Tamperelaiset, neuvokaapa!
Käyn huomenna Tampereella. vinkatkaa mukavaa lounaspaikkaa, jpossa myös ulkona istumis mahdollisuus, kesäkahvilaa ja mitä kivaa aikuinen voi tehdä Tampereella!
Kommentit (7)
The Grill keskustorin pohjoispäässä on mainio mesta. Ja muista myös Tillikka.
Syö kanansiipiä, niitä ei saa muualta
Parhaimman lounaan tarjoaa Hullu Poro Koskikeskuksessa. Eiköhän siellä ole jo ulkotilatkin aukaistu.
T: kaikki edellä mainitut kokeillut
Venlasta saa hyviä salaatteja. :)
Vohvelikahvilaan kahville.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:38"]Parhaimman lounaan tarjoaa Hullu Poro Koskikeskuksessa. Eiköhän siellä ole jo ulkotilatkin aukaistu.
T: kaikki edellä mainitut kokeillut[/quote]
TÄmä lienee aika lailla makuasia. Itse en pidä hullua poroa juuri amarilloa kummempana.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:38"]Parhaimman lounaan tarjoaa Hullu Poro Koskikeskuksessa. Eiköhän siellä ole jo ulkotilatkin aukaistu.
T: kaikki edellä mainitut kokeillut[/quote]
TÄmä lienee aika lailla makuasia. Itse en pidä hullua poroa juuri amarilloa kummempana.[/quote]
Tarjonta on ainakin laajin, mitä olen nähnyt. Miehenikin välillä soittelee sieltä, että mitä ihmeellistä tällä kertaa löytyi (esim. sushia, tuoreita mansikoita jne...)
Kahvilla kannattaa käydä laukontorilla tai tammelantorilla.
Lounaspaikoista paras ulkonasyöntimahdollisuudella on ravintola Kaisla Mustalahden rannassa. Toinen ulkonasyöntiin sopiva on esim. Telakka (Tullintorin vieressä) tai hotelle Tammerin ravintola siinä sen lammikon vieressä.
Jos ulkonasyönti ei ole oleellinen, kannattaa koittaa sitä hiekkapuiston (Sorin puiston) yläreunassa olevaa suhsipaikkaa.