Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko komea ja fiksu kakskymppinen mies olla oikeasti kiinnostunut minusta (40 v. ihan nätti, äiti)?

Vierailija
19.07.2020 |

Niin alkaisiko komea kakskybänen treffailee mua, ja voisiko ihastua? Just oon palannut sinkkumarkkinoille piiiitkän avioliiton jälkeen? Ravintoloissa nuoret miehet lähestyy. Vielä en ole mennyt sänkyyn. Voivatko alkaa tapailee vai onko mielessä vain yhden yön säätö? Mua ei kiinnosta yhdenillan jutut. Tapailusuhde kakskymppisen kanssa kiinnostaisi. Kokemuksia?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on marginaalinen osuus nuorista miehistä, jotka vakavissaan ryhtyisivät suhteeseen jonkun +-parikymmentä vuotta vanhemman kanssa. Vaikka olisitte hyvin säilyneitä ja timmejä, niin ette te parikymppisille pärjää. Tuossa iässä mennään muna edellä ja sitä munaa kutsuu nuori nainen.

Vierailija
22/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pahassa puutteessa mahtavat nykyiset parikymppiset miehet olla, kun tältä palstalta saa toistuvasti lukea kuinka heitä tunkee tyrkylle ovista ja ikkunoista keski-ikäisille naisille?

Itselläni ei kyllä tuon ikäisenä käynyt edes mielessä, että voisin millään tavoin kiinnostua oman äitini ikäluokasta ja en myöskään ole kuullut yhdestäkään miehestä joka olisi edes yhden kerran ollut selvästi vanhemman naisen kanssa. Ajat ovat selvästi muuttuneet...

Voin kertoa, et normi baari-illan aikana saan huomiota eniten kakskymppisillä miehiltä. Okei he avaavat useimmiten ikäni 10 vuotta nuoremmaksi. Mutta kun kerron olevani 40 ei se heitä karkoita. Olisiko myös niin, et nykypäivänä monet 40 v. naiset on edelleen aika kuumia, myös nuorten miesten silmissä? Vai olenko harhainen? Itse olen urheilullinen, pitkät hiukset, klassinen tyyli. Fiksu ja hyvintoimeentulevakin vielä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pahassa puutteessa mahtavat nykyiset parikymppiset miehet olla, kun tältä palstalta saa toistuvasti lukea kuinka heitä tunkee tyrkylle ovista ja ikkunoista keski-ikäisille naisille?

Itselläni ei kyllä tuon ikäisenä käynyt edes mielessä, että voisin millään tavoin kiinnostua oman äitini ikäluokasta ja en myöskään ole kuullut yhdestäkään miehestä joka olisi edes yhden kerran ollut selvästi vanhemman naisen kanssa. Ajat ovat selvästi muuttuneet...

Voin kertoa, et normi baari-illan aikana saan huomiota eniten kakskymppisillä miehiltä. Okei he avaavat useimmiten ikäni 10 vuotta nuoremmaksi. Mutta kun kerron olevani 40 ei se heitä karkoita. Olisiko myös niin, et nykypäivänä monet 40 v. naiset on edelleen aika kuumia, myös nuorten miesten silmissä? Vai olenko harhainen? Itse olen urheilullinen, pitkät hiukset, klassinen tyyli. Fiksu ja hyvintoimeentulevakin vielä. Ap

Olisin huolissani, jos saisin eniten huomiota keskenkasvuisilta.

Vierailija
24/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä vaatimaton ja realisti, unohdit mainita?

Vierailija
25/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niinkin nuoret voivat alkaa seurustelemaan ja ihastuakin, mutta vähän vanhempia itse tilanteessasi katselisin. Itse olen yli 40 ja pidän jonkinlaisela ikärajana miehellä 30. Sen nuoremmatkin yrittää kovasti piiritellä, mutta en niille kakaroille lämpene. Kyllä miehen pitää olla mies.

Muhun taas jotenkin vetoaa poikamaisuus ja tietty viattomuus mitä kakskymppisillä on vielä jäljellä. Ap

Joten anna sen olla jonkun tyttömäisen ja viattoman kanssa. Kuitenkin heillä enemmän yhteistä pitempään.

Vierailija
26/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla miehillä on vain yksi juttu mielessä.

Tuskin hakee suhdetta.

Vierailija
27/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niinkin nuoret voivat alkaa seurustelemaan ja ihastuakin, mutta vähän vanhempia itse tilanteessasi katselisin. Itse olen yli 40 ja pidän jonkinlaisela ikärajana miehellä 30. Sen nuoremmatkin yrittää kovasti piiritellä, mutta en niille kakaroille lämpene. Kyllä miehen pitää olla mies.

"Piiritellä". Let's face it: puoliläpällä yrittävät kaataa, kokemuksen ja vaihtelun vuoksi.

Onkohan näin? En halua olla mikään "vitsi"..AP

Vierailija
28/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hakee suhdetta.

Mua ei haittaisi jos ois vain seksisuhde, mut haluaisin et ei jäisi yhteenkertaan.. AP

Vierailija
29/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä vaatimaton ja realisti, unohdit mainita?

Hahaa! Niin, ehkä kuvittelen itsestäni sit liikoja tai on mulla epävarmuus, et ovatko nuoret miehet oikeasti kiinnostuneita musta, muutenkin kuin vaan kokeilumielessä yhden kerran? Ap

Vierailija
30/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sä haluat? Käyt baarissa mutta et halua yhden illan juttua. Myös sanot että friends with benefits sulle kävisi.

Jos haluat pitemmän jutun, niin käy mieluummin treffeillä ja tutustu ensin. Jos aloittaa fwb juttua niin kannattaa huomata että sillä miehellä on sitten muitakin panoja. Saattaa sanoa et ei ole, mutta 20v ja hyvännäkösellä silti luultavasti on. Eli tunteiden kanssa ei tollaseen kannata lähteä, jos oikeasti haluais seurustelua ja toivoo enemmän. Mutta kai tää provo on tai sitten aloittaja on tälläkin hetkellä kännissä eilisen jäljiltä.

Vierailija
31/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hakee suhdetta.

Mua ei haittaisi jos ois vain seksisuhde, mut haluaisin et ei jäisi yhteenkertaan.. AP

Siihen ei auta muu, kuin tehdä vaikutus (krrr) 🐅

Vierailija
32/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat että miehet panevat vaikka auton pakoputkea tai reikää kalliossa?

Vierailija
33/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhun taas jotenkin vetoaa poikamaisuus ja tietty viattomuus mitä kakskymppisillä on vielä jäljellä. Ap

Joten anna sen olla jonkun tyttömäisen ja viattoman kanssa. Kuitenkin heillä enemmän yhteistä pitempään.

Niin..ehkä mun pitää pysyä yksin...AP

Vierailija
34/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Kehumisella ym. huomion antamisella on tarkoitus saada seksiä. Vakavammasta suhteesta ei kannata haaveilla.

Vierailija
35/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä sä haluat? Käyt baarissa mutta et halua yhden illan juttua. Myös sanot että friends with benefits sulle kävisi.

Jos haluat pitemmän jutun, niin käy mieluummin treffeillä ja tutustu ensin. Jos aloittaa fwb juttua niin kannattaa huomata että sillä miehellä on sitten muitakin panoja. Saattaa sanoa et ei ole, mutta 20v ja hyvännäkösellä silti luultavasti on. Eli tunteiden kanssa ei tollaseen kannata lähteä, jos oikeasti haluais seurustelua ja toivoo enemmän. Mutta kai tää provo on tai sitten aloittaja on tälläkin hetkellä kännissä eilisen jäljiltä.

Ei ole provo! Ihan tosissani pohdiskelen. En ole Tinderissä tms. joten kontaktit miehiin rajoittuu baareihin. Joo, siis ainoastaan perus hyvännäköiset nuoret miehet kiinnostaa mua eli pitkä, lihaksikas kasvoilta komea ja fiksu ja ok ammatti. Tällaisia ollut baareissa tarjolla. Sinänsä mua ei haittaa vaikka hänellä olisi muita naisia, mutten halua yhdenyön juttuja. AP

Vierailija
36/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hakee suhdetta.

Siihen ei auta muu, kuin tehdä vaikutus (krrr) 🐅

Miten se tehdään? Oma itseni ajattelin vaan olla..AP

Vierailija
37/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hakee suhdetta.

Varmasti toivot, että jää siihen yhteen kertaan, jos menet kerran kokeilemaan tuota parikymppistä. 😄

Vierailija
38/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei iästä riipu onko jotain yhteistä vai ei, eikä ole olemassa mitään liukuhihnalta tuotettua miestä tai naista "jolla on vaan yksi asia mielessä" koska jokainen ihminen on yksilö.

Heikkoälyisten imbesillien viestejä koko ketju täynnä.

Vierailija
39/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja! Olet 40v. ja silti uskot näihin "olet kymmenen vuotta nuoremman näköinen"- höpinöihin. 🤦🏻‍♀️

Pöksyihin kun mies haluaa, niin tuo on juurikin se mitä mainioin aloitusrepliikki. Parikymppiset saattavat myös lyödä kavereiden kanssa vetoa, että kuinka saa pokattua vanhemman naisen ja sitten nauraa räkätetään kulman takana "kato nyt, mä sanoin et toi toimii. akka käy ihan kuumana, hahhah haa".

Höpsähtäneet keski-ikäiset mammat hymistelee imartelusta, mutta ei mies oikeasti noin kuvittele. Kyllä rypyt ja sun oikea ikä näkyy baarin hämyisessä valossakin ja ei ne sun teinivaatteet tee susta nuoremman näköistä.

Kasva nyt herrantähden aikuiseksi.

Eri vastaaja

Vierailija
40/88 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä peukutukset muuttuivat yhtäkkiä päinvastoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme