Voiko komea ja fiksu kakskymppinen mies olla oikeasti kiinnostunut minusta (40 v. ihan nätti, äiti)?
Niin alkaisiko komea kakskybänen treffailee mua, ja voisiko ihastua? Just oon palannut sinkkumarkkinoille piiiitkän avioliiton jälkeen? Ravintoloissa nuoret miehet lähestyy. Vielä en ole mennyt sänkyyn. Voivatko alkaa tapailee vai onko mielessä vain yhden yön säätö? Mua ei kiinnosta yhdenillan jutut. Tapailusuhde kakskymppisen kanssa kiinnostaisi. Kokemuksia?
Kommentit (88)
Miksi 40v aikuinen elämää nähnyt nainen kiinnostuisi historiottamasta 20v junnusta?
Tää on nyt joku lapsettoman ja alkoon menevän 46v Peran trolli joka edelleen haaveilee siitä 20vstä koska kato ei ole niitä omia lapsia josta hakea ällintälliä.
N45 + 3 "lasta" 25, 24 ja 19
Vierailija kirjoitti:
Mistä tänne yhtäkkiä pelmahti jotain +40v naisten haukkujia? Katkeria läskejä setämiehiä?
Just hauskaa, itse tykkään naureskella ukkojen katkerille kommenteille. Ne on just niitä markkina-arvo/tasoteoria-tyyppejä, joiden mielestä miesten kuuluu aina ja vain kiinnostua nuorista naisista ja harmittaa kun todellisuus iskee vasten kasvoja ja onkin aivan muuta kuin mitä näiden teoriat käskevät uskomaan. Nuorten miesten markkina-arvonkin pitäisi olla tosi huono ja vain kasvaa iän myötä. Hah hah hah. Tervetuloa oikeaan maailmaan, arvon ukkelit! ;)
Kyllä voi olla kiinnostunut.
Se vaan että tuon ikäisellä miehellä saattaa olla läheinen suhde vanhempiinsa, jotka todennäköisesti paheksuvat suhdetta ja pitävät ap:ta julmana puumana. Eli syytä olla aikuinen nuoren miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tänne yhtäkkiä pelmahti jotain +40v naisten haukkujia? Katkeria läskejä setämiehiä?
Just hauskaa, itse tykkään naureskella ukkojen katkerille kommenteille. Ne on just niitä markkina-arvo/tasoteoria-tyyppejä, joiden mielestä miesten kuuluu aina ja vain kiinnostua nuorista naisista ja harmittaa kun todellisuus iskee vasten kasvoja ja onkin aivan muuta kuin mitä näiden teoriat käskevät uskomaan. Nuorten miesten markkina-arvonkin pitäisi olla tosi huono ja vain kasvaa iän myötä. Hah hah hah. Tervetuloa oikeaan maailmaan, arvon ukkelit! ;)
Heh, tässä sinulle luettavaa joka perustuu johonkin muuhun kuin pelkkään mutuiluun ;)
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tutkimuksen-…
Vierailija kirjoitti:
Miksi 40v aikuinen elämää nähnyt nainen kiinnostuisi historiottamasta 20v junnusta?
Tää on nyt joku lapsettoman ja alkoon menevän 46v Peran trolli joka edelleen haaveilee siitä 20vstä koska kato ei ole niitä omia lapsia josta hakea ällintälliä.
N45 + 3 "lasta" 25, 24 ja 19
Koska 20 vuotiaat ovat komeita, haluavat paljon seksiä, ovat viattomia ja elämänmyönteisiä. AP, N41, 1 lapsi, eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi? Sulla taitaa olla aika huono itsetunto, jos et voi ymmärtää jonkun voivan olla kiinnostunut.
Sen takia epäilyttää, kun katson kakskymppisiä nuoria naisia, ja ajattelen et nuoret miehet suosivat tietty ikäisiään. AP
Ei nelikymppiset naiset ole mikään samannäköisten massa, jota miehet naureskelee. Jos vaikka Maria Jungner tai Piritta Hagman tekisi aloitteen, niin ei varmasti moni sinkkumies kieltäytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei nelikymppiset naiset ole mikään samannäköisten massa, jota miehet naureskelee. Jos vaikka Maria Jungner tai Piritta Hagman tekisi aloitteen, niin ei varmasti moni sinkkumies kieltäytyisi.
Juuri näin. Tuntuu että monet jotka lukevat näitä anonyymeja tekstejä kuvittelevat mielessään keski-ikäinen nainen: runsaasti ylipainoinen, huonokuntoinen, harmaantuva täti-ihminen. Ei oikein tahdota uskoa, että meitä on moneen junaan. Minä olen Maria Jungerin kanssa saman ikäinen ja ulkonäöllisesti samaa tasoa, hoikka ja kauniskasvoinen ja voin sanoa, että kyllä ne nuoret miehet piirittää runsain joukoin. Viimeksi eilen minua yritti iskeä jumalaisen komea, 20 vuotta nuorempi mies. Annoin pakit koska oli liian nuori mulle.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat huonoja esimerkkejä, keskiverto neljäkymppinen nainen on ylipainoinen ja kasvoiltaan vaatimattomamman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat huonoja esimerkkejä, keskiverto neljäkymppinen nainen on ylipainoinen ja kasvoiltaan vaatimattomamman näköinen.
Hänhän ei muuta väittänytkään. Hän sanoi, että nelikymppisiä on moneen junaan ja sitten kertoi esimerkin kautta itsestään (ja sen lopun sinä sitten leikkasit pois, vaikka se oli hyvin olennainen osa hänen tekstiään).
Et osaa vissiin oikein käsitellä lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tässä sinulle luettavaa joka perustuu johonkin muuhun kuin pelkkään mutuiluun ;)
Totta. Hyvä että linkkasit tuon tekstin, olen professorin kanssa ihan samaa mieltä:
”Minusta tässä voisi vähän kyseenalaistaa deittipalvelun valintaa. Tutkimusaineiston mukaan haluttavimpia kumppaneita ovat nuoret aasialaissyntyiset naiset ja miehistä 50-vuotiaat, valkoiset heteromiehet. Se herättää kysymyksiä: minkälainen kysyntä ja tarjonta tutkitussa deittipalvelussa kohtaa? Ja voikohan tulosta yleistää?”
Niin, voikohan tulosta yleistää.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän ei muuta väittänytkään. Hän sanoi, että nelikymppisiä on moneen junaan ja sitten kertoi esimerkin kautta itsestään (ja sen lopun sinä sitten leikkasit pois, vaikka se oli hyvin olennainen osa hänen tekstiään).
Tuo minun lainaamani ei kertonut esimerkin kautta itsestään yhtään mitään. Kumpi tässä ei ymmärrä lukemaansa? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tuntuu että monet jotka lukevat näitä anonyymeja tekstejä kuvittelevat mielessään keski-ikäinen nainen: runsaasti ylipainoinen, huonokuntoinen, harmaantuva täti-ihminen
. Ei oikein tahdota uskoa, että meitä on moneen junaan. Minä olen Maria Jungerin kanssa saman ikäinen ja ulkonäöllisesti samaa tasoa, hoikka ja kauniskasvoinen ja voin sanoa, että kyllä ne nuoret miehet piirittää runsain joukoin. Viimeksi eilen minua yritti iskeä jumalaisen komea, 20 vuotta nuorempi mies. Annoin pakit koska oli liian nuori mulle.
Ok, jos keski-ikäinen nainen näyttää erehdyttävästi parikymppiseltä, niin hänellä riittää varmasti vientiä - myös nuorempien osalta. Ehkäpä tälle palstalle on sitten vain sattuman oikusta siunaantunut poikkeuksellisen paljon näitä luonnonoikkuja :)
Normaalitapauksessa keski-ikäinen näyttää kyllä juuri siltä miltä kuvailit: runsaasti ylipainoinen, huonokuntoinen, harmaantuva täti-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo minun lainaamani ei kertonut esimerkin kautta itsestään yhtään mitään. Kumpi tässä ei ymmärrä lukemaansa? 😄
Totta, se olikin tuo joka jatkoi hänen jutustaan.
Yhtä kaikki lainaamasi ei väittänyt mitään keskiverrosta nelikymppisestä vaan nimenomaan näiden vaihtelevuudesta. Eli edelleen vastasit aiheen vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai se riippuu miehestä. Mulla oli yksi työkaveri, joka meni naimisiinkin itteensä 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Tosin olivat molemmat selkeesti aikuisia, Nainen 50 ja mies 35. Heille kyllä tuli ero 8 vuoden naimisissa olon jälkeen, mutta olisihan se voinut muutenkin tulla.Itse olen sinkkuna tapaillut myös itseäni nuorempaa miestä, tässä tapauksessa 8 vuotta nuorempaa. Itse olin 35 ja mies 27 tapailun alkaessa. Suhdetta kesti vuoden verran. Nykyään olen naimisissa ikäiseni miehen kanssa.
Toimiko tuo suhde 8 v. nuoremman kanssa? Mihin se kaatui? Mua kiinnostaisi n. 20-12 v nuorempi mies. AP
Itse 47 ja tapaillut 11 vuotta nuorempaa 1,5 vuotta. Ikäero ei näy missään,treenataan yhdessä ym. Meillä siis fwb ja hyvin on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen normaali painoinen 172/ 63 ja nätit kasvot. AP
Anteeksi jos asiaton kysymys, mutta osaisiko kukaan mamma kertoa mistä saisi pillua vähän vanhemmilta naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Hyvä että linkkasit tuon tekstin, olen professorin kanssa ihan samaa mieltä:
”Minusta tässä voisi vähän kyseenalaistaa deittipalvelun valintaa. Tutkimusaineiston mukaan haluttavimpia kumppaneita ovat nuoret aasialaissyntyiset naiset ja miehistä 50-vuotiaat, valkoiset heteromiehet. Se herättää kysymyksiä: minkälainen kysyntä ja tarjonta tutkitussa deittipalvelussa kohtaa? Ja voikohan tulosta yleistää?”
Niin, voikohan tulosta yleistää.
Eri
Niinpä, kiistattomat tutkimustulokset olivat selvästi liikaa myös naistenlehden toimittajalle ja naistutkijalle, ja selitystä lähdettiin taas kerran faktojen sijasta hakemaan täydellä mutuilulla...
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos asiaton kysymys, mutta osaisiko kukaan mamma kertoa mistä saisi pillua vähän vanhemmilta naisilta?
Mummotunnelista kuulemma saa ja kaiketi Millistäkin. Varmaksi en tiedä, kun en kummassakaan käy, mutta näin on väitetty.
Hmm nykyajan nuoret on niin fiksuja ja kilttejä, että arvostavat kypsiä, fiksuja naisia? Heillä on läheinen suhde vanhempiinsa ja nelikymppinen nainen on turvallinen? Myös julkisuudessa on näitä kuumia keski-ikäisi Jennifer Lopez, Selma Hayek, Angelina Jolie joita myös nuoret miehet kuolaa, ja on jotenkin cool jos on itselläkin vanhempi, menestynyt nainen. Epävarmuus on lisääntynyt ja nuorta miestä voi kiehtoa tapailla vanhempaa naista, jolla on kiva kaupunki koti keskustassa ja samppanjaa aina kylmässä? Kunhan arvailen..