Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kaikki on aina ihan ruskettuneita jo kesän alussa?

Vierailija
04.06.2013 |

Mä oon aina ihan kalkkilaivan kapteeni vielä heinäkuunkin alussa. Aurinko ei tartu helposti.

Käyttääkö monet jotain tekorusketusta? Minkälaista?
Oon laittanut joskus jotain itseruskettavaa mutta lopputulos oli järkyttävän näköinen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että solarium on taikasana! Moni hankkii "pohjaksi" solarium-rusketuksen. Itse käyn solkussa kesällä, koska ei ole aikaa ruskettaa ulkona enkä läskeiltäni kehtaisikaan missään biitsiillä viihtyä. Hävettäisi kohdata ihmiset syksyllä kalpeana, joten solkku solkkua...

Vierailija
22/30 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ulkoillaan ympärivuoden. Eli jo usein maaliskuussa olen kasvoistani palanut ja kun hiekkalaatikolla tuohuaa pitkin huhtikuuta, niin johan kestää pienemmissäkin vaatteissa, kun on tuulen suojassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina ollut koko kesän ihan valkoinen, aurinko ei vaan ole tarttunut. Mutta nyt tarttui! Meillä on nyt terassi tosi suojaisassa paikassa, siihen ei käy tuuli, mutta aurinko paistaa. Joten aloitin auringon oton jo huhtikuussa, heti ku oli vaan terassilta lumet sulanu. :)

Vierailija
24/30 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoduunissa joten väkistenkin olen  jo melko ruskettunut, varsinkin kasvoista, jo alkukesästä.

Vierailija
25/30 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:17"]

Meilläpäin ulkoillaan ympärivuoden. Eli jo usein maaliskuussa olen kasvoistani palanut ja kun hiekkalaatikolla tuohuaa pitkin huhtikuuta, niin johan kestää pienemmissäkin vaatteissa, kun on tuulen suojassa.

[/quote]

Pidä hyvä ihminen parempaa huolta ihostasi. 

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288479017926.html

Vierailija
26/30 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me matkustetaan paljon niin on tasainen rusketus vuoden ympäri. Maaliskuussa vuoden eka matka. Sitten touko- kesä-, elo-  ja syyskuu. Sitten tulee tauko ja  varma matka on joulukuussa taas. Loka-marraskuussa matka jonnekkin. Ellei nyt hyvin käy ja päästään jo ensi viikolla. Olkoonkin, että kuun lopussa on matka tiedossa.

Vierailija
27/30 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketu hirveän helposti mutta heti toukokuun ensimmäisinä aurinkoisina päivinä vähennän vaatteita kun teen pihatöitä. Ainakin kasvot saa väriä. Tänävuonna olin jo juhannukseen mennessä ihan papu:)

Vierailija
28/30 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettavat ja solarium ovat avainsanat. Näitä käyttää 99% "aikaisin ruskettuneista"

Vierailija
29/30 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun etelässä ja koetan varoa aurinkoa niin hyvin kuin mahdolista. En ole nytkään ruskea. Ulkohommien aikana rusketun, mutta yleensä laitan reilun kerroksen tosi vahvaa spf 50 aurinkorasvaa ja en rusketu juuri ollenkaan.

Minusta ihon kärventäminen on kamalaa. Täällä vanhukset, jotka ovat grillanneet itseään, ovat tosi kurttuisia.

Vierailija
30/30 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketustahan voi edistää itseruskettavilla pillereillä

Mytan:

http://hyvinvointishop.com/