Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
36+0 rv ja painoa +20 kg
12.07.2006 |
Taas on painoa tullut saman reilumman kaavan mukaan kuin aiemmissakin raskauksissani. Normaalitilassa kontrolloin syömisiäni aika tarkkaan, mutta kun raskaustesti näyttää plussaa, en jaksa enää tsempata syömisten suhteen. Olen kuitenkin jokaisen raskauden jälkeen päässyt melko lyhyessä ajassa (noin puoli vuotta) entisiin mittoihini eli normaaliin painoindeksiin.
Onko tällainen painonnousu tuttua kenellekään muulle ?
Kommentit (2)
ja kaikki jäi sairaalaan.
Minäkin söin aivan hirveästi, mutta mietin mitä söin. Kasvikset ei lihota
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja maito leeeeeeensi kaaressa sen jälkeen.