Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko komea ja fiksu kakskymppinen mies olla oikeasti kiinnostunut minusta (40 v. ihan nätti, äiti)?

Vierailija
19.07.2020 |

Niin alkaisiko komea kakskybänen treffailee mua, ja voisiko ihastua? Just oon palannut sinkkumarkkinoille piiiitkän avioliiton jälkeen? Ravintoloissa nuoret miehet lähestyy. Vielä en ole mennyt sänkyyn. Voivatko alkaa tapailee vai onko mielessä vain yhden yön säätö? Mua ei kiinnosta yhdenillan jutut. Tapailusuhde kakskymppisen kanssa kiinnostaisi. Kokemuksia?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm varmaan joku joka tykkää vanhemmista tai ei löydä oma ikäistä seuraa?

Vierailija
2/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunteet pelkisty niin yksinkertaisiksi että niitä voi määritellä vain iän, ulkonäön tai aseman perusteella. Ihminen on paljon monimutkaisempi entiteetti. Kukaan ei voi vastata kysymykseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että 20 v olisi pidemmän päälle. Laittaisin 35 alarajaksi.

Vierailija
4/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammankaipuisia ressukoita ne ovat, jotka tuossa iässä tosissaan ihastuvat vanhempiin.

Vierailija
5/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sellainen friends with benefits -homma toimii täällä oikein hyvin samoilla spekseillä. Kun asioista puhutaan avoimesti, ei mitään ongelmia. Tapailtu viikottain pari vuotta, ikäeroa seitsemäntoista vuotta ja sen verran päälle parikymppinen tuo oli jo tutustuessa, että tohdin pitää riittävän aikuisena.

Vierailija
6/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata kysymykseen, mutta itse en voisi olla oman lapseni ikäisen kanssa seksuaalisesti. Tuntuisi vähän pervolta ja "kehdonryöstäjältä". Eivätkä noin nuoret edes saa vipinää kehooni ja mieleeni. Lähinnä oloni tuntuu äidilliseltä heidän lähellään.

Eipä siinä, ei noin nuoret ole osoittanut kiinnostusta ja hyvä niin. Itse katselen oman ikäisiä miehiä ja heistä löytyy yllättävän paljon mukavia ja kivan näköisiä.

N44

Vierailija
7/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys pitää asettaa toisin päin. Voisitko nelikymppisenä seurustella parikymppisen kanssa ja miksi?

Vierailija
8/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sellainen friends with benefits -homma toimii täällä oikein hyvin samoilla spekseillä. Kun asioista puhutaan avoimesti, ei mitään ongelmia. Tapailtu viikottain pari vuotta, ikäeroa seitsemäntoista vuotta ja sen verran päälle parikymppinen tuo oli jo tutustuessa, että tohdin pitää riittävän aikuisena.

Mahtavaa! Minäkin haluaisin fwb suhteen kakskymppisen kanssa, mutten ole vielä uskaltanut sänkyyn asti. Jotenkin pelkään, et kundi dumppaisi mut kerran jälkeen, ja siitä jäisi huono mieli. Pidempi suhde olisi kyllä piristävää! Ap

Vierailija
9/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niinkin nuoret voivat alkaa seurustelemaan ja ihastuakin, mutta vähän vanhempia itse tilanteessasi katselisin. Itse olen yli 40 ja pidän jonkinlaisela ikärajana miehellä 30. Sen nuoremmatkin yrittää kovasti piiritellä, mutta en niille kakaroille lämpene. Kyllä miehen pitää olla mies.

Vierailija
10/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta sinä aikuisena annat olla pojan.

Vierailija
11/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys pitää asettaa toisin päin. Voisitko nelikymppisenä seurustella parikymppisen kanssa ja miksi?

Voisin kyllä ulkonäön ja seksin vuoksi. Esteenä ollut, et en usko, et kakskybänen voisi ihastua muhun. Vai voisiko? Ap

Vierailija
12/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kirjoitat kuin pissis. 

Vierailija
13/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai se voi olla kiinnostunut. Parikymppisillä ei ole vielä sitä palstamiesten ikäkriisiä, jonka jälkeen ainoastaan selvästi nuoremmat naiset kiinnostavat. Se että hän on kiinnostunut sinusta ei kuitenkaan tarkoita että hän yleisesti pitää itseään vanhemmista naisista, voit olla jokin poikkeus hänen naismaussaan. 

Vierailija
14/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä toisen iällä ei ole mitään väliä, jos olette molemmat täysi-ikäisiä ja täysivaltaisia ja teillä muuten synkkaa.

Vierailija
15/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata kysymykseen, mutta itse en voisi olla oman lapseni ikäisen kanssa seksuaalisesti. Tuntuisi vähän pervolta ja "kehdonryöstäjältä". Eivätkä noin nuoret edes saa vipinää kehooni ja mieleeni. Lähinnä oloni tuntuu äidilliseltä heidän lähellään.

Eipä siinä, ei noin nuoret ole osoittanut kiinnostusta ja hyvä niin. Itse katselen oman ikäisiä miehiä ja heistä löytyy yllättävän paljon mukavia ja kivan näköisiä.

N44

Joo, mulla oli pientä juttua yhden kakskybäsen kanssa, mut se tuntu jotenkin väärältä. Tosin vetovoima oli suurta. Onanikäiset tai vanhemmat ei taas sytytä fyysisesti. Ap

Vierailija
16/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niinkin nuoret voivat alkaa seurustelemaan ja ihastuakin, mutta vähän vanhempia itse tilanteessasi katselisin. Itse olen yli 40 ja pidän jonkinlaisela ikärajana miehellä 30. Sen nuoremmatkin yrittää kovasti piiritellä, mutta en niille kakaroille lämpene. Kyllä miehen pitää olla mies.

Muhun taas jotenkin vetoaa poikamaisuus ja tietty viattomuus mitä kakskymppisillä on vielä jäljellä. Ap

Vierailija
17/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pahassa puutteessa mahtavat nykyiset parikymppiset miehet olla, kun tältä palstalta saa toistuvasti lukea kuinka heitä tunkee tyrkylle ovista ja ikkunoista keski-ikäisille naisille?

Itselläni ei kyllä tuon ikäisenä käynyt edes mielessä, että voisin millään tavoin kiinnostua oman äitini ikäluokasta ja en myöskään ole kuullut yhdestäkään miehestä joka olisi edes yhden kerran ollut selvästi vanhemman naisen kanssa. Ajat ovat selvästi muuttuneet...

Vierailija
18/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammankaipuisia ressukoita ne ovat, jotka tuossa iässä tosissaan ihastuvat vanhempiin.

Voitte mammat uskotella itsellenne muuta, mutta parikymppisen jannun kiinnostuksen kuuluu luonnonlakien mukaan kohdistua nuoriin, hehkeisiin, fertiili-ikänsä huipulla oleviin naisiin. Joku vinksahdus on tapahtunut, jos hän tiirailee keski-ikäisiä.

Vierailija
19/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Piiritellä". Let's face it: puoliläpällä yrittävät kaataa, kokemuksen ja vaihtelun vuoksi.

Vierailija
20/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutteessa varmaan ovat. en jaksa uskoa että 160cm 100kg yh mamma olisi mitään kuuminta huutoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi