Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä käytän lyhyitä shortseja ja vieläpä julkisilla paikoilla

Vierailija
05.06.2013 |

Nih!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep aika monilla lyhytsortisilla selluliittimurkurat erottuu selvästi, tosin taitaa kuulua asiaan joka naisella.

Vierailija
2/3 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä! En tiedä kuinka paljon selluliittimuhkurat "kuuluu asiaan", mutta niin se vaan on, että niitä on valtaosalla naisista. Eikä niillä ole mitään tekemistä suoranaisesti painon kanssa, vaikka tokihan mitä enemmän massaa, sitä enemmän sellua, näin yleistettynä. Olen kuitenkin itse hyväksynyt asian niin, että koska mulla ei yksinkertaisesti ole riittävästi itsekuria tehdä mitään konkreettista selluliitin poistamiseksi, niin sitten minä hyväksyn ne. Ylipainoa ei ole, urheilenkin, koitan syödä terveellisesti - mutta kyllä minä hitto vie kuitenkin nautin niin paljon punaviinistä, kylmästä oluesta, sohvalla makoilusta ja laiskottelusta sekä hyvästä ruoasta, että niin paljon vaivaa minä en jaksa ikimaailmassa nähdä, että ottaisin selvää, olisiko juuri minun mahdollista päästä siitä kokonaan eroon. Se ei vain ole minulle sen arvoista, että voittaisi nuo muut nautinnot! Nautinto se on urheilukin näin perusliikkujalle, 2-3 viikottaista salikäyntiä ja fiiliksen mukaan tehtävät juoksulenkit, tätä suurempi määrä urheilua menisi jo suorittamisen puolelle, että taas tulisi yksi miinus lisää elämän nautintoihin sen sijaan, että pitäisin urheilusta nauttimisenkin siellä plussan puolella. Eikä mua todellakaan häiritse kanssanaisten selluliitit myöskään, jos jotakuta henkilöä omani häiritsee, niin... ok, what ever. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sitten ihmettele kun susihukkaset vilkuilee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi