alkaisitko ystäväksi/kaveriksi
Vaikka kirjeenvaihtoon sekä tapaamisiin juttelun merkeissä. Olen n50 ja asustelen Turun suunnalla.
Kommentit (14)
haluatko ihan vain kaveruutta ? voisin olla jotain muutakin m 23 v
t sinkkumies
olen mies, varattu, hyvin kiltti, luotettava ja raitis, keskustelukykyinen ja iloinen
ihan vain kaveruutta ja keskusteluseuraa
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:21"]
Onks sull iso?
[/quote]
tämä on ihan asiallinen kaveri haku kuule
jos tuo "onks sul iso" viesti oli 3 eli mulle niin paksu ja n 15 cm pitkä
No ei kyllä mikään ukko kiinnosta, nainen olis kelvannut kyllä kaveriksi. Mene jonnekin suomi.24:ään äläkä täällä sekoile.
Varattu, kiltti ja luotettava mies?
Illan hauskin vastaus.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:20"]
olen mies, varattu, hyvin kiltti, luotettava ja raitis, keskustelukykyinen ja iloinen
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:33"]
No ei kyllä mikään ukko kiinnosta, nainen olis kelvannut kyllä kaveriksi. Mene jonnekin suomi.24:ään äläkä täällä sekoile.
[/quote]
no en kyllä ole mikään ukko, täällä tykkäätte jutella minun kanssa, mutta ei sitten sähköpostitse luottamuksella vähän syvällisemmin ja henkilökohtaisemmin, harmi olen vähän juttu seuraa vailla ja kaveruus on kiva ja arvokas asia.
Illan hauskin vastaus.
[/quote]oletko työtön? työllistetty, varakas, sisukas yms. Hauskoja veikkoja mutta mene netti deittiin
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:43"]
Illan hauskin vastaus.
[/quote]oletko työtön? työllistetty, varakas, sisukas yms. Hauskoja veikkoja mutta mene netti deittiin
[/quote]
[/quote]
kun en hae mitään deittiseuraa, enkä mitään sellaista
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:42"]
[/quote]
no en kyllä ole mikään ukko, täällä tykkäätte jutella minun kanssa, mutta ei sitten sähköpostitse luottamuksella vähän syvällisemmin ja henkilökohtaisemmin, harmi olen vähän juttu seuraa vailla ja kaveruus on kiva ja arvokas asia.
[/quote]
Läpäti läpäti. Pillu sulla on mielessä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:42"]
[/quote]
[/quote]
Sä olet se häirikkö, jolla ei ole muuta tekemistä kuin tehtailla aloituksia palstalle.
Oletko mies vai nainen?