Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kesähäihin mennä mustassa mekossa?

Vierailija
03.06.2013 |

Mulla on musta cocktail-mekko jossa kaulan ympärillä sellainen "panta" josta roikkuu vaalean violotteja helmiä. Ajattelin ostaa samanvärisen hartiahuivin ja laukun, kengät ovat mustat. Onko ok kesähäihin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa ja violettia? Kuulostaa suruasulta.

Vierailija
2/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se violetti on sellaista hempeää, vaaleaa

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta voisi. Laittaisi vain heleitä ja kirkkaita värejä asusteisiin ja kengätkin voisi olla värikkäät:)

Vierailija
4/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin juuri voisiko tuon pannan koruja vaihtaa vielä johonkin kesäisempiin sävyihin ja hankkia sen huivin ja laukun niihin sopiviksi. Mekko itsessään sopii mulle kuin valettu ja on todella mieleinen enkä ole pitänyt sitä kuin kahdesti, joten tuntuisi turhalta ostaa uusi.

t.ap

Vierailija
5/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Hyvin käy. Kukaan ei erehdy pitämään cocktail mekkoa suruasuna. Jos istuu sulle kuin hanska ja nautit asusta, niin aina parempi.

Vierailija
6/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat jonkun värikkäämmän huivin, korun ja kengät niin käy ihan hyvin.

Vierailija
7/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi mennä :) Kunhan sinulla ei ole mustia asusteita, niin ei kukaan luule hautajaisasuksi :)

Värikkäät kengät, korut ja laukku mukaan vaan niin näytät upealta, ja aivan varmasti sovit kesähäihin :)

Mukavia häitä!

Vierailija
8/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevennä yleisvaikutelmaa, on muuten liian raskas. Vaihda kengät vaikka sellaiseen metalliväriin, jota korusikin ovat, kulta tai hopea. Kenkien ei tarvitse olla laukun kanssa samaa väriä, mutta jos ovat, niin sitten vaaleat, joko metallisävyiset tai vaikka kermanväriset.

Vierailija
9/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Jos haluat enemän väriä, osta (juhlava!) huivi jossa on paria tai muutamaa väriä joista yksi  onmekkosi violetti. Pystyt sitten kokoamaan huivin pohjalta lisää asusteita jotka sopivat tyyliin (esim. huivin toisesta väristä kengät&laukku tai koru) niin mätsää hyvin yhteen.

Vierailija
10/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalla mekolla ei pidä mennä häihin. On loukkaus morsianta kohtaan!

Vierailija
11/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:36"]

Mustalla mekolla ei pidä mennä häihin. On loukkaus morsianta kohtaan!

[/quote]

Herätys ja tervetuloa vuoteen 2013! Cocktail-mekolla voi mennä häihin, loukkaus morsiantan kohtaan olisi liihottelu valkoisissa

Vierailija
12/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta asuun pinkki/punainen/hopeinen käsilaukku, vyö ja kengät niin voit mennä. Violettia en pistäisi, tunnettu surun väri.

Vierailija
13/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kummilapseni ristiäisissä mustassa mekossa. Kengät ja laukku olivat kyllä iloisen väriset. En edes ajatellut, että voisin loukata, mutta varmaan joku loukkaantui :(

Vierailija
14/14 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se musta asu häissä sääntö ollut silloin, kun ne mustat mekot olivat jotain tällaisia:
http://www3.jkl.fi/ksmuseo/haloo/sota/pukeutuminen7.htm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi