Lue keskustelun säännöt.
Onko muita täysin uupuneita teinien äitejä?
04.06.2013 |
Mistä saatte voimaa jatkaa?
Tiedän, että poikaa on kasvatettu aina oikein. Silti näyttää siltä kuin häntä ei olisi lainkaan kasvatettu. Miten jatkaa oikeaa kasvatustyötä, kun kaikki näyttää niin turhalta?
Kommentit (42)
Mulla 15-vuotias poika ja olen päässyt todella vähällä. Mutta saattaa olla juuri niinkuin edellä, eli pojalla on se pahin murrosikä vasta tulossa.
Tyttöjen murrosikää sanotaa usein pahemmaksi kuin poikien, tai ehkä heillä menee vain sukset enemmän ristiin äitien kanssa. Minua ainakin lähinnä naurattaa kun mieheni ottaa pulttia pojan pienistä uhoista. Hän kokee ne varmaan jonain oman alfauros-asemansa uhkana :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 22:17"]
Vähälläpä oon päässyt tähän asti kun lukee noita tekstejä. Poika kohta 17 vee, ainoo ongelma oikeestaan on kun pelaa liian kovalla ts pitää sanoa joka kerta että ääni pienemmälle. Ei ole varastanut, ei huorittele, ei kiroile, koulussa menestyy.
[/quote]
Mun pojalle tuli murroikä vasta 18 täytettyään. Ja voi vattu mitä meininkiä. Miten laitat rajat aikuiselle? 13-vuotiaan saa kyllä kuriin vielä. Lukitsee vaikka sisään, mutta tuollaista aikuista kiukuttelijaa ei tahdo saada ruotuun millään. HUOH!