Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko komea ja fiksu kakskymppinen mies olla oikeasti kiinnostunut minusta (40 v. ihan nätti, äiti)?

Vierailija
19.07.2020 |

Niin alkaisiko komea kakskybänen treffailee mua, ja voisiko ihastua? Just oon palannut sinkkumarkkinoille piiiitkän avioliiton jälkeen? Ravintoloissa nuoret miehet lähestyy. Vielä en ole mennyt sänkyyn. Voivatko alkaa tapailee vai onko mielessä vain yhden yön säätö? Mua ei kiinnosta yhdenillan jutut. Tapailusuhde kakskymppisen kanssa kiinnostaisi. Kokemuksia?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys pitää asettaa toisin päin. Voisitko nelikymppisenä seurustella parikymppisen kanssa ja miksi?

Voisin. Minusta mies on parhaimmillaan kaksvitosena, olen ihan aina ollut tätä mieltä. En tykkää äijääntymisestä, vaan pontevasta ja notkeasta, aidosti nuorekkaasta kropasta ja mielestä.

En kuitenkaan oleta, että nuoret miehet kiinnostuisivat minusta enkä heitä missään mitenkään lähesty. Kunhan vain vastasin kysymykseesi.

Vierailija
42/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on henkis-fyysinen kokonaisuus eikä pelkkä ikä. Emmanuel Macron meni naimisiin parikymppisenä naisen kanssa joka oli naimisissa oleva viisikymppinen nainen. Brigitte Macron kertoi että kyseessä oli älykkäin ja lämpimin henkilö jonka oli tavannut elämässään.

Vaaditaan hyvin kapea-alainen maailmankatsomus, että mies tai nainen typistetään pelkäksi numeroksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pahassa puutteessa mahtavat nykyiset parikymppiset miehet olla, kun tältä palstalta saa toistuvasti lukea kuinka heitä tunkee tyrkylle ovista ja ikkunoista keski-ikäisille naisille?

Itselläni ei kyllä tuon ikäisenä käynyt edes mielessä, että voisin millään tavoin kiinnostua oman äitini ikäluokasta ja en myöskään ole kuullut yhdestäkään miehestä joka olisi edes yhden kerran ollut selvästi vanhemman naisen kanssa. Ajat ovat selvästi muuttuneet...

Voin kertoa, et normi baari-illan aikana saan huomiota eniten kakskymppisillä miehiltä. Okei he avaavat useimmiten ikäni 10 vuotta nuoremmaksi. Mutta kun kerron olevani 40 ei se heitä karkoita. Olisiko myös niin, et nykypäivänä monet 40 v. naiset on edelleen aika kuumia, myös nuorten miesten silmissä? Vai olenko harhainen? Itse olen urheilullinen, pitkät hiukset, klassinen tyyli. Fiksu ja hyvintoimeentulevakin vielä. Ap

Nykypäivänä yli 40v. naiset ovat keskimääräisesti kyllä fyysisesti huonommassa kunnossa kuin koskaan maamme historian aikana. Esimerkiksi noin 60% 40-49 -vuotiaista suomalaisista naisista on ylipainoisia, joten vaikea on hyvällä omallatunnolla väittää heidän olevan mitenkään erityisen hyvässä kunnossa.

Lähde: https://www.perttimustajoki.fi/lihavuusepidemian-koko-kuva-2-980-000-yl…

Vierailija
44/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on miehen aloittama provo. Se ei saa enää vastauksia niihin "50 mies ja 19 v nainen" aloituksiinsa, joten nyt se tehtailee näitä aloituksia.

Vierailija
45/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pahassa puutteessa mahtavat nykyiset parikymppiset miehet olla, kun tältä palstalta saa toistuvasti lukea kuinka heitä tunkee tyrkylle ovista ja ikkunoista keski-ikäisille naisille?

Itselläni ei kyllä tuon ikäisenä käynyt edes mielessä, että voisin millään tavoin kiinnostua oman äitini ikäluokasta ja en myöskään ole kuullut yhdestäkään miehestä joka olisi edes yhden kerran ollut selvästi vanhemman naisen kanssa. Ajat ovat selvästi muuttuneet...

Voin kertoa, et normi baari-illan aikana saan huomiota eniten kakskymppisillä miehiltä. Okei he avaavat useimmiten ikäni 10 vuotta nuoremmaksi. Mutta kun kerron olevani 40 ei se heitä karkoita. Olisiko myös niin, et nykypäivänä monet 40 v. naiset on edelleen aika kuumia, myös nuorten miesten silmissä? Vai olenko harhainen? Itse olen urheilullinen, pitkät hiukset, klassinen tyyli. Fiksu ja hyvintoimeentulevakin vielä. Ap

Voi hyvä luoja! Olet 40v. ja silti uskot näihin "olet kymmenen vuotta nuoremman näköinen"- höpinöihin. 🤦🏻‍♀️

Pöksyihin kun mies haluaa, niin tuo on juurikin se mitä mainioin aloitusrepliikki. Parikymppiset saattavat myös lyödä kavereiden kanssa vetoa, että kuinka saa pokattua vanhemman naisen ja sitten nauraa räkätetään kulman takana "kato nyt, mä sanoin et toi toimii. akka käy ihan kuumana, hahhah haa".

Höpsähtäneet keski-ikäiset mammat hymistelee imartelusta, mutta ei mies oikeasti noin kuvittele. Kyllä rypyt ja sun oikea ikä näkyy baarin hämyisessä valossakin ja ei ne sun teinivaatteet tee susta nuoremman näköistä.

Kasva nyt herrantähden aikuiseksi.

Eri vastaaja

Niin, voihan se olla, et nuoret miehet arvaa järjestäin ikäni tahalteen yli 10 v alakanttiin. Mielestäni itse näytän ikäiseltäni, ihmisen ikää nyt vaikea arvata täsmällisesti, mutta en näytä esim 28 vuotiaalla, mikä usein voi olla arvaus... Ryppyjä minulla tosin ei paljoa ole...

En halua olla "vitsi", siksi en harrasta yhdenyön juttuja, vaikka vetovoimaa olisi...AP

Vierailija
46/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tänne yhtäkkiä pelmahti jotain +40v naisten haukkujia? Katkeria läskejä setämiehiä?

Vierailija
47/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillä on vain yksi juttu mielessä.

Tuskin hakee suhdetta.

Mua ei haittaisi jos ois vain seksisuhde, mut haluaisin et ei jäisi yhteenkertaan.. AP

Siihen ei auta muu, kuin tehdä vaikutus (krrr) 🐅

Miten se tehdään? Oma itseni ajattelin vaan olla..AP

Itse tiedät paremmin mikä sopii itsellesi.

Vierailija
48/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on miehen aloittama provo. Se ei saa enää vastauksia niihin "50 mies ja 19 v nainen" aloituksiinsa, joten nyt se tehtailee näitä aloituksia.

Miksi ihmeessä tää ois provo? Eikö muut 40 v. eronneet pohdiskele näitä samoja juttuja? AP

Vierailija
49/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinnostunut, mutta kaipailetko yhtä lasta lisää?

Vierailija
50/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tänne yhtäkkiä pelmahti jotain +40v naisten haukkujia? Katkeria läskejä setämiehiä?

Ihmeellisempää minusta on, että naiset tsemppaavat ap:tä eivätkä suostu tunnustamaan realiteetteja.

Vierailija
51/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä yli 40v. naiset ovat keskimääräisesti kyllä fyysisesti huonommassa kunnossa kuin koskaan maamme historian aikana. Esimerkiksi noin 60% 40-49 -vuotiaista suomalaisista naisista on ylipainoisia, joten vaikea on hyvällä omallatunnolla väittää heidän olevan mitenkään erityisen hyvässä kunnossa.

En löytänyt lähteestä ensimmäistä väitettäsi (”fyysisesti heikommassa kunnossa kuin koskaan maamme historian aikana”) vaan pelkän ikäluokkatilaston ja sen analyysin. Sekään ei kuitenkaan kumoa sitä mitä lainaamasi henkilö väitti: ”nykypäivänä monet 40 v. naiset on edelleen aika kuumia, myös nuorten miesten silmissä”.

Vastasit siis aiheen vierestä. 40 prosenttiin mahtuu *monta* kuumaa, jos niikseen tulee.

Eri

Vierailija
52/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se riippuu miehestä. Mulla oli yksi työkaveri, joka meni naimisiinkin itteensä 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Tosin olivat molemmat selkeesti aikuisia, Nainen 50 ja mies 35. Heille kyllä tuli ero 8 vuoden naimisissa olon jälkeen, mutta olisihan se voinut muutenkin tulla.Itse olen sinkkuna tapaillut myös itseäni nuorempaa miestä, tässä tapauksessa 8 vuotta nuorempaa. Itse olin 35 ja mies 27 tapailun alkaessa. Suhdetta kesti vuoden verran. Nykyään olen naimisissa ikäiseni miehen kanssa.

Vierailija
53/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys pitää asettaa toisin päin. Voisitko nelikymppisenä seurustella parikymppisen kanssa ja miksi?

Voisin. Minusta mies on parhaimmillaan kaksvitosena, olen ihan aina ollut tätä mieltä. En tykkää äijääntymisestä, vaan pontevasta ja notkeasta, aidosti nuorekkaasta kropasta ja mielestä.

En kuitenkaan oleta, että nuoret miehet kiinnostuisivat minusta enkä heitä missään mitenkään lähesty. Kunhan vain vastasin kysymykseesi.

Olen täsmälleen samaa mieltä, et mies kuumillaan 25 v. AP

Vierailija
54/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyyppejä:

"Minä, minä, minä..."

Ja näitä:

"Provo, provo, provo..."

Vierailija
55/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kiinnostunut, mutta kaipailetko yhtä lasta lisää?

Minua ei haittaisi pitää huolta nuoremmasta miehestä, voisin antaa vinkkejä moneen asiaan elämänkokemukseni pohjalta. Mutta lisää lapsia en siis halua tehdä kenenkään kanssa. AP

Vierailija
56/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai se riippuu miehestä. Mulla oli yksi työkaveri, joka meni naimisiinkin itteensä 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Tosin olivat molemmat selkeesti aikuisia, Nainen 50 ja mies 35. Heille kyllä tuli ero 8 vuoden naimisissa olon jälkeen, mutta olisihan se voinut muutenkin tulla.Itse olen sinkkuna tapaillut myös itseäni nuorempaa miestä, tässä tapauksessa 8 vuotta nuorempaa. Itse olin 35 ja mies 27 tapailun alkaessa. Suhdetta kesti vuoden verran. Nykyään olen naimisissa ikäiseni miehen kanssa.

Toimiko tuo suhde 8 v. nuoremman kanssa? Mihin se kaatui? Mua kiinnostaisi n. 20-12 v nuorempi mies. AP

Vierailija
57/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin vilpittömästi utelias siitä mikä on johtanut tällaiseen hyvin selvään kulttuurin muutokseen, että nuoret miehet jahtaavat keski-ikäisiä naisia.

Syyksi on nyt tarjottu sitä, että vanhemmat naiset ovat nykyään niin hyvässä kunnossa että menevät vuosikymmenen nuoremmasta, mutta tilastojen valossa tämä ei voi yksinkertaisesti pitää millään tavoin paikkaansa.. Jonkin toinen selitys on siis tälle ilmiölle löydyttävä, mutta mikä?

Vierailija
58/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran 2 yön ”suhde” laivalla. Itse olin 30v ja nainen 47v. Todella kaunis ja suurimmat rinnat mitä olen eläissäni nähnyt. Hoidin hänen tarpeitaan illasta aamuun molempina päivinä. Niitä tissejä myös tuli imettyä leuat kipeksi. Harmittaa vieläkin etten jatkunut sitä pidemmällä (nainen naimisissa mutta seksittömässä suhteessa). Ihastuttiin kylläkin toisiimme.

Vierailija
59/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt lähteestä ensimmäistä väitettäsi (”fyysisesti heikommassa kunnossa kuin koskaan maamme historian aikana”) vaan pelkän ikäluokkatilaston ja sen analyysin. Sekään ei kuitenkaan kumoa sitä mitä lainaamasi henkilö väitti: ”nykypäivänä monet 40 v. naiset on edelleen aika kuumia, myös nuorten miesten silmissä”.

Vastasit siis aiheen vierestä. 40 prosenttiin mahtuu *monta* kuumaa, jos niikseen tulee.

Eri

Voit esimerkiksi koittaa käyttää omia aivojasi ja todeta, että koska naiset eivät ole koskaan olleet maamme historian aikana näin lihavia kuin nyt ovat, niin on aika selvää että he eivät myöskään ole koskaan ole olleet heikommassa kunnossa kuin nyt ovat.

Vierailija
60/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Sulla taitaa olla aika huono itsetunto, jos et voi ymmärtää jonkun voivan olla kiinnostunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan