Auttakaa äitiä tässä
ahdistuksessa. Tyttäreni täytti 7v ja eskari loppui jo. Mua harmittaa kun pieni tyttöni on jo iso! Siinä se ihana leikki-ikäinen meni, ja nyt pitäisi ensi syksynä koululainen olla. Mua niin surettaa ja haikistaa tämä ajankulu. Mulla ei ole enää pientä tyttöä... Taidan olla aika hullu. Onko muilla tämmöistä?
Kommentit (9)
Minun poika on 17 ja on vielä joskus toisinaan äidin vauva, vaikka olenkin onnellinen, että olen mahdollistanut niin hienon pojan kasvamaan saattamisen melkein aikuiseksi. Nyt alkaa minulla uusi aika.
Onhan 7v tyttö vielä pieni, älä huoli lainkaan.
No ole onnellinen! Ei vaippoja, ei katkonaisia yöunia, ei tarvii syöttää eikä pukea. Lapsen kanssa voi keskustella, hänelle voi selittää asioita aivan uudella tavalla, hän oppii koulun myötä ihan uuden maailman. Minusta on hienoa seurata, kun oma lapsi kasvaa ja kehittyy! Tuskin tulee ikävä tätä täyshoitolaa, mitä täällä nyt pyöritetään...
Jos olet vielä hedelmällisessä iässä, niin tee toinen lapsonen, niin saat jälleen aloittaa kaiken rumban alusta
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:29"]
ahdistuksessa. Tyttäreni täytti 7v ja eskari loppui jo. Mua harmittaa kun pieni tyttöni on jo iso! Siinä se ihana leikki-ikäinen meni, ja nyt pitäisi ensi syksynä koululainen olla. Mua niin surettaa ja haikistaa tämä ajankulu. Mulla ei ole enää pientä tyttöä... Taidan olla aika hullu. Onko muilla tämmöistä?
[/quote]
Lapset kasvaa ja siihen pitää sopeutua. Joillakin se käy naps vain, jotkut jaksaa haikailla pikkulapsiajan perään.