Karppaus alkoi tänään, tsempatkaa!
Aamulla jogurttia, mustikoita ja keitetty kananmuna.
Lounaaksi äsken katkarapu-avokadosalaatti.
Illalla kanafilettä ja paljon erilaisia kasviksia.
Nam!
Kommentit (6)
Tsemppii vain, itekin karppaan ja paino laskusuuntanen vihdoinkin!
Tsemppiä!
Itse olen pari kertaa alkanut jotain tuon tapaista dieettiä ja olo jotenkin muuttunut aina kehnommaksi. Sittemmin selvisi paha yliherkkyys maitoproteiinille ja kananmunalle, joille sitten altistui hiilarien vähentämisessä entistä enempi. Eli kuuntele kehoasi herkällä korvalla ruokavaliomuutoksen yhteydessä.
Tsemppiä tosi paljon! Ite karistin pari vuotta sitten 5 kiloa karppaamalla ja koko ajan oli vatsassa hyvä olo,
Kiitos kaikille! Karppaus on tuttu juttu ja sopii mulle kyllä tosi hyvin kunhan pääsen taas vauhtiin. Avioero ym. elämänmuutokset katkaisivat jo vuosia hyvin jatkuneen vhh-elämäntavan, jostain syystä takaisin ruotuun pyrkiminen onkin ollut yllättävän vaikeaa. Mut nyt taas!
ap
Sori vaan, mutta en oikein ymmärrä tuollaista tahallaan hankittua ruoka-ainevammaisuutta.
Tsemppiää... terv vuoden vaihteesta hiilareita vältellyt ja 15 kg laihtunut. (tähän on mahtunut muutama hiilarirepsahduskin mutta paino ei ole noussut, pääsiäisenä oli vaan saatava suklaata, laskiaisena laskiaspulla ja vappuna munkkeja, sekä nyt ylppärijuhlissa kakkua) Jos mä vielä 10 kg pois saisin niin olisin ihannepainoni alarajoilla. Pitää vaan muistaa että ikinä ei enää voi hiilareita ruveta syömään samalla lailla kun ennen tai se paino tulee takas.