Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vienti on markkina-arvoteoria ihmisillä?

Vierailija
19.07.2020 |

AV-palstalta löysin Henry Laasasen kirjoitukset. Onko parisuhdemarkkinoiden teorian ymmärrys avain kovaan vientiin? Oletko sinä ryhtynyt peluriksi lukemalla Henkan printtiä? Ovatko markkina-arvoteoriaa seuraavat ihmiset sittenkin niitä, jotka eivät kelpaa omana itsenään toiselle sukupuolelle?

Asiallista keskustelua aiheesta. Mikä on sinun markkina-arvosi?

Kommentit (843)

Vierailija
821/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen markkina-arvojankkaajat ovat viihdyttäneet jo pariutuneita mammoja ja ikisinkkuja jankutuksellaan lähes viikon verran. Edes pyörää ei keksitty ja jankkarit ovat edelleen yhtä kaukana parisuhteesta kuin aloittaessaan. Kyllähän näillä ketjuilla tietty viihdearvo on meille tavallisille keskiverto ihmisille,jotka onnellisesti olemme saaneet mitä haluamme.Viikonloppu taas tulossa ja herää kysymys ,että kannattiko tähän samaan taas aikaa käyttää.

Juu, koska pariutuneilla mammoilla ei ole poikia, tai jos onkin, eivät havaitut säännönmukaisuudet koske heitä. Eikä mammoille mitään eroja koskaan edes tapahdu, joten markkina-arvoon liittyviä asioita ei koskaan joudu pohtimaan siksikään.

Minulla on kaksi poikaa, sellaista vaaleaa pellavapäätä, joilla ei ole metsästäjänsilmiä, jykevää leukaa tai laatikkopäätä. Ihan hyvin heillä on seurustelukumppaneita ollut. Sama tilanne on muilla tuntemillani nuorilla miehillä ystävä- ja sukulaisperheissä.

Vierailija
822/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei s**tana, taas nuo metsästäjänsilmät ja voimakkaat leuat :D puhumattakaan mitään seksuaalisesta dominoinnista.

Kuule 121212, nuo ovat sinun omia kiinnostuksen kohteita. Muuten en tiedä itkisinkö vai nauraisinko tuota listaa lukiessa.

Jos 121212 on väärässä niin miksi kun googlaan "handsome man" niin kaikilla hakutuloksilla on voimakas leuka ja metsästäjänsilmät? Missä siroleukaiset miehet joilla on kaukana toisistaan olevat pyöreät silmät?

https://previews.123rf.com/images/rido/rido1405/rido140500028/28227494-…

https://files.stocky.ai/uploads/2019/05/image-Handsome-man-smiling-on-p…

https://thumbs.dreamstime.com/z/portrait-handsome-man-smiling-camera-pa…

-eri

Google ottaa huomioon myös miesten mielipiteet. Jos miehet pitävät noita kaikkien naisten toiveina, niin ne on silti miesten omia toiveita. Ja toisekseen, kenenkään arvioiminen vain kuvan perusteella on typerää. Komeus on paljon muutakin kuin yksittäiset ulkonäköpiirteet, isompi merkitys on luonteella ja yhteensopivuudella.

Itse pidän miehistä, joilla on pienehkö leuka, iso nenä ja iloiset silmät, joita kehystää naururypyt. Enkä tosiaan ole ainoa nainen, joka piirteistä tykkää.

Lempeät silmät miehellä ovat minullekin tärkeät, mutta kyllähän tuo kuvaus muuten vastaa erittäin komeaa miestä, joka kääntää lähes jokaisen naisen pään. Kai nyt sen verran voit myöntää? Noista kuvista minusta komea oli tuo viimeinen (ehdottomasti ilman partaa kiitos). Kerubin kiharat ovat minulle turn off miehellä ja hiukset saavat olla hyvin lyhyet. Yksilöllisiä eroja on makujen välillä, mutta ei kai nyt geneeristä komeutta tarvitse kieltää.

Joo, mutta kun se pelkkä ulkonäkö ei riitä parisuhteeseen. Ei edes miehen korkeat tulot ja asema ulkonäköön yhdistettynä, jos mies on muuten hankala kumppani. Mutta niinhän tässä miehet taas puhuvat irtosuhteista, kun itse puhun parisuhteista.

Yhäkään sillä ei ole merkitystä jos tietty hankala mies ei kelpaa.

Kyse on siitä riittääkö hyvä luonne jos miehellä on matala asema, pienet tulot ja heikko ulkonäkö?

Naiset käyttävät mieluiten negatiivisia esimerkkejä (komea ja varakas mies ei kelvannut), koska eivät halua myöntää ettei pelkkä luonne riitä vaan tietty taso on ehdoton vaatimus.

Eri vastaaja mutta minulle kelpasi mies jolla oli matala asema, pienet tulot, heikot sosiaaliset taidot ja keskivertoa huonompi ulkonäkö, koska luonne.

Huomattava osa ihmispareista muodostuu ihmisten ollessa nuoria, jolloin ei ole minkäänlaista asemaa eikä tuloja. Sosiaaliset taidotkin yleensä epäkypsiä. Ulkonäkö nyt on mikä kenelläkin, mutta nuorilla miehillä se on enemmän pojan kuin miehen joka tapauksessa. 

Tuo on siis aika yleistäkin jos unohdetaan höyrypäiden utopiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kovasti ärsyttää "metsästäjänsilmät".

Ehkä koska tuosta tulee mieleen alkeellinen miesmaku, halutan metsästäjä vaikkei tässä enää olla kivikaudella.

Olen huomannut sellaisen että jotkut tykkäävät intensiivisestä katseesta, toiset lempeistä silmistä.

Oikekasti molemmat tarkoittavat sitä metsästäjänsilmäistä miestä. Sitä vain kuvataan eri tavalla. Juuri tuollaiset viirusilmät pitää olla, eikä saa olla kaukana toisistaan kuin saaliseläimellä.

Uskomatonta sekoilua

Vierailija
824/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä koska tuosta tulee mieleen alkeellinen miesmaku, halutan metsästäjä vaikkei tässä enää olla kivikaudella.

Olen huomannut sellaisen että jotkut tykkäävät intensiivisestä katseesta, toiset lempeistä silmistä.

Oikekasti molemmat tarkoittavat sitä metsästäjänsilmäistä miestä. Sitä vain kuvataan eri tavalla. Juuri tuollaiset viirusilmät pitää olla, eikä saa olla kaukana toisistaan kuin saaliseläimellä.

Sain joskus lahjaksi poikakalenterin, sellaisen siistin, jossa miehillä oli housut ja usein paitakin päällä. Vein sen oman työhuoneen seinälle. Yhden kuukauden kohdalla miehellä oli hyvin intensiivinen katse eli ilmeisesti ne oli ne metsästäjänsilmät. Muutaman päivän kuluttua minulla oli olo kuin saaliseläimellä ja miehen tuijotus alkoi tuntua häiritsevältä, joten kuva piti laittaa piiloon. Kuka oikeasti haluaa olla koko ajan tiukan tarkkailun alaisena?

Vierailija
825/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain joskus lahjaksi poikakalenterin, sellaisen siistin, jossa miehillä oli housut ja usein paitakin päällä. Vein sen oman työhuoneen seinälle. Yhden kuukauden kohdalla miehellä oli hyvin intensiivinen katse eli ilmeisesti ne oli ne metsästäjänsilmät. Muutaman päivän kuluttua minulla oli olo kuin saaliseläimellä ja miehen tuijotus alkoi tuntua häiritsevältä, joten kuva piti laittaa piiloon. Kuka oikeasti haluaa olla koko ajan tiukan tarkkailun alaisena?

Huvittavaa tuossa silmäpaatoksessa on, että kapea silmien väli on huonompi metsästyksessä kuin leveä. Leveä silmien väli antaa paremman syvyysnäön. Se on metsästäjälle erittäin tärkeä aisti.

Vierailija
826/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ymmärtää markkina-arvonsa, on helppo toimia ja löytää seuraa. Miksi ihmeessä tätä ei voida hyväksyä? Minulle on aina ollut selvää ihmissuhteissa että ”samanlaiset linnut yhdessä lentelee (heimoveljet , jauhopäät)”. En minä 160cm kalju ylipainoinen mies haikaile 180cm misseistä, vaikka rahoillani heitä saisinkin. Mielummin olen tasoiseni naisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla.

Mutta niistä 180cm misseistä tulee tasoisiasi kunhan ikääntyvät, siis ulkonäöllisesti. Toki olet rahoinesi nuoren ja kauniin missin tasoa koska miehen markkin-arvon ratkaisee raha ja status, naisella taas nuoruus ja kauneus.

Vierailija
827/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa tuossa silmäpaatoksessa on, että kapea silmien väli on huonompi metsästyksessä kuin leveä. Leveä silmien väli antaa paremman syvyysnäön. Se on metsästäjälle erittäin tärkeä aisti.

eyearea on erittäin tärkeä miehen ulkonäössä ja sitä kautta markkina-arvossa. Jeremy Meeksillä on hyvät metsästäjänsilmät, siksi häntä seksisymbolina pidetäänkin.

Vierailija
828/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eyearea on erittäin tärkeä miehen ulkonäössä ja sitä kautta markkina-arvossa. Jeremy Meeksillä on hyvät metsästäjänsilmät, siksi häntä seksisymbolina pidetäänkin.

Tämä uhkaa TAAS kerran typistyä johonkin yksityiskohtaan, minkä vuoksi hieman yksinkertaisemmat lukijat tekevät TAAS sen päätelmän, että yksin silmien etäisyys nyt sitten ratkaisisi miehen menestyksen naisten kanssa.

Tai ehkäpä se on tarkoitus?

Vierailija
829/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, en jaksa enää vääntää. Ihmiset näkevät mitä näkevät ja se siitä. Toisekseen, asiasta on turha jankuttaa koska siihen omaan osaan hyvin vaikea tehdä muutosta. Niillä on mentävä mitä on annettu, ei auta itku markkinoilla.

Vierailija
830/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä uhkaa TAAS kerran typistyä johonkin yksityiskohtaan, minkä vuoksi hieman yksinkertaisemmat lukijat tekevät TAAS sen päätelmän, että yksin silmien etäisyys nyt sitten ratkaisisi miehen menestyksen naisten kanssa.

Tai ehkäpä se on tarkoitus?

Eihän se ratkaisekaan.

Pelkästään ulkonäössä/olemuksessa on muitakin ratkaisevia piirteitä kuten:

- pituus

- voimakas leuka

- symmetriset piirteet

- leveät hartiat, kapea lantio suhteessa rintakehään

- isot kädet, pitkät sormet

- tuuheat hiukset ja matala hiusraja, etenkin nuorella miehellä

- matala ääni

Silmät olivat esimerkkinä koska naisten puheista ja kirjoituksista voisi päätellä että heidän maksunsa niiden suhteen on täysin erilainen. Todellisuudessa kuitenkin eri sanoilla kuvataan samaa metsästäjänsilmäistä miestä. Jonkun naisen mielestä tämän katse on intensiivinen, toisen mielestä jännittävä, kolmannen mielestä lempeä.

Tässä liioiteltu esimerkki:

https://i.imgur.com/STnn565.png

Suurin osa naisista luultavasti sanoo ettei kumpikaan miellytä. Mutta lienee selvää kummalla näistä miehistä kävisi flaksi Tinderissä, ja kumman matchisaldo olisi 0.

https://previews.123rf.com/images/rido/rido1405/rido140500028/28227494-…

https://files.stocky.ai/uploads/2019/05/image-Handsome-man-smiling-on-p…

https://thumbs.dreamstime.com/z/portrait-handsome-man-smiling-camera-pa…

Kopioin tähän kuvat nr. 786 postauksesta. Nämä ovat hyviä esimerkkejä miehistä joilla on metsästäjänsilmät.

Vierailija
831/843 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä yllätä että täällä taas palstan kaappihomot viettää lauantai-iltaa linkittämällä miesten kuvia netistä. Joku aika sitten sain hyvät naurut kun youtubesta päämäärättömästi surffaillessani tarkkailin YouTube-kansan metsästäjän silmiä joita ei ole :D.

Vierailija
832/843 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
833/843 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonohko ja siksi on ollut syytä miettiä asiaa enemmän kuin paremmin pärjäävät.

Vierailija
834/843 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

534534sfgsdfgfd

485gd51h1hhd h 1d41544hd 1h6d1 dh15454kh469994lg4h. 880gsagh 446hgsrfadqqd 46hd6hd4? 84mgkhlhljd sgsd gegs :) gzg!!! :D Gsgs5487487454864564?

HGsdg...

Vierailija
835/843 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinainen kieli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

534534sfgsdfgfd

485gd51h1hhd h 1d41544hd 1h6d1 dh15454kh469994lg4h. 880gsagh 446hgsrfadqqd 46hd6hd4? 84mgkhlhljd sgsd gegs :) gzg!!! :D Gsgs5487487454864564?

HGsdg...

Ooh, siis nyt olen iloinen :) Siitä on niin kauan... 63646jooj jiij 520gd0g0d0  g005jj0520502 :) GHGHDg ji3 63630jjdj...

Vierailija
836/843 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möli Höli Hakki Hojoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

534534sfgsdfgfd

HGsdg...

Ooh, siis nyt olen iloinen :) Siitä on niin kauan... 63646jooj jiij 520gd0g0d0  g005jj0520502 :) GHGHDg ji3 63630jjdj...

7890jjaif j9339393 536963 j525o25oo. 9222hihih 773  31388 31rhihhwfhwhjdnhb 736kkl 9798å. 9jij3 9933jfj 9u0933 i930313hjk00 009jjjj 9993uu9y444jjj4. Eekka löö ;)

Vierailija
837/843 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möli Höli Hakki Hojoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

534534sfgsdfgfd

HGsdg...

7890jjaif j9339393 536963 j525o25oo. 9222hihih 773  31388 31rhihhwfhwhjdnhb 736kkl 9798å. 9jij3 9933jfj 9u0933 i930313hjk00 009jjjj 9993uu9y444jjj4. Eekka löö ;)

00909jij 4k!! 4429u¨jijj mausuu. 3r4uiu 79gtw9gwt 4452hhikjhi mausuu ähkälä. On niin kovin hienoa lukea omaa muistaista murretta aikojen takaa. Luulin sen olleen täysin kuolleen :( Enää en ole ole surullinen :) Fi80808 432jjj faakkeri fookker kelakuuh. 67890jkjhjkhh!!!!!:)

Vierailija
838/843 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klah 783hihi 3432999 raapeli. 490i40jjj? 988!!! 24jhjj sgj gsjij433´´´r2  spruits. 5363jjjj 890gdgdg 4wt456456ijiji6j  636464, 6y36jjj htgd6225600. 66jjo2 4426263460+6  693i6304693 67363739463111åååå. Härrä! 56ooo.

Vierailija
839/843 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisella kaverillani parempi, ja toisella huonompi. Komeammalla selkeästi parempi. Ei tarvi kuin istua baariin ja naiset antaa käyntikorttia. 

Itselläni siitä keskivälistä. Olen saanut kyllä naisilta puhelinnumeroita ja sen sellaista, mutta en sillä lailla, että vain istahdan baariin.

Zinc

Mutta eihän tämä totta voi olla, kun tasoja ei ole ;)

Vierailija
840/843 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää muinaista kieltä foinikiasta kirjoitti:

Klah 783hihi 3432999 raapeli. 490i40jjj? 988!!! 24jhjj sgj gsjij433´´´r2  spruits. 5363jjjj 890gdgdg 4wt456456ijiji6j  636464, 6y36jjj htgd6225600. 66jjo2 4426263460+6  693i6304693 67363739463111åååå. Härrä! 56ooo.

545yeh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi