Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla on ongelmia viestiin vastaamisessa

Vierailija
03.06.2013 |

kun yrittää vastata, mitään viestikenttää ei tule näkyviin. Tämä fontti on oudon pieni. Mikähän täällä nyt mättää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella on tehnyt tätä uudistuksesta lähtien. Nyt vissiin sitten kaikilla muillakin sama juttu.

Vierailija
2/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on säännöllisesti teknisiä ongelmia. Jossain tökkii kokoajan.
Esim. tänään ei ole toiminut kappalejaot. Mutta tänään pystyy kuitenkin vastaamaan, mikä on iso plussa.

- firefox käytössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan pienen viestikentäs esiin, mutta kappalejakoja en, vaikka kaksi kertaa enteriä painaisin. Kokeilen nyt neljää...

Kappalejako?

Vierailija
4/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on tekeillä, sen olen huomannut, mutta fontinkoko ainakin minulle on sopiva.

Vierailija
5/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:58"]Minä saan pienen viestikentäs esiin, mutta kappalejakoja en, vaikka kaksi kertaa enteriä painaisin. Kokeilen nyt neljää...

Kappalejako?[/quote]

Siis ei kappalejakoa :P (Nr.4)

Vierailija
6/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestikenttä on kutistunut minimiin. Vain kolme riviä näkyy kerrallaan. Juuri ja juuri näkee mitä itse on kirjoittanut. Ongelmia tulee, jos haluaa lainata jonkun viestiä omaan viestiinsä. Yleensä tarkistan lainatusta pätkästä yksityiskohdat, etten vastaisi ihan puuta heinää. Nyt se ei ole mahdollista.

Sama ongelma tulee olemaan, jos haluan kirjoittaa pitkän vastauksen. Aikaisemmin näki miltei yhdellä silmäyksellä oman viestinsä. Se helpotti kirjoitusvirheiden ja epäloogisuuksien havaitsemista. Nyt se ei ole mahdollista.

Kaino pyyntöni ylläpidolle onkin: Tehkää vastauslaatikosta vähintäänkin kaksi kertaa korkeampi. Korkeutta siis lisää.

Vierailija
7/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa.

Eikä vieläkään tietoakaan kappalejaosta. Laitoin tahallani kaksi tyhjää riviä kappalejaon merkiksi, kun luin jonkun valituksen, ettei kappalejakoa näy julkaistussa tekstissä.

Vierailija
8/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako

Kappalejako

Testing ...

Vierailija
9/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuten tosiaan toimi kappalejako, 9

Vierailija
10/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 20:26"] Korkeutta siis lisää. [/quote] Lisää "korkeutta" heti, ei muuten aukene naisen peti ...

Vierailija
11/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstauudistuksen jälkeen on ollut pakko ottaa JavaScript pois käytöstä, muuten kirjoittaminen ei onnistu lainkaan. Kappalejaot ilman JS:ää eivät tietenkään ole toimineet koskaan. Tässä oli kaksi enteriä. ja tässä.

Vierailija
12/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tapahtuu, jos näitä kokeilee?

Tuskin mitään.

Vierailija
13/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato perhana!

Se toimii sittenkin.

Pitää käyttää HTML:n kappalejakotageja. en kyllä muuten HTML:ää osaa ollenkaan.

Vierailija
14/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kyseessä on kyberhyökkäys? Foliohatut päähän! ;)

Vierailija
15/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kyseessä on kyberhyökkäys? Foliohatut päähän! ;)

Vierailija
16/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, Kunpa sitten osaisi itsekin tehdä tarvittavat asetusmuutokset.

Vierailija
17/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan vielä yhtä juttua.

Rivi yksi
rivi kaksi
rivi kolme
rivi neljä

Mitenkähän nyt käy?

Vierailija
18/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 20:46"]Palstauudistuksen jälkeen on ollut pakko ottaa JavaScript pois käytöstä, muuten kirjoittaminen ei onnistu lainkaan. Kappalejaot ilman JS:ää eivät tietenkään ole toimineet koskaan. Tässä oli kaksi enteriä. ja tässä.[/quote]

Olen poistanut JavaScriptin käytöstä ohjelmassa ilmenneiden ongelmien vuoksi, enkä ole huomannut, että tämä olisi häirinnyt kappalejakoa aikaisemmin.

Sen jälkeen, kun Vauva-palstan ulkonäköä muutettiin tänään, on ongelmia esiintynyt kappalejaossa.

Saisimmeko isomman komenttilaatikon takaisin käyttöön. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme