Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te miehet, jotka aina valitatte että vaimo ei anna suuseksiä

Vierailija
19.07.2020 |

...oletteko koskaan kokeilleet tehdä hänelle ensin jotain palvelusta? Tai ilahduttaa häntä itse ENSIN? Mä ainakaan en ymmärrä mikä ihmeen perusoikeus suuseksin saaminen oikein on olevinaan. Jos se on toisesta ikävää, niin sitten täytyy tehdä jotain ansaitakseen sen. Iloinen ja kiitollinen vaimo saattaa hyvinkin haluta toteuttaa rakkaan ja hyväksi osoittautuneen miehen toiveen. Tai voidaanhan se ihan vaikka sopia, että mitä vaimo saa tätä vastaan. Kysy mitä vastaan hän olisi valmis antamaan sinulle suuseksiä esim. 2 kertaa kuukaudessa. Mikään velvollisuus hänelle se toki ei ole. (Toisin kuin perusyhdyntäseksi on mielestäni avioliittoon kuuluva asia, johon kummankin puolison täytyy kohtuullisen verran suostua toisen mieliksikin.)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei edes YRITÄ voittaa mua tässä väittelyssä. Eli se on nyt todistettu että oon oikeassa ja että miesten valitukselle ja ruinaukselle ei tässä kannata korvaansa lotkauttaa yhdenkään naisen, jos homma on täysin yksipuolista kuten oon kuvaillut. Huom. suuseksi naiselle tai miehen valmius siihen EI riitä toteuttamaan tasapuolisuutta, jos nainen ei nauti siitä. Sitten pitää löytää joku muu keino saada nautinnot samalle levelille.

Vierailija
42/45 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan spontaania suuseksiä vaimolta. Ja aika usein loppuun asti ilman että tilanteeseen liittyy muuta seksiä. Vaimo nauttii siitä että minä nautin ja hän alkaa olla aika todella hyvä ottamaan suihin.

Hän on hyvä... Mitä iloa hänelle itselleen siitä on? Saako yhtä hyvän orkun antajaosapuolena kuin sinä saajaosapuolena?

Teilläkö orgasmitkin lasketaan, ettei vaan kumpikaan saa yhtään ylimääräistä...

Mites sitten kun minä naisena saatan saada viisikin yhden hyvän session aikana, ja mies vain sen yhden... jään ilmeisesti neljä suuhoitoa velkaa? Ei siinä mitään, nautin itse todella paljon siitä kun saan joskus täysin keskittyä siihen mitä saan miehessä aikaiseksi ja vain miehen nautintoon.

En silti halua laskea enkä käydä kauppaa seksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa tulee siitä että toinen nauttii. Aina ei ole pakko saada itselleen orgasmia. Olen itsekin sormettanut vaatteet päällä naisille orgasmeja vaikka kuinka paljon. Siitä saa itselleenkin hyvä mielen ja on kiihoittavaa. Viimeksi kun pantiin takaapäin suihkussa, niin nainen laukesi ensin ja sen jälkeen runkkasin itseni loppuun, niin että heitin mällit naisen vatsalle. Se oli naisesta todella kiihoittavaa.

Vierailija
44/45 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan spontaania suuseksiä vaimolta. Ja aika usein loppuun asti ilman että tilanteeseen liittyy muuta seksiä. Vaimo nauttii siitä että minä nautin ja hän alkaa olla aika todella hyvä ottamaan suihin.

Hän on hyvä... Mitä iloa hänelle itselleen siitä on? Saako yhtä hyvän orkun antajaosapuolena kuin sinä saajaosapuolena?

Teilläkö orgasmitkin lasketaan, ettei vaan kumpikaan saa yhtään ylimääräistä...

Mites sitten kun minä naisena saatan saada viisikin yhden hyvän session aikana, ja mies vain sen yhden... jään ilmeisesti neljä suuhoitoa velkaa? Ei siinä mitään, nautin itse todella paljon siitä kun saan joskus täysin keskittyä siihen mitä saan miehessä aikaiseksi ja vain miehen nautintoon.

En silti halua laskea enkä käydä kauppaa seksillä.

Hah, meillä sama suhdeluku, ehkä vähän isompikin. Vaimo kylläkin saa noista yhden kerran orgasmeista kylläkseen viikoksi. Minä aina sanon, että kyllä minullekin maistuisi useampi, mutta vähän tasaisemmin jakautuneena... Käsihoidot sitten meillä auttavat asiaa, joko omat tai hänen antamat. Sopii minulle, koska pidän kyllä vaihtelustakin, ja niillä tavoin orgasmista tulee ihan erilainen nautinto kuin pannessa. Ei pääse liikaa urautumaan samaan kaavaan.

Vierailija
45/45 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en IKINÄ suostuisi vastaanottamaan sellaista suu- tai muuseksiä, jota vaimo antaisi maksuksi jostakin asiasta. Seksin pitää olla sellaista, jossa molemmat haluavat tehdä toiselle hyvää ja nauttivat toisen nautinnosta.

Tee jotain ja saa suikkari palkinnoksi kuin joku koiran suklaanappi. Hyi helvata yök.

No, mut jos vaimos ei tykkää siitä ni tolla periaatteella oot aina ilman. Eikö se nyt oo parempi saada vastapalvelus-suuseksiä edes silloin tällöin? ...

En halua että vaimoni tekee seksissä sellaista mistä hän ei tykkää. Suuseksiä hän ei halua antaa, koska se tekee leuoille huonoa (leikkaus tehty). Todellakin olen mieluummin ilman kuin katselisin hänen epämukavuutta palkintona jostain asiasta. Eikä asia muuttuisi, vaikka hän vain yksinkertaisesti inhoaisi sitä, yhtä epämukavaahan se hänelle olisi.

Minä annan hänelle runsaasti suuseksiä sen vuoksi että itse nautin nuolemisesta, hänen ei tarvitse sen eteen tehdä muuta kuin levittää jalat. Ei ikinä seksiä maksuvälineeksi parisuhteeseen!

Eihän se mikään maksuväline ole... ei kukaan mieskään varmaan halua seksiä jonkun monsterivaimon kanssa. Tottakai seksuaalinen halukkuus on läheisessä yhteydessä siihen millainen kumppani on miten hän sinua kohtelee onko kiva ja kohtelias, osoittaako jotenkin rakkautensa vai eikö koskaan... Aika ihmeellinen ideaali, että miehen on saatava olla millainen nilkki sika tahansa ja vaimon täytyy omasta aloitteestaan haluta tehdä kaikki mahdolliset sirkustemput miehelle ja vielä nauttia siitä jonkun monsterin kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi