Lue keskustelun säännöt.
Kuinka nopeaa olet päässyt ihastuksen yli
03.06.2013 |
jos tilanne mennyt siihen pisteeseen ettette näe toisianne enää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänjos tilanne mennyt siihen pisteeseen ettette näe toisianne enää?
Ehkä kuukausi meni surressa, muttei se suhdekaan pitkään ollut kestänyt. Se oli sellaista salamarakkautta jota en laske aidoksi rakkaudeksi, olin tulisesti ihastunut ja sitten mies lopetti ihan kuin seinään. Hypättiin liian nopeasti sänkyyn, ja vahingosta viisastuneena en samaa virhettä enää tehnyt, vaan odotin kunnes tiesin että molemmat ovat aidosti kiinnostuneita ja kiinnostuneita seurustelemaan pysyvämmin. Aloin heti muutaman viikon jälkeen erosta tapailla uusia miehiä. Oli loppukesä ja tuntui etten halunnut tuhlata aikaa suremiseen...Mielestäni se oli piristävää ja sitä kautta tapasin sitten aviomiehenikin!