Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te miehet, jotka aina valitatte että vaimo ei anna suuseksiä

Vierailija
19.07.2020 |

...oletteko koskaan kokeilleet tehdä hänelle ensin jotain palvelusta? Tai ilahduttaa häntä itse ENSIN? Mä ainakaan en ymmärrä mikä ihmeen perusoikeus suuseksin saaminen oikein on olevinaan. Jos se on toisesta ikävää, niin sitten täytyy tehdä jotain ansaitakseen sen. Iloinen ja kiitollinen vaimo saattaa hyvinkin haluta toteuttaa rakkaan ja hyväksi osoittautuneen miehen toiveen. Tai voidaanhan se ihan vaikka sopia, että mitä vaimo saa tätä vastaan. Kysy mitä vastaan hän olisi valmis antamaan sinulle suuseksiä esim. 2 kertaa kuukaudessa. Mikään velvollisuus hänelle se toki ei ole. (Toisin kuin perusyhdyntäseksi on mielestäni avioliittoon kuuluva asia, johon kummankin puolison täytyy kohtuullisen verran suostua toisen mieliksikin.)

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja perusyhdyntä nyt onkin kummallekin osapuolelle kohtuu vaivaton juttu.) Ap

Vierailija
2/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi-palstalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en IKINÄ suostuisi vastaanottamaan sellaista suu- tai muuseksiä, jota vaimo antaisi maksuksi jostakin asiasta. Seksin pitää olla sellaista, jossa molemmat haluavat tehdä toiselle hyvää ja nauttivat toisen nautinnosta.

Tee jotain ja saa suikkari palkinnoksi kuin joku koiran suklaanappi. Hyi helvata yök.

Vierailija
4/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä nuolen vaimon pillun ja pyllynkin eikä tipu suuseksiä. Terska on kuulemma niin iso.

Vierailija
5/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset viisi vuotta ilman vaikutusta, taidan kohta luovuttaa.

Ja tietysti montaa muutakin juttua muttei ole auttanut.

Vierailija
6/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en IKINÄ suostuisi vastaanottamaan sellaista suu- tai muuseksiä, jota vaimo antaisi maksuksi jostakin asiasta. Seksin pitää olla sellaista, jossa molemmat haluavat tehdä toiselle hyvää ja nauttivat toisen nautinnosta.

Tee jotain ja saa suikkari palkinnoksi kuin joku koiran suklaanappi. Hyi helvata yök.

No, mut jos vaimos ei tykkää siitä ni tolla periaatteella oot aina ilman. Eikö se nyt oo parempi saada vastapalvelus-suuseksiä edes silloin tällöin? ...

Vierailija
7/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikkei se vaimon ilahduttaminen hänessä ehkä seksihaluja herättäisikään (vaikka miehen hyväsydäminen toiminta kyllä on omiaan sen herättämään..), niin se saattaa herättää hänessä kuitenkin aidon ja vilpittömän halun ilahduttaa miestään. Ei kai siinä mitään väärää ja saastaista ole jos hän tästä motivaatiosta antaa miehelle suuseksiä?

Vierailija
8/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mut jos vaimos ei tykkää siitä ni tolla periaatteella oot aina ilman. Eikö se nyt oo parempi saada vastapalvelus-suuseksiä edes silloin tällöin? ...

En halua että vaimoni tekee seksissä sellaista mistä hän ei tykkää. Suuseksiä hän ei halua antaa, koska se tekee leuoille huonoa (leikkaus tehty). Todellakin olen mieluummin ilman kuin katselisin hänen epämukavuutta palkintona jostain asiasta. Eikä asia muuttuisi, vaikka hän vain yksinkertaisesti inhoaisi sitä, yhtä epämukavaahan se hänelle olisi.

Minä annan hänelle runsaasti suuseksiä sen vuoksi että itse nautin nuolemisesta, hänen ei tarvitse sen eteen tehdä muuta kuin levittää jalat. Ei ikinä seksiä maksuvälineeksi parisuhteeseen!

Vierailija
9/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai suikkari muka palkinnoksi jostain :)

Onko teillä oikeasti noin huono seksielämä, että täytyy mietiskellä tuollaisia? Enkä sano pahalla.

Itse olen aina saanut suuseksiä pyytämättä, ja sitä on ollut käytännössä n 3 kertaa viikkossa. Toki olen naisen huomioinut vastaavasti.

Vierailija
10/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai suikkari muka palkinnoksi jostain :)

Onko teillä oikeasti noin huono seksielämä, että täytyy mietiskellä tuollaisia? Enkä sano pahalla.

Itse olen aina saanut suuseksiä pyytämättä, ja sitä on ollut käytännössä n 3 kertaa viikkossa. Toki olen naisen huomioinut vastaavasti.

Tää oli nyt niille, joitten vaimot ei oo kiinnostuneet suuseksistä ollenkaan. Ei kukaan halua olla seksiorja.

Vierailija
11/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valmis marisemaan aiheesta jatkuvasti niin että aihe selvästi hiertää, niin eikö nyt vähemmällä vaivalla tehdä vaimon kanssa jokin tasapuolinen sopimus aiheesta jossa kumpikaan ei jää tappiolle? ...

Vierailija
12/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ei kelpaa, niin kaikki marina aiheesta on ilmanaikuista ja voidaan jättää omaan arvottomuuteensa.

Vierailija
13/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiorja? Miten joku ei voi pitää suuseksin antamisesta toiselle? En käsitä aivan.

Mikä siinä iljettää, että se on jokin "palkinto" tms?

Vierailija
14/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies sitä oikeasti halua, jos ei ole mitään valmis asian eteen tekemään. Samoin pitää toimia kaikkien muidenkin haluamiensa asioiden eteen.

Vierailija
15/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mies sitä oikeasti halua, jos ei ole mitään valmis asian eteen tekemään. Samoin pitää toimia kaikkien muidenkin haluamiensa asioiden eteen.

Pitääkö sun mielestä naisen tehdä jotain suuseksin saamisen eteen? Ei käsittääkseni ole kovin suosittu mielipide palstalla... (Ja ei, mun naisen ei edelleenkään tarvitse tehdä mitään sen eteen, paitsi levittää jalat.)

Vierailija
16/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankaan osapuolen ei pitäisi tehdä koskaan mitään suuseksin saamiseen.

Hämmennyn näitä lukiessani

Vierailija
17/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiorja? Miten joku ei voi pitää suuseksin antamisesta toiselle? En käsitä aivan.

Mikä siinä iljettää, että se on jokin "palkinto" tms?

Harvemmin kukaan on tyytyväinen, jos joutuu vain jatkuvasti antamaan jotakin ilman että saa vastavuoroisesti takaisin. Eikä se oikein tervettä välttämättä olekaan.

Vierailija
18/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummankaan osapuolen ei pitäisi tehdä koskaan mitään suuseksin saamiseen.

Hämmennyn näitä lukiessani

No, olkaa sitten kaikessa rauhassa ilman. Halusin vain tarjota neuvon suuseksin saamisesta kiinnostuneille, ja jotka ovat toistaiseksi (tai viimeajat) saaneet olla ilman.

Vierailija
19/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, mikä juttu naisille on vaikeata antaa miehelle suuseksiä? Ja miehille antaa naiselle samaa?

Itse kun rakastan sitä puolin ja toisin, enkä oikein elämän varrella ole kohdannut ihmisiä, jotka eivät olisi siitä tykänneet.

Mielenkiinnosta kysyn, en arvostellakseni

Vierailija
20/45 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sun mielestä naisen tehdä jotain suuseksin saamisen eteen? Ei käsittääkseni ole kovin suosittu mielipide palstalla... (Ja ei, mun naisen ei edelleenkään tarvitse tehdä mitään sen eteen, paitsi levittää jalat.)

Miten vaan saadaan hommat vastavuoroisesti toimimaan, kai siihen kukin pariskunta parhaiten itse keinot keksii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan