Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkiselle puolelle 5 viikon lomat kuten yksityisellekin

Vierailija
03.06.2013 |

Se on aivan riittävästi. vero- ja velkarahalla ylläpidettyjä "palveluja" on tehostettava ja reippaasti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten myös julkiselle puolelle samat palkat kuin yksityisille kiitos!!

Itse olen julkisella puolella ollut 12 vuotta ja odotan kieli pitkänä 15v jälkeen saatavia pitkiä lomia. Se on yksi syy siihen, että olen julkiselle puolelle jäänyt. Jos lomat poistetaan niin sitten haen seuraavaksi yksityisen puolen töitä. Koska palkat on siellä paljon paremmat.

Vierailija
22/23 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 10:18"]

Itse hahmottaisin tämän mieluummin niin päin että yksityiselle puolelle samat lomat kuin julkisella puolella.

Julkisella työnantajalla ei kuulemma enää vuosiin ole tarvinnut merkitä lauantaita lomapäiväksi. Tulee jotenkin tosi vanhanaikainen olo tuosta la-lomapäivästä. Että 60-luvulle ollaan jääty. Ja sitten joka paikassa jaksetaan sössöttää kuinka hyvät lomat Suomessa on. (Ja paskat on, jos se lauantai jätettäisiin pois laskuista niin kuin pitäisi, ihan itätasolla ei lomien kanssa olla, mutta hyvin keskiverto eurooppalainen lomaoikeus on tuo 5 viikoal, ei mitenkään erityisen hyvä kuten yritetään antaa ymmärtää)

No, kai Suomessa sitten on niin tyhmät ihmiset, että heitä kannattaa yrittää moisella silmänkääntötempulla kusettaa.

[/quote]

Joo mm. Saksassa on sama lomapäivämäärä yksit. puolella, mutta käytännössä viikon pidemmät lomat, koska lauantaita ei lasketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 10:20"]

No sitten myös julkiselle puolelle samat palkat kuin yksityisille kiitos!!

Itse olen julkisella puolella ollut 12 vuotta ja odotan kieli pitkänä 15v jälkeen saatavia pitkiä lomia. Se on yksi syy siihen, että olen julkiselle puolelle jäänyt. Jos lomat poistetaan niin sitten haen seuraavaksi yksityisen puolen töitä. Koska palkat on siellä paljon paremmat.

[/quote]

Kai valopää-virkamies ymmärtää, että yksityinen puoli tuottaa ne rahat ja te ette tuota mitään?

Joten hae vaan jos pysty, yksi veroraha-loisija vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan