Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioitteko ohikulkijoita siten, että väistätte kauemmas jos on epäilyttävä?

Vierailija
19.07.2020 |

Ja jos ette niin miksi ei?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve varovaisuus on aina hyvästä.

Vierailija
2/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan humalaisen viereen uskaltaisi koskaan istua tai kulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt on korona-aika.

Vierailija
4/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikka se ehkä onkin profilointia. Tosin harvemmin eriväriset vastaantulijat ovat olleet pelottavia, mutta koska olen saanut selkääni paikallisilta maitonaamoilta niin olen oppinut välttämään heitä tiettyinä aikoina tietyissä paikoissa.

Vierailija
5/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin. Toisaalta väistäminen ei aina tarkoita, että tyyppi olisi jotenkin epäilyttävä. Saatan vaihtaa toiselle puolelle tietä myös esimerkiksi siksi, että siellä on vähemmän kulkijoita ja pystyy liikkumaan vapaammin ilman jatkuvaa ihmisten väistelyä.

Vierailija
6/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muut väistää mua yleensä.

Vierailija
7/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrolaiturilla harhaili aineissa oleva nuori nainen kukkamekossa. Väistin toikkaroijaa useita kertoja ja toivon, että hän saa olla rauhassa, koska hän oli täysin sekaisin. Surullinen tilanne.

Vierailija
8/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennoidun siten ettei minua voi tyrkätä bussin tai junan alle. Tietyn tyyppisille en käännä selkääni.

Vierailija
9/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantasuomalainen humalassa oleva mies on pahin mitä tiedän ja sen kierrän kaukaa, olen matkustellut monessa maassa ja nähnyt paljon mutta mikään ei yllä läheskään samalle tasolle vastenmielisyydessä ja jopa vaarallisuudessa

Vierailija
10/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastan tulee oikein laitettu ihminen, väistän kauemmaksi. Heillä on yleensä voimakkaan tuoksuisia hajusteita, joita minun keuhkot ei kestä.

Vierailija
11/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asennoidun siten ettei minua voi tyrkätä bussin tai junan alle. Tietyn tyyppisille en käännä selkääni.

Tämä, en koskaan seiso odottamassa suojatien vihreitä ihan tien reunassa, en odota junaa tai metroa raiteiden lähellä, aina turvaväli. Menen kauemmas jos joku jää liian lähelle, etenkin selän taakse, ellei se ole tyyliin vapiseva vanhus tai pikkulapsi. Hulluja ja taskuvarkaita on vaan niin paljon ja lapsesta asti opetettu varovaiseksi.

Vierailija
12/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 prosenttia vastaantulijoista on jossain määrin epäilyttäviä.

Vierailija
13/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset ja narkit kierrän kaukaa. Ulkomaalaisia tai muita epäilyttäviä vammaisia tms. en koskaan.

Vierailija
14/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Muut väistää mua yleensä.

Paitsi mä. Mä en väistä.

Vierailija
15/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 prosenttia vastaantulijoista on jossain määrin epäilyttäviä.

Ap kyseli OHIKULKIJOISTA...en minä ainakaan vilkuile kokoajan taaksepäin nähdäkseni ketä tulee...

Vierailija
16/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupungissani on muutamia juoppohörhöjä, jotka kierrän kaukaa hyvissä ajoin. Heillä on tapana huudella hävyttömyyksiä.

Vierailija
17/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, juuri nuo juopot ja muut kylähullut. Joskus myös tietyt tuttavat, joiden kanssa en halua jäädä jutustelemaan. Myös isohkot levottoman näköiset koirat kierrän mieluummin kauempaa. 

18/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään väistin pariskuntaa, joka kulki leveästi jalkakäytävällä kahden koiran kanssa. Ja minua vähän nolotti, koska olivat tummaihoisia. Etteivät vaan ajatelleet, että sen takia väistin. Väistin koronan ja koirien takia.

Vierailija
19/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hage kirjoitti:

Tänään väistin pariskuntaa, joka kulki leveästi jalkakäytävällä kahden koiran kanssa. Ja minua vähän nolotti, koska olivat tummaihoisia. Etteivät vaan ajatelleet, että sen takia väistin. Väistin koronan ja koirien takia.

Miksi nolotti? Eihän se sun ongelma olisi.

Vierailija
20/24 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti epävakaan tuntuisille tyypeille nimenomaan ei kannata näyttää että pelkää tai epäilee. Sellainen on heidän näkökulmastaan heikkoutta joka provosoi heitä. Täällä kaupungissa kun todellakin törmää lähes päivittäin vaikka minkälaisiin hiihtäjiin. Sekopään läheisyydessä kannattaa viestiä itsevarmuutta. Ei kun niin joo, feissareita välttelen. Pahempia kuin sekoboltsit. Lähes päivittäin täytyy rauhallisesti sanoa jollekin feissarille, että tulit seisomaan eteeni, voisitko siirtyä, jos välttely kauempaa ei onnistunut.