyö ja liukuvat työajat, aina on joku nokka sykkyrällä kun ei ole muistettu kätellä.
Mä oon aina kopissani ennenkuin ketään muita tulee, joten muut käyvät kättelemässä minua.
ja 22, mitäs luulet?
Olen niin korkea-arvoinen, että muut tulevat kättelemään minua.
Minä kättelen palkkajärjestyksessäi, kovapalkkaisimmat johtajasta (jolle teen myös hoviniiauksen, samaten kuin päällikkötason johtajillekin, muille riittää pelkkä kättely) alaspäin. Alle kaksi tonnia ansaitseville vilkutan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:24"]
Kättelette? Meillä pussataan. Poskelle.
T. Ulkosuomalainen
[/quote]
Meilläkin pussataan. Pipuliin tai kikuliin.
T. Vanuatulainen
Missä maassa sinä asut? Ei suomalaisilla työpaikoilla ole tapana kätellä?
En kättele, mutta runkkaan jokaisen meidän miestyöntekijän heti aamusta.
Minä kättelen osastoittain arvoon tai siviilisäätyyn katsomatta. tänä keväänä on tehostamisen merkeissä pomo ottanut esille, että tästä tavasta luovuttaisiin. Vie kuulemma liikaa tehokasta työaikaa, puheliaimmilla kuulumisten vaihtajilla on kyse jopa tunneista, isohko sairaala on meidän työpaikka. oman hankaluutensa tekee vuorotyö ja liukuvat työajat, aina on joku nokka sykkyrällä kun ei ole muistettu kätellä.