Milloin tää blogivillitys/materialismi yms. loppuu?!
Pahoittelen aluksi kirjoitus ja -kielioppivirheitä :)
Moni on tätä varmasti miettinyt,sekä tännekkin varmaan kirjottanut tästä samasta aiheesta, mutta kirjotan uudestaan että aihe pääsee pinnalle ja toivon että moni osallistuu keskusteluun :)
Siis, milloin ihmiset alkaa ymmärtämään, että tollanen (bloggareiden) kuluttaminen kuluttaa luontoa aivan mielettömästi. Mm. Mungo Anna senkun lentelee JATKUVASTI ja monet (melkein kaikki) bloggarit ostelee mielettömät määrät jotain halpoja rytkyjä joka harvasen päivä puljuista missä ne on mitä luultavimmin epä-eettisesti valmistettu. Roinaa senkun tursuu jokapaikasta!! Ja yhtä 5euron toppia (tai 5000 euron laukkua) käytetään kerran tai kaksi. Muistan yhden blogin (en nyt tarkalleen mikä) jolla oli melkeimpä kokonainen vaatekaappi täynnä kaikenmaailman hius ja muita meikkiputeleita mitkä oli saatu mainostajilta. Mitä järkeä?
Kyllähän me aikuiset (luulen että suurin osa on täällä) ymmärretään, mutta mua ahistaa miten monet, varsinkin nuoret palvoo tätä kuluttamista ja saa noista blogeista esimerkkiä ja kohta elämässä ei oo mitään muuta kun ne vaatteet ja kynnet ja hiukset yms. lista jatkuu.
Mä en myöskään ole törmännyt blogiin - tai blogitapahtumaan missä ne bloggarit kokoontuu ja vaikka menee auttamaan kodittomia Helsingissä. Kukaan ei koskaan lahjoita koskaan vaatteita vaikka UFF:ille (tai kerro siitä blogissa) V#ttu tekeekö ne koskaan mitään OIKEESTI tärkeetä??
Tahdon nyt vielä mainita et tässä on nimenomaan kyse näistä mainstream bloggareista.