Miten kaikki on aina ihan ruskettuneita jo kesän alussa?
Mä oon aina ihan kalkkilaivan kapteeni vielä heinäkuunkin alussa. Aurinko ei tartu helposti.
Käyttääkö monet jotain tekorusketusta? Minkälaista?
Oon laittanut joskus jotain itseruskettavaa mutta lopputulos oli järkyttävän näköinen.
Kommentit (30)
Meilläpäin ulkoillaan ympärivuoden. Eli jo usein maaliskuussa olen kasvoistani palanut ja kun hiekkalaatikolla tuohuaa pitkin huhtikuuta, niin johan kestää pienemmissäkin vaatteissa, kun on tuulen suojassa.
Minä oon aina ollut koko kesän ihan valkoinen, aurinko ei vaan ole tarttunut. Mutta nyt tarttui! Meillä on nyt terassi tosi suojaisassa paikassa, siihen ei käy tuuli, mutta aurinko paistaa. Joten aloitin auringon oton jo huhtikuussa, heti ku oli vaan terassilta lumet sulanu. :)
Olen ulkoduunissa joten väkistenkin olen jo melko ruskettunut, varsinkin kasvoista, jo alkukesästä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:17"]
Meilläpäin ulkoillaan ympärivuoden. Eli jo usein maaliskuussa olen kasvoistani palanut ja kun hiekkalaatikolla tuohuaa pitkin huhtikuuta, niin johan kestää pienemmissäkin vaatteissa, kun on tuulen suojassa.
[/quote]
Pidä hyvä ihminen parempaa huolta ihostasi.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288479017926.html
Me matkustetaan paljon niin on tasainen rusketus vuoden ympäri. Maaliskuussa vuoden eka matka. Sitten touko- kesä-, elo- ja syyskuu. Sitten tulee tauko ja varma matka on joulukuussa taas. Loka-marraskuussa matka jonnekkin. Ellei nyt hyvin käy ja päästään jo ensi viikolla. Olkoonkin, että kuun lopussa on matka tiedossa.
En rusketu hirveän helposti mutta heti toukokuun ensimmäisinä aurinkoisina päivinä vähennän vaatteita kun teen pihatöitä. Ainakin kasvot saa väriä. Tänävuonna olin jo juhannukseen mennessä ihan papu:)
Itseruskettavat ja solarium ovat avainsanat. Näitä käyttää 99% "aikaisin ruskettuneista"
Itse asun etelässä ja koetan varoa aurinkoa niin hyvin kuin mahdolista. En ole nytkään ruskea. Ulkohommien aikana rusketun, mutta yleensä laitan reilun kerroksen tosi vahvaa spf 50 aurinkorasvaa ja en rusketu juuri ollenkaan.
Minusta ihon kärventäminen on kamalaa. Täällä vanhukset, jotka ovat grillanneet itseään, ovat tosi kurttuisia.
Voin kertoa että solarium on taikasana! Moni hankkii "pohjaksi" solarium-rusketuksen. Itse käyn solkussa kesällä, koska ei ole aikaa ruskettaa ulkona enkä läskeiltäni kehtaisikaan missään biitsiillä viihtyä. Hävettäisi kohdata ihmiset syksyllä kalpeana, joten solkku solkkua...