Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tamperelaiset, neuvokaapa!

Vierailija
03.06.2013 |

Käyn huomenna Tampereella. vinkatkaa mukavaa lounaspaikkaa, jpossa myös ulkona istumis mahdollisuus, kesäkahvilaa ja mitä kivaa aikuinen voi tehdä Tampereella!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilla kannattaa käydä laukontorilla tai tammelantorilla.
Lounaspaikoista paras ulkonasyöntimahdollisuudella on ravintola Kaisla Mustalahden rannassa. Toinen ulkonasyöntiin sopiva on esim. Telakka (Tullintorin vieressä) tai hotelle Tammerin ravintola siinä sen lammikon vieressä.

Jos ulkonasyönti ei ole oleellinen, kannattaa koittaa sitä hiekkapuiston (Sorin puiston) yläreunassa olevaa suhsipaikkaa.

Vierailija
2/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Grill keskustorin pohjoispäässä on mainio mesta. Ja muista myös Tillikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kanansiipiä, niitä ei saa muualta

Vierailija
4/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimman lounaan tarjoaa Hullu Poro Koskikeskuksessa. Eiköhän siellä ole jo ulkotilatkin aukaistu.
T: kaikki edellä mainitut kokeillut

Vierailija
5/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlasta saa hyviä salaatteja. :)

Vohvelikahvilaan kahville.

Vierailija
6/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:38"]Parhaimman lounaan tarjoaa Hullu Poro Koskikeskuksessa. Eiköhän siellä ole jo ulkotilatkin aukaistu.
T: kaikki edellä mainitut kokeillut[/quote]
TÄmä lienee aika lailla makuasia. Itse en pidä hullua poroa juuri amarilloa kummempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:38"]Parhaimman lounaan tarjoaa Hullu Poro Koskikeskuksessa. Eiköhän siellä ole jo ulkotilatkin aukaistu.
T: kaikki edellä mainitut kokeillut[/quote]
TÄmä lienee aika lailla makuasia. Itse en pidä hullua poroa juuri amarilloa kummempana.[/quote]
Tarjonta on ainakin laajin, mitä olen nähnyt. Miehenikin välillä soittelee sieltä, että mitä ihmeellistä tällä kertaa löytyi (esim. sushia, tuoreita mansikoita jne...)