Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuskainen helleviikko edessä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin pidän työstäni päiväkodissa. Ihanaa, että ulkoilua tulee töissä nelisen tuntia päivässä.

Vierailija
22/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 21:59"]

Mitä ihmiset teette helteellä (jos ei täydy olla töissä)? Lojutte rannalla?

En minäkään valita, mutta paljon ei jaksa helteellä tehdä ja nukkuminen on ajoittain vaikeaa.

[/quote]

Kaikkea, mitä normaalistikin. Mikä sinulta jää tekemättä? Itse käyn lenkillä heti aamulla, ennen kuuminta aikaa. Ja tietenkin lojun rannalla tai omalla pihalla. Sisällä ilmalämpöpumppu viilentää tarpeen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin tukalaa, menkää markettiin ja viipykää ostoksilla. Meillä ainakin on kaupassa suorastaa kylmää, pitää laittaa pitkähihaista päälle ja sukat jalkaan kun sinne menee!

Vierailija
24/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan lämmintä! Ensi viikko tosin vähän mietityttää, kun oon yövuorossa ja pitäis kyetä nukkumaan päivisin. Mut aamulla suihkun kautta sänkyyn ja jos herää liian aikasin, käy taas viileässä suihkussa ja takaisin yrittämään. Eiköhän se mee. Mutta tiedossa ihania lämpimiä öitä.. :D 

Vierailija
25/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 22:06"]

Samaa katselen kauhulla. Ainoa mihin kotona pystyy on X-asennossa makaaminen sängyssä tuulettimen alla. Olisi kiva pystyä tekemäänkin jotain. Minulla helteet ainakin vievät ruokahalun kokonaan, eikä kuumalla edes viitsi ruokaa laittaa keittiössä, kun lämpötila sisällä on mukavat 30 astetta. Tänäänkin koko päivä mennyt maatessa, kun päätä särkee ja olo on heikko. Kivaa?

[/quote] mene lääkäriin, sä et ole terve

Vierailija
26/26 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon saa kivan viileäksi seuraavin konstein:

1. Pidä päivällä auringon suuntaan olevien ikkunoiden verhot ja kaihtimet kiinni. Pidä ikkunat kiinni.

2. Avaa ikkunat yöksi, muista hyttysverkot. 

3. Nuku ja nauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän