Apinarokko vaatii järeät lockdownit
Kommentit (33)
Äkkiä rna-rokotusta elimistöön ja ne, jotka ei ota ei pääse uimahalliin. Menkää nyt ihmeessä taas tähänkin huijaukseen. En epäile lainkaan, että ette menisi..
Ei ne kuitenkaan uskalla laittaa homoja karanteeniin.
WHO on naurettava organisaatio. Pitäisi uudistaa pohjamutia myöten.
Homot rokkoilkoot, ei koske minua eikä suurinta osaa maailman ihmisistä.
Tiiättekö mitä! Minä EN LÄHDE TÄHÄNKÄÄN MUKAAN :D En ota rokotusta TÄHÄNKÄÄN :D Mitäs siihen sanotte?
Lätkän SM-liigan pelit pitää nyt perua.
Vierailija kirjoitti:
Tiiättekö mitä! Minä EN LÄHDE TÄHÄNKÄÄN MUKAAN :D En ota rokotusta TÄHÄNKÄÄN :D Mitäs siihen sanotte?
Bää! :D
Apinaa koijataan, apinaa pumpataan :)
Vierailija kirjoitti:
Vastuuton, törkeä, pahempi kuin kulkususi!! Äkkiä apinapassi käyttöön! Itse otan niin monta apinarokotetta kuin asiantuntijat suosittelevat. Ehkä noin 64 kpl.
Apinoille tuleekin apinarokko,apinoille pitää antaa banaania että ne rauhoittuu.
Voi hohhoijaa, ihanko uutta pandemiaa ja lockdownia nyt pitäis saada. Niinpä niin, ei yhtään epäilyttävää että heti koronan jälkeen tällasta uutta kun entiseen alkoi kansalla jo usko loppua.
Pride sallittiin vaikka homorutto levisi! Jumalan kosto!
Vierailija kirjoitti:
Voi hohhoijaa, ihanko uutta pandemiaa ja lockdownia nyt pitäis saada. Niinpä niin, ei yhtään epäilyttävää että heti koronan jälkeen tällasta uutta kun entiseen alkoi kansalla jo usko loppua.
Ihmiset pitää pitää pelossa 24/7, jotta niitä voi ohjailla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua epäilyttää? Oma terveytesikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pitää pitää pelossa 24/7, jotta niitä voi ohjailla.
Ketä sinä koitat ohjailla, yölläkin?
Jokohan mulla on rokotus tähän... pitääpä katsoa rokotuskortista.
Riittää kun homppubaarit kiinni ja kaarimarssit kieltoon.