Voiko komea ja fiksu kakskymppinen mies olla oikeasti kiinnostunut minusta (40 v. ihan nätti, äiti)?
Niin alkaisiko komea kakskybänen treffailee mua, ja voisiko ihastua? Just oon palannut sinkkumarkkinoille piiiitkän avioliiton jälkeen? Ravintoloissa nuoret miehet lähestyy. Vielä en ole mennyt sänkyyn. Voivatko alkaa tapailee vai onko mielessä vain yhden yön säätö? Mua ei kiinnosta yhdenillan jutut. Tapailusuhde kakskymppisen kanssa kiinnostaisi. Kokemuksia?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nelikymppiset naiset ole mikään samannäköisten massa, jota miehet naureskelee. Jos vaikka Maria Jungner tai Piritta Hagman tekisi aloitteen, niin ei varmasti moni sinkkumies kieltäytyisi.
Juuri näin. Tuntuu että monet jotka lukevat näitä anonyymeja tekstejä kuvittelevat mielessään keski-ikäinen nainen: runsaasti ylipainoinen, huonokuntoinen, harmaantuva täti-ihminen
. Ei oikein tahdota uskoa, että meitä on moneen junaan. Minä olen Maria Jungerin kanssa saman ikäinen ja ulkonäöllisesti samaa tasoa, hoikka ja kauniskasvoinen ja voin sanoa, että kyllä ne nuoret miehet piirittää runsain joukoin. Viimeksi eilen minua yritti iskeä jumalaisen komea, 20 vuotta nuorempi mies. Annoin pakit koska oli liian nuori mulle.
Ok, jos keski-ikäinen nainen näyttää erehdyttävästi parikymppiseltä, niin hänellä riittää varmasti vientiä - myös nuorempien osalta. Ehkäpä tälle palstalle on sitten vain sattuman oikusta siunaantunut poikkeuksellisen paljon näitä luonnonoikkuja :)
Normaalitapauksessa keski-ikäinen näyttää kyllä juuri siltä miltä kuvailit: runsaasti ylipainoinen, huonokuntoinen, harmaantuva täti-ihminen
Se riippuu ihan millaisissa piireissä pyörii. Jos omassa sosiaalisessa viiteryhmässäsi keski-ikäiset naiset ovat kuvaamasi kaltaisia, niin uskon sen. Jos esim. istut heikompiosaisten räkälöissä päivät pitkät tai muuten vähän heikommissa piireissä, niin aivan varmasti hyvännäköinen keski-ikäinen nainen on sinun maailmassasi "luonnonoikku".
Olen tuo joka kommentoi, että olen Jungerin kanssa samaa tasoa ulkonäöllisesti ja voin kertoa, että tunnen ja tiedän kyllä useita muitakin hoikkia ja kauniita keski-ikäisiä naisia. Eikä yksikään meistä näytä "erehdyttävästi kaksikymppiseltä", vaan kyllä olen minäkin ihan aikuisen naisen näköinen, kukaan ei ole luullut alle nelikymppiseksi, vaikka nätti olenkin.
Vierailija kirjoitti:
puutteessa varmaan ovat. en jaksa uskoa että 160cm 100kg yh mamma olisi mitään kuuminta huutoa.
Vanhemmat naiset ovat hoikempia kuin nuoret naiset, joten pelkkä ulkonäkökin voi kiinnostaa enemmän.
Tinder ja muut palstat ovat täynnä näitä nuoria naisia, jotka etsivät vanhempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai se riippuu miehestä. Mulla oli yksi työkaveri, joka meni naimisiinkin itteensä 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Tosin olivat molemmat selkeesti aikuisia, Nainen 50 ja mies 35. Heille kyllä tuli ero 8 vuoden naimisissa olon jälkeen, mutta olisihan se voinut muutenkin tulla.Itse olen sinkkuna tapaillut myös itseäni nuorempaa miestä, tässä tapauksessa 8 vuotta nuorempaa. Itse olin 35 ja mies 27 tapailun alkaessa. Suhdetta kesti vuoden verran. Nykyään olen naimisissa ikäiseni miehen kanssa.
Toimiko tuo suhde 8 v. nuoremman kanssa? Mihin se kaatui? Mua kiinnostaisi n. 20-12 v nuorempi mies. AP
..huomasin nyt vasta ap kysymyksen. Juu tuo kahdeksan vuoden ikäerolla oleva suhde oli ihan ok, siihen kuului seksiä ja ihan normi parisuhde juttuja, illanviettoja jomman kumman kotona, ruuanlaittoa yhdessä, lenkkeilyä, keikoilla käyntiä jne. Suhde loppui mustasukkaisuuteen, ei siis minun vaan miehen. Itellä tuo 20v. tuntuisi liian isolle ikäerolle, koska mulla on itseäni 20v nuoreempi lapsi. Olisi vaikea aatella hänen kavereitaan "siinä " mielessä. Kai nää jutut on aika henkilökohtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai se riippuu miehestä. Mulla oli yksi työkaveri, joka meni naimisiinkin itteensä 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Tosin olivat molemmat selkeesti aikuisia, Nainen 50 ja mies 35. Heille kyllä tuli ero 8 vuoden naimisissa olon jälkeen, mutta olisihan se voinut muutenkin tulla.Itse olen sinkkuna tapaillut myös itseäni nuorempaa miestä, tässä tapauksessa 8 vuotta nuorempaa. Itse olin 35 ja mies 27 tapailun alkaessa. Suhdetta kesti vuoden verran. Nykyään olen naimisissa ikäiseni miehen kanssa.
Toimiko tuo suhde 8 v. nuoremman kanssa? Mihin se kaatui? Mua kiinnostaisi n. 20-12 v nuorempi mies. AP
Itse 47 ja tapaillut 11 vuotta nuorempaa 1,5 vuotta. Ikäero ei näy missään,treenataan yhdessä ym. Meillä siis fwb ja hyvin on toiminut.
Kiva kuulla! Saan tästä inspiraatiota. Haaveena kuuma n. 25 v. mies fwb suhteeseen. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..huomasin nyt vasta ap kysymyksen. Juu tuo kahdeksan vuoden ikäerolla oleva suhde oli ihan ok, siihen kuului seksiä ja ihan normi parisuhde juttuja, illanviettoja jomman kumman kotona, ruuanlaittoa yhdessä, lenkkeilyä, keikoilla käyntiä jne. Suhde loppui mustasukkaisuuteen, ei siis minun vaan miehen. Itellä tuo 20v. tuntuisi liian isolle ikäerolle, koska mulla on itseäni 20v nuoreempi lapsi. Olisi vaikea aatella hänen kavereitaan "siinä " mielessä. Kai nää jutut on aika henkilökohtaisia.
Kuulostaa hyvältä! Harmillista tuo mustasukkaisuus miehen puolelta. Itse en ole yhtään mustasukkainen. Oma lapseni on vasta ala-asteella, joten ei tunnu et 20 v. nuorempi olisi vastenmielinen, kun oma lapsi samaa ikäluokkaa. Hmmm täällä on ollut rohkaiseviakin viestejä. Tekisinköhän Tinderiin profiilin jossa haen 20-28 v. miestä...AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja muut palstat ovat täynnä näitä nuoria naisia, jotka etsivät vanhempia naisia.
Ah, kuuma nuorempi nainen kyllä kelpais mullekin ;)
N48-85F
Vierailija kirjoitti:
Mistä tänne yhtäkkiä pelmahti jotain +40v naisten haukkujia? Katkeria läskejä setämiehiä?
Voihan ne olla katkeria naisia myös.
Niinpä. En sanoisi vielä että 40 on uusi 30, mutta kyllähän nelikymppisten ikäluokassa on todella paljon fyysisesti viehättäviä naisia. Heistä huomaa, että panostavat ulkonäköönsä treenamalla säännöllisesti ja jättämällä karkit ja viinilasilliset vähälle. Olen kolmikymppinen mies, mutta olen tavannut useita nelikymppisiä naisia, joiden kropat ovat olleet aivan yhtä hyvännäköisiä kuin kolmikymppisten naisten.