Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v ja kasvojen maksalaiskät

Vierailija
02.08.2013 |

kasvoissa.Voiko niille tehdä jtkin?Suosittele jtkin rasvoja, hoitotuotteita,peitevoidetta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne peittää BB-voide. Garnierin voiteessa hyvä hinta-laatusuhde. Suosittelen.

Vierailija
2/5 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea kannattaa estää niitä tulemasta ja niiden pahentumista (etenkin jos käytät hormonivalmisteita). Eli heti alkukeväästä jatkuen kesän yli hyvä aurinkosuoja meikin alle (itse käytän 50+ suojakerrointa), suojaavaa hattua päähän. Apteekista saa useita ihoa vaalentavia tuotteita. Kokemusta mm. Arbutinista ja Eucerinin Even brighter (tai joku vastaava sinne päin). Itselläni oli rumat maksaläiskät otsalla ja ylähuulella edelliskesänä.  Hoitelin niitä syksyllä em. tuotteilla ja talvella aika hyvin hävisivät. Tänä vuonna varauduin siihen jo keväällä em. tavalla ja tänä vuonna ongelma on ollut paljon lievempi. Hankalissa tilanteissa voidaan pigmenttiä joskus laseroidakin mutta hyvä tulos ei ole aina taattu; joskus johtaa paljon runsaampaan pigmenttimuodostukseen tai tulee kirjava iho, jossa tummaa ja valkeaa läiskää sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

who cares...

Vierailija
4/5 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se vähän v-tuttaa, jos aamulla peilistä katsoessa pitää ensin alkaa peittämään ruskeita karttaläiskiä otsalta, poskilta ja huulilta, kenties kaulaltakin. Eikä ne aina edes hyvin peity. Ehkä sulle nelonen on ihan sama miltä näytät, mulle ei. Tai sitten olet niitä, joilla ei koskaan ole ollut mitään iho-ongelmia. Ei sitten ehkä kannata tulla tähän keskusteluun väkisemään.

Vierailija
5/5 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arbutinia kokeiltu, ei auttanut. Eikä myöskään aurinkosuojan käyttö 50 kertoimella. Ainut mistä oikeasti vähän apua ollut mikrohionta sarjana. Ja tietty Blascon meikkivoide peittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi