Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynelogikäynnit ovat nöyryyttäviä. Muita jotka jättävät käymättä tai lykkäävät nöyryytyksen ja häpeän tunteen takia?

Vierailija
19.07.2020 |

Välttelen kaikkia alapäähän liittyviä tutkimuksia. Joka ikinen kerta päädyn itkemään kesken ja jälkeen toimenpiteen sanoen etten kestä tätä.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy gynellä, enkä enää papakokeissakaan. Niin paljon se sattui. Tuli vertakin sen jälkeen. Jos tulee syöpä niin kuolen sitten. Joskus kuitenkin kuoltava enkä ymmärrä miksi minun pitäisikään elää kauhean vanhaksi?

Vierailija
82/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyryyttääkö nusiminenkin?

Ei ole tullut harrastettua

Aloituksen luettuani ymmärrän kyllä, miksi ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papa-koe joo, mutta gynen voi jättää pois. Jos ei ole mitään oireita. Naisille on uskoteltu, että terveys vaatii käymään kopeloitavana. Ei tarvitse.

Munasarjasyöpä voi kasvaa todella isoksi, ennen kuin se aiheuttaa oireita.

Vierailija
84/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn kahden vuoden välein, kun saan tutkimukset ilmaiseksi, joten miksi jättäisin väliin. Minua ei haittaa yhtään alapään kopelointi. 

Räpläät varmaan itseäsi viikoittain, joten sulle se on normaalia?

On normaalia harrastaa itsetyydytystä viikottain, jos seksisuhdetta ei ole - tai vaikka olisikin.

Vierailija
85/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itket? Kävin eka kerran gynellä 18 vuotiaana ja siitä lähtien olen käynyt.

Ekalla kerralla ei tutkittu sisältä, koska olin neitsyt. Toisella tutkittiin ns neitsytankannokan kanssa varovasti, vaikka en ollutkaan enää neitsyt. Sujui hyvin. Sitten oli jollain kertaa ärsyttävä keskikäinen nainen, joka oli vähän kovakourainen levittäessään ja siitä häntä huomautin kesken tutkimuksen. Onneksi ei sattunut kovasti ja onneksi uskalsin avata suuni JA ONNEKSI ei ollut eka gynekologikäyntini. Tätä naista seurasi nuori ja komea miesgyne, vähän emmin, mutta annoin mahdollisuuden tutkia. Hän tutki ystävällisellä asenteella ja varmuuden vuoksi vielä neitsytankannokalla. Ei valittamista. Tämän jälkeen taas on ollut tavallisia  käyntejä.

Mies olisi pahin painajaiseni enkä selviäisi sieltä täysijärkisenä. :(

Miesgynet on paljon helläkätisempiä tutkimisessaan kuin naisgynet, vain harvat naisgynet pystyy samaan.

Vierailija
86/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille jotka ihmettelette näitä kommentteja - täällä pyörii sama/t hullu/t jokaisessa gynekeskustelussa. Tunnistaa samoista sanoista, levitellä römpsää, käydä ronkittavana jne. Väitetään että välineistä saa HPV:n ja kuitenkin syyttävät myös paljon seksiä harrastavia naisia taudeista. Lisäksi huomauttavat että miehetkään eivät tarkistuta omia vehkeitään.

Kaikki me järkevät osaamme arvioida käyntien tarpeen ja tajuamme että on kiva löytää esim syöpä ajoissa kuin kuolla siihen siksi ettei periaatteeesta käy "ronkittavana".

Vierailija
87/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 enkä ole koskaan käynyt gynegologilla. Ei ole mies reissailuja eikä terveysongelmia. Lääkärillä käydään jos on ongelmia ei turhaan.

Vierailija
88/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos y lilaudan siellä oma p illumallini haukuttu niin pahasti etten ikinä aio käydä gynellä. En myöskään harrasta seksiä valosassa eikä yksikään seksikumppanini ole nähnyt alapäätäni. Kiitos y lilauta!

Olepa hyvä. T. Ylik.sen mode. Ja vielä niistä velhonhihoista, että kyllä jää saat.ana antamatta muij.alle, jos semmoinen sieltä löytyy. Plastiikkakirurgille jolkottakaa siitä hus.

Vierailija
89/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papa-koe joo, mutta gynen voi jättää pois. Jos ei ole mitään oireita. Naisille on uskoteltu, että terveys vaatii käymään kopeloitavana. Ei tarvitse.

Tarvitseepa. Mulle lekuri sanoi (ja apteekin täti sanoi samaa), ettei uusi mun e-pillereitä enää, pitää käydä seuraavaksi gynekologilla. Vaikkei ole ollut mitään ongelmaa! Ällöttää gynekologin ronkkimiset niin, että tässä arvon, josko jättäisin pillerit pois vähäksi aikaa tai kokonaan.

Vierailija
90/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn kahden vuoden välein, kun saan tutkimukset ilmaiseksi, joten miksi jättäisin väliin. Minua ei haittaa yhtään alapään kopelointi. 

On normaalia harrastaa itsetyydytystä viikottain, jos seksisuhdetta ei ole - tai vaikka olisikin.

Minä ainakin räplään päivittäin. Tuo valittaja voisi kokeilla joskus, ehkä pipo kiristäisi vähemmän.

Vierailija
91/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin kuuma gynekologi, että siellä käy ihan ilokseen! 😄 Tosin jouduin pitkään käymään inhottavan vaivan takia, mutta nyt sitten ihan ilokseni käyn...sen verran komea mies,😃

Käyt varmaan Alkossakin, jos siellä on mukavan näköinen miesmyyjä.

Vierailija
92/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin kuuma gynekologi, että siellä käy ihan ilokseen! 😄 Tosin jouduin pitkään käymään inhottavan vaivan takia, mutta nyt sitten ihan ilokseni käyn...sen verran komea mies,😃

Toi kyllä helpottais varmaan. Olis paikat vähän vastaanottavaisemmat kaikenlaiselle ronkkimiselle. Ehkä ei sattuisi niin paljon?

Vierailija
93/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi hävetä sitä että hoidan terveyttäni, myös alapään. 

Vierailija
94/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyryyttääkö nusiminenkin?

Ei ole tullut harrastettua

Aloituksen luettuani ymmärrän kyllä, miksi ei.

Miksi? Oletko aivan järkyttynyt?

Vierailija
95/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseepa. Mulle lekuri sanoi (ja apteekin täti sanoi samaa), ettei uusi mun e-pillereitä enää, pitää käydä seuraavaksi gynekologilla. Vaikkei ole ollut mitään ongelmaa! Ällöttää gynekologin ronkkimiset niin, että tässä arvon, josko jättäisin pillerit pois vähäksi aikaa tai kokonaan.

Miksi et lopeta seksiä kokonaan tai käytä kumia?

Vierailija
96/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin räplään päivittäin. Tuo valittaja voisi kokeilla joskus, ehkä pipo kiristäisi vähemmän.

Minä en alennu räpläämisiin kun saan hyvän olon tunteen muilla paremmilla tavoilla.

Vierailija
97/97 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten värkitkin pitäisi tutkiä min kahden vuoden välein. Päälle vielä pakolliset sukupuolitautitestit. Monet miehet inhoaa kumin käyttöä. Tuolla käytännöllä saataisiin taudit paremmin kuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi