Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sinulle fiksu ja korkeasti koulutettu nainen.

Vierailija
05.06.2013 |

Miten hyvin kestät "kanamaisia" "supernaisellisia" naisia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti.

Vierailija
2/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen.

Miksi se, että on maisterin paperit kädessä jotenkin sulkisi pois sen, että flirttailee miehille ja ravaa kosmetolgilla ja parturilla ja tykkää käyttää nättejä vaatteita?

Vai tarkoitatko tyhmiä ihmisiä? Näitä on kummassakin sukupuolessa. Ja ihan hyvin tulen toimeen, ei sitä itse jaksa aina (jos koskaan) syvällisiä jutella ja maailman poliittista tilannetta historian näkökulmasta pohdiskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tarvetta lokeroida ihmisiä, joten vallan hyvin kestän erilaisia ihmisiä! En ole itsekään täydellinen, vaikka elämäni lähes sellaista onkin :D

Vierailija
4/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellaiset on viihdyttäviä ja hauskoja. En jaksaisi aina olla sellaisten seurassa, mutta silloin tällöin tykkään kyllä paljonkin. =)

Vierailija
5/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kestän kuule mitä vaan.

Ystävikseen jokainen tietysti hankkii sellaisia ihmisiä, joiden kanssa on jotain yhteistä.

En ole ihan varma, mitä tarkoitat kanamaisella tai supernaisellisella. Moni ystäväni on hyvin naisellinen ja itseänikin pidän sellaisena. Meidän naisellisuutemme ei toki ole ihan sellaista kuin vaikkapa Anni Uusivirran, Lotta Hintsan, Paula Koivuniemen tai Johannan Tukiaisen, eikä sellaistakaan kuin laasaslaiset sen määrittelevät, mutta vallan onnellisiksi sillä on tultu.

Vierailija
6/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu, naisellinen, korkeasti koulutettu ja toisinaan kanamainen. En aina kestä itseäni, kiitos kysymästä, mutta kyllä tässä pärjäillään. Ainoa mitä en kestä, on se että jos sanon jonkun ihan tavallisen sanan, joka ei edes ole mikään sivistyssana tai lainasana tai mitään sen kummempaa mitä kuka tahansa voi lukea lehdestä minä päivänä tahansa, alkaa väninä että taas noita sivistyssanoja joita kukaan ei ymmärrä. Tämä siis tietyissä porukoissa liikkuessa. Kaikenlaiset persoonat on jees, mutta tyhmyyttä en vaan jotenkin jaksa. Enkä leimaamista snobiksi jonkun tavallisen sanan käyttämisen vuoksi.

Vierailija
7/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ei ympäristössäni paljoa ole, onneksi.  Typeryys kyllä ärsyttää.

Vierailija
8/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vähän riippuu miten se kanamaisuus ilmenee. Jos on nenäänsä pitkin katseleva tuomitseva nyrpistelijä niin sellaista en kyllä jaksa. Viihdyn kenen tahansa mukavan, positiivisen ja puheliaan ihmisen seurassa. Mulle ei ole mitään merkitystä sillä, onko jollakin hiustenpidennykset, tekokynnet ja silikonirinnat (jos sillä supernaisellisuudella viitatiin näihin) tai ei, ihmisessä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin pinta.

Vierailija
9/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä itseäni ihan naisellisena pidän. Ja kanamaisia en ole nähnyt kuin telkkarissa.

Vierailija
10/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todella mielenkiintoisia kun törmään tällaisiin niin harvoin.

Kerran kun olin palaamassa asennuskeikalta Oulusta, törmäsin tällaiseen kun olin taksin sijasta kerrankin menossa bussilla lentokentälle. Kertoili ummet ja lammet kampaajakoulusta ja kaikenlaisista meikkauksista jne. Olin pitkään ihan fiiliksissä ja hämilläni siitä, että joillain on sellainen sisäinen elämä.

Itse kun ajattelu kulkee enemmän teknisissä asioissa. Ennen kuin tämä henkilö tuli juttusilleni, olin varmaan miettinyt käyttöjärjestelmien patchaus-juttuja ja softakorjauksia. Virkistävä breikki.

Vierailija
11/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissäkin monenasteisella koulutuksella olevia. Pakkohan sitä on sietää, ja käyttäytyä kohteliaasti, vaikka kyllä monesti ajattelen rumasti.

Vierailija
12/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 11:35"]

Kyllä minä itseäni ihan naisellisena pidän. Ja kanamaisia en ole nähnyt kuin telkkarissa.

[/quote]

onkohan nyt naisellisuuskin pahe

Vierailija
13/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 11:35"]

[/quote]

onkohan nyt naisellisuuskin pahe

[/quote]

Ei ole, siitä että on naisellinen ei automaattisesti seuraa, että on myös kanamainen.

Vierailija
14/14 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihan millaista naista tarkoitat. En ehkä useinkaan tapaa sellaisia. Mä koen 95% tapaamistani ihmisistä miellyttävinä ja jollain tapaa mielenkiintoisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi