Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avauduin liikaa psykologin haastattelussa pääsykokeissa.

Vierailija
05.06.2013 |

Terveydenhuoltoala, amk. Puhuin siis liian henkilökohtaisia asioita. Lapsen sairaudesta. En tiedä mikä minuun meni. Varmaan huonosti nukuttu yö ja tilanteen jännittäminen.

No siinäpä sai joku muu paikkani. Kyllä ne kokeet meni muutenkin penkin alle!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sinulla on vielä hyvät mahdollisuudet päästä varasijalta! Terveydenhuoltoalalle hakee paljon niitä, joiden ykköshakukohde on muualla (esim. lääkiksessä). Itse pääsin muutamia vuosia sitten Tampereelle opiskelemaan labrahoitajaksi varasijalta 20 ja jotain...

Vierailija
42/45 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 18:56"]

AP, sinulla on vielä hyvät mahdollisuudet päästä varasijalta! Terveydenhuoltoalalle hakee paljon niitä, joiden ykköshakukohde on muualla (esim. lääkiksessä). Itse pääsin muutamia vuosia sitten Tampereelle opiskelemaan labrahoitajaksi varasijalta 20 ja jotain...

[/quote] Wau, muistatko monta sinne otettiin sisään ylipäätään? Sekin vaikuttaa. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutonen palaa tähän kertomaan, että tänä vuonna hillitsin itseni, ja hupsista heijaa, pääsin sisälle! :D 

Onnea teille kaikille, jotka pääsitte opiskelemaan, ja tsemppiä teille, jotka ette päässeet, ensi vuonna uudet pääsykokeet!

6

Vierailija
44/45 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lulen, että ap:lla on hyvät mahikset päästä. Moni on hakenut vaikka minne ja peruutuksia tulee varmasti, jo koulun alettuakin. Muistan, kun meidän koulutukseen tuli viimeiset peruutuspaikkalaiset melkein kaksi viikkoa koulun alkamisesta.

Vierailija
45/45 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 18:56"]

[/quote] Wau, muistatko monta sinne otettiin sisään ylipäätään? Sekin vaikuttaa. AP

[/quote]

Taisi olla joku vähän vajaa 40 kun otettiin. Eli aika moni kieltäytyi paikasta + varasijalla minun edellä olleet ei ottaneet paikkaa vastaan. Labrahoitajakoulutus tosin ei ole niin suosittu kuin esim. sh ja th. Mutta tsemppiä sulle, uskon että pääset varasijalta!

t. en muista numeroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän