Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko ”no contact”?

Vierailija
19.07.2020 |

Toimiiko nämä ”30 days no contact” -jutut? Eli jos tulee ero / välirikko, ottaako toinen yhteyttä jos itse pitää hiljaista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50 joko toimii tai sit ei.

Vierailija
2/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei toiminut. Lokakuussa oli ero ja vieläkin tulee hiljakseltaan haukkumisviestejä. Ei väliä blokkaanko miehen profiilit, en vastaa tai reagoi mitenkään jne. niin silti aina tulee aina uusi valeprofiili ja sitä kautta törkyviestiä. Ihme miten toiset jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei ole ottanut yhteyttä minuun no contactista huolimatta, erostamme on nyt jo yli vuosi.

M31

Vierailija
4/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, koska sen tarkoitus ei ole ensisijaisesti saada exää takaisin, vaan auttaa jätettyä osapuolta toipumaan erosta.

Vierailija
5/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi yhteistä lasta niin ei varmasti olisi mitään yhteyttä pidetty kummankaan osalta. Menneet on menneitä. En ymmärrä niitä jotka jaksavat häiriköidä tai muutenkaan yhteyttä pitää. 

M40

Vierailija
6/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii, koska sen tarkoitus ei ole ensisijaisesti saada exää takaisin, vaan auttaa jätettyä osapuolta toipumaan erosta.

Tuossa mielessä se on tietysti toiminut.

M31

Vierailija
7/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, että jos on hyvä, hieno suhde joka jostain syystä tulee päätökseen, miksi sitä ei voi olla yhteydessä? Miksi pitäisi unohtaa tärkeä ihminen kokonaan?

Vierailija
8/12 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, että jos on hyvä, hieno suhde joka jostain syystä tulee päätökseen, miksi sitä ei voi olla yhteydessä? Miksi pitäisi unohtaa tärkeä ihminen kokonaan?

Taidat olla psykopaatti...

Minä taas olen aina ihmetellyt, miksi pitäisi olla yhteydessä sen hyvän, hienon suhteen katkeamisen jälkeen? Varsinkin se, kenet jätettiin, kokee kyllä kaikki helvetin tuskat eron jälkeen.

Ei siinä paljon hyvän, hienon jättäjän kuulumiset jaksa kiinnostaa!

Välit poikki vain ikuisiksi ajoiksi, se on ainoa eloon jäämisen mahdollisuus

Vierailija
10/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärtänyt aloituksen kysymystä? Kuka pitää no contact, ja miten sen on tarkoitus toimia?

11/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yritin kaks vuotta. Sitten piti itte laittaa viestiä 😄

Vierailija
12/12 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myrkyllisessä suhteessa. Miehen käytös muuttui koko ajan huonommaksi. Ilmotin, etten jaksa ja aio enää esittää edustusvaimoa hänen äidin ja pojan edessä, koska nämä olivat ainoat hetket, kun minua tyttöystävänä tarvittiin. Vuoroviikoin kuin poika oli isällään pitämässä kotia yllä ja tietyissä muissa edustustilaisuuksissa. Nyt ollut no contact 3 päivää enkä ole lukenut viestejä, mutta tiedän että niitä on tullut. Aikasemmin olen viilentänyt välejä, mutta tämä vastaamattomuus ja no contact on äärimmäisiä keinoja ottaa ero. Kyseinen ihminen harjoitti silent treatmenttiä jne. Helpompi olla itsellä näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi