Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietellään pappi?

Vierailija
03.06.2013 |

Haluan olla hienovarainen mutta homman pitää kuitenkin johtaa seksiin. En etsi välttämättä pysyvää suhdetta ainakaan ennen seksiä. Olen nainen ja miespapista on kysymys.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu varmaan siitä onko se pappi kiinnostunut naisista vai pikkupojista. Pervojahan ne on joka tapauksessa kaikki.

Vierailija
2/10 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota nuoria poikia mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 20:48"]Haluan olla hienovarainen mutta homman pitää kuitenkin johtaa seksiin.[/quote]

Jos homman PITÄÄ johtaa seksiin, niin mikset vain perinteisesti ottaisi pistoolia asekaapista ja osoitat sillä papin ohimoa. Pappi saattaisi vaikka taipua sun vaatimuksiin.

Vierailija
4/10 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 20:48"]Haluan olla hienovarainen mutta homman pitää kuitenkin johtaa seksiin.[/quote]

Jos homman PITÄÄ johtaa seksiin, niin mikset vain perinteisesti ottaisi pistoolia asekaapista ja osoitat sillä papin ohimoa. Pappi saattaisi vaikka taipua sun vaatimuksiin.[/quote]

Missäs tämmöinen perinne on? Haulikkohäistä kyllä olen kuullut... :D

Vierailija
5/10 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, no varmaan ihan perinteisellä tavalla. Jos ei kyseessä ole sitten joku kiihkouskovainen, jonka mielestä seksi kuuluu avioliittoon.

Miehiä ne papitkin vain on...

Vierailija
6/10 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia kiitos! Kyseessä on naimaton ja verraten nuori pappi, uusi paikkakunnalla. Kuulun kirkkoon mutta en ole seurakunnassa aktiivinen.

-ap

Vierailija
7/10 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot itekki nuori, niin mene kirkkoon. Kyllä sen vähempi järkinenkin pappi tajuaa, että sulla on joku taka-ajatus kun istut siellä niiden mummeleiden kans. Todennäköisesti tulee sulle juttelemaankin, kun pistät niin silmään.

Vierailija
8/10 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutosen kanssa samoilla linjoilla. Luulen, että myös pappiin tehoaa samat keinot kuin muihinkin miehiin. Tunteet ne ovat papeillakin. Kun tapaat häntä, juttele ystävällisesti ja osoita kiinnostuksesi häneen. Näet kyllä pian, onko hän vastaanottavainen. Voit pyytää häntä kahvilaan, taidenäyttelyyn, kirjallisuusesitelmää kuuntelemaan tms. jotakin kulttuuripitoista ja sivistynyttä :). Luulen, että tuollaista lähestymistapaa ei niin helposti koettaisi kovin päällekäyväksi.

Vierailija
9/10 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa varmaan miettiä että millainen on oma hengellisyytesi taso. Jos olisin pappi niin tulevan vaimonkin olisi ehdottomasti oltava uskossa.... Eihän se kaikille ole edellytys, mutta varmaanl useimmille.
Kai ne henkilökemiat on tärkeä edellytys myös. Mieti, missä voitte kohdata ja tutustua? ---Laula sille vaikka Dusty Sprinfieldin "son of a preacherman.ia!!!

Vierailija
10/10 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ehdottamaan treffejä raamatusta keskustelun merkeissä. Että kun sua niin kiinnostaa se aihe mistä saarnasi (yeah right). Sitten siinä samassa vilauttelet vähän rintaväliä ja reittä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi