Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

juhlamekko isoa kokoa mistä löytyisi?

Vierailija
03.06.2013 |

Tarvisin ison koon juhlamekon kesän häihin eikä sitten kyl mistään löydy! Koko tarvis olla 44-48 tai siis xl-xxl....
Jos olis jotain linkkei vaikka verkkokauppoihin niin olisin kyl tyytyväinen. Mieluusti silleen ettei tuu tulleja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby hallissa nättejä flo g-mallistossa

Vierailija
2/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa www.kq.fi ja sieltä naistenvaatteet. On nättejä! Mun kokemuksen mukaan pientä kokoa joten kannattaa ottaa se isompi jos arpoo kahden välillä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, että meille xl-kokoisille tyrkytetään hihattomia juhlamekkoja??? olisiko iso vaiva tehdä niihin muuten niin kauniisiin mekkoihin pienet hihat!

Olen iso, myös käsivarteni ovat isot ja rumat. En todellakaan pidä hihattomia vaatteita edes arkena, saati sitten juhlissa. Ja ennen kuin joku valopää ehdottaa jotain huivihässäkkää tai boleroa, niin turha toivo. Ne on vaikeita juhlissa. Argh.

Vierailija
4/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan halens ja ellos tarjoaa melko laajasti isoja kokoja

Vierailija
5/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet? Itse olen samaa kokoa ja todennut, ettei parane ostaa verkkokaupoista mitään. Jokinen ja Moda on aika hyviä kauppoja, jos sellaisia löytyy sieltä päin.

Vierailija
6/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet? Itse olen samaa kokoa ja todennut, ettei parane ostaa verkkokaupoista mitään. Jokinen ja Moda on aika hyviä kauppoja, jos sellaisia löytyy sieltä päin.

Vierailija
7/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi