Sanna Marin rupesi hankalaksi EU-kokouksessa
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kuin kommentoija nro 20.
Pienillä mailla ei ole mitään sijaa noissa neuvotteluissa, he voisivat poistua sieltä kokonaan eikä se näkyisi missään.
Neuvottelujen tulos on valmiiksi lobbattu, asiakirjat vain allekirjoitusta vailla, ja koko suuri tapaaminen on vain silmän lumetta.
Marin ja Rutte näyttävät olevan kanssasi eri mieltä.
Hollannin niukista niukin (ja fiksuin) Mark Rutte twiittasi eilen että Merkel ja Macron olivat ärsyyntyneitä kun neuvottelutulosta ei saatukaan lauantaiyönä. Ja sanoi että "Tällä kertaa ei ollut yksin minun syytä" ja tägäsi siihen @MarinSanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, miten tämä leidi nousee nykyään autosta, nilkka ojennettuna ja sääri edellä kuin Hollywood-tähti ikään.
Antaa kovin turhamaisen kuvan itsestään, ja se on myös seikka, jota joku ovela voi käyttää häntä vastaan. Esimerkiksi imartelemalla häntä.
No voi hirveetä kauheeta ihan kamalaa miten se Söpö-Sanna nyt kehtaa!!!!! Öyh öyh öyh.
Taas osu fania hermoon. Kehtaahan se, ja tytöt ihailee. Öyh öyh.
Eli eu:saa ei ole ongelmia ja muuten vain siirretään rahaa vakautus/elvytys you name it järjestelyillä ? Vai eu:ssa on isoja ongelmia joita paikataan edellä mainituilla korjaamatta itse juurisyytä ? Niin tai näin, huonoa johtamistahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienillä mailla ei ole mitään sijaa noissa neuvotteluissa, he voisivat poistua sieltä kokonaan eikä se näkyisi missään.
Neuvottelujen tulos on valmiiksi lobbattu, asiakirjat vain allekirjoitusta vailla, ja koko suuri tapaaminen on vain silmän lumetta.
Hollannin niukista niukin (ja fiksuin) Mark Rutte twiittasi eilen että Merkel ja Macron olivat ärsyyntyneitä kun neuvottelutulosta ei saatukaan lauantaiyönä. Ja sanoi että "Tällä kertaa ei ollut yksin minun syytä" ja tägäsi siihen @MarinSanna.
Mitenkäs tuo sopii persujen narratiivin että Marin suostuu kaikkeen mitä etelä vaatii? Pojilla menee hieman sekaisn jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän meidänkin lähtä EU:sta
Ei.
Kyllä pitäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Kyllä pitäisi
Minkä takia pitäisi lähteä? Suomi on pieni valtio agressiivisen venäjän vieressä ja todennäköisesti EU:hun liittymisen jälkeen kasvanut talous romahtaisi samalle tasolle mitä se oli 80-luvulla, todennäköisesti kutistuisi pienemmäksi sillä täältä on kadonnut teollisuutta sen verran, tietty inflaatiokin kasvaisi melkoisesti nykyisestä.
Yhtäkään järkisyytä en ole lukenut mikä puoltaisi EU eroa.
No näytelmäähän tuo on osittain varmasti mutta silti erinomaista että Marin oli tiukkana ja teki selväksi mihin ryhmään Suomi EU:ssa haluaa kuulua. Vähän suoraan sanoen pelotti että antaisi jonkun solidaarisuuspuheenvuoron.
Varmasti Marinia kuumottaa sekin että Marinin hallitus on ottanut ennätysvelkamäärän tänä vuonna, eikä siihen päälle todellakaan suunniteltu tällaista apupakettia.
Vierailija kirjoitti:
Eli eu:saa ei ole ongelmia ja muuten vain siirretään rahaa vakautus/elvytys you name it järjestelyillä ? Vai eu:ssa on isoja ongelmia joita paikataan edellä mainituilla korjaamatta itse juurisyytä ? Niin tai näin, huonoa johtamistahan tuo on.
Tietenkin on ongelmia, kerro mulle yksikin tuon kokoinen instituutio jossa EI olisi ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli imarteli Marinia, just kirjoitin , että häntä voi käyttää hyväkseen imartelemalla häntä sanoen että "syy ei ole kokonaan hänen". Luultavasti Rutte lobannut ajatuksen Marinille. Eikö Rutte siis maininnut lainkaan nihkeää neljää, jotka myös vastustavat kompromissia? Ai niin, heitähän ei tarvitse enää mairitella mukaan.
Sinänsä hyvä juttu, koska tähän Hollanin Rutteen voi varmaan luottaa jossain määrin enemmän kuin Marinin taitoihin, ettei mene kaikki läpi. Toisaalta Rutte voi pelata myös ja ainoastaan Hollannin hyväksi. Täytyy siis olla tarkkana, mitä oikeasti ajaa takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on ongelmia, kerro mulle yksikin tuon kokoinen instituutio jossa EI olisi ongelmia?
Olipa tyhjentävä vastays, not.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Kyllä pitäisi
Minkä takia pitäisi lähteä? Suomi on pieni valtio agressiivisen venäjän vieressä ja todennäköisesti EU:hun liittymisen jälkeen kasvanut talous romahtaisi samalle tasolle mitä se oli 80-luvulla, todennäköisesti kutistuisi pienemmäksi sillä täältä on kadonnut teollisuutta sen verran, tietty inflaatiokin kasvaisi melkoisesti nykyisestä.
Eu ei ole puolustusliitto kuten Nato. Mikäli lähdetään eu:sta ja otetaan kelluva oma valuutta takaisin, ongelmana on devalvaatio, eli ostovoima heikkenee. Ei inflaatio, joka tarkoittaa, että rahan arvo laskee. Voisi kuvitella inflaation olevan suurempi uhka, jos ollaan EUssa, kun EU painaa haamueuroja.
Yritysten valtiollistaminen, mitä Marin ajaa, palauttaisi meidät kekkoslovakiaan. 70-luvulle. 80-luvulla elettiin nousukautta.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt vastaus: ei.
Pitkä vastaus: ei saatana ei, nyt järki käteen siellä rajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä ei sitten korjata ? Tässä samalla pohjustetaan pysyvää mekanismia niin seuraava "haaste" on jo tiedossa, pankeistahan nämä kaikki ovat lähteneet ja aina ne samat isot ovat kaatumassa. Pienemmät islanti tai Irlanti menevät sitten nihkeämmän kaavan mukaan, kumpaan joukkoon Suomi kuuluu ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Kyllä pitäisi
Jos haluat miljoona työtöntä ja anuksen jälleen auki kohti itää.
Jotkut eivät vain opi. Eivät edes kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko luetella hyödyt ja haitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai minkä tahansa kokoinen instituutio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Kyllä pitäisi
Itsenäisyys öyhöyh naiset keittiöön öyhöyh. Jääkiekko. Öyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Kyllä pitäisi
Jos haluat miljoona työtöntä ja anuksen jälleen auki kohti itää.
Jotkut eivät vain opi. Eivät edes kokemuksesta.
Eikös teidän vuoronne palstailla ole vasta huomenna, kun muut on töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko luetella hyödyt ja haitat?
Luuletko ihan aikuisten oikeasti, että joku jaksaa listata sinulle näitä asioita, kun ne löytyvät googlaamalla netistä?
Laiska ja tyhmä saa olla, mutta älä odota että muut selvittävät asiat sinulle helposti pureskeltavaan muotoon.
-eri
Ei.