Jos Elvis vielä eläisi ja olisi nuori komea 30-40-vuotias mies olisiko hän sinun tuleva puolisosi?
Tai joku muu komea edesmennyt tähti. Kuka ja lähtisitkö treffeille?
Kommentit (33)
Todennäköisesti ei. En ole homo, eikä Elviskään ollut.
Huonot lähtökohdat avioliitolle.
Mä voisin seurustella Clint Eastwoodin kanssa. Avioon en menisi, luultavasti kivempi pitää rakastajana (Ja ikuisesti nelikymppisenä)
Pöhöttynyt mies, jolla ei tainnut olla edes mitään koulutusta, ja joka meni naimisiin jonkun ties minkä neljätoistavuotiaan kanssa. Hyh hyh.
En usko. Elvis oli juntti, puritaani, mammanpoika ja sovinisti. Seksissä estoinen ja kohteli naisia alentuvasti. Sillä oli ohut ja veltto ylähuuli, se on narsistin merkki. Komea ja rikashan se oli, mutta siihen sen plussat sitten jäikin.
Ei todellakaan olisi, koska minä olen sellainen harmaahiirulainen, että kuppilan Ranekaan ei kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Elvis oli juntti, puritaani, mammanpoika ja sovinisti. Seksissä estoinen ja kohteli naisia alentuvasti. Sillä oli ohut ja veltto ylähuuli, se on narsistin merkki. Komea ja rikashan se oli, mutta siihen sen plussat sitten jäikin.
Olihan sillä helvetin hyvä ääni, sitä ei käy kiistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, kieltämättä. Jos ois mulle laulanut Suspicious minds, niin oisin ehkä ollut välittämättä siitä ylähuulesta 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi oli taiteellinen ja hyvä esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan olisi, koska minä olen sellainen harmaahiirulainen, että kuppilan Ranekaan ei kiinnostu.
Miksi vähättelet itseäsi?
Elvis oli komea ja karismaattinen ja hieno muusikko, mutta jotenkin hänestä välittyi pervous ja sellainen epämiellyttävyys.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Itsellä on iso nenä, ja Elviksellä vielä isompi, liian iso riski saada järkyttävän isonenäisiä lapsia. VAIKKA voisin ehkä yksille rehveille mennä, sais sitten flexattua loppuelämänsä asialla ;)
Mun mielestä Elvarilla oli aika pieni nenä.
Jos sattuisin olemaan nätti teini-ikäinen neitsyt, niin Elvis saattaisi kosaista. Tuskin suostuisin.
Elvis taisi olla suht lyhyt, n.170cm
Mielestäni nuorena oli kyllä yksi komeimpia mitä on. Luonne taisi kyllä olla hankala ja se oma mieskööri aina ympärillä.
Aiemmin mainittu Eastwood oli aikanaan hot, mutta taisi kohdella naisia kuin p*skaa. Eläinrakas kyllä, siitä pointsit.
Elvis oli pahannäköinen ja saanut molemmilta vanhemmaltaan huonot geenit. Epämuodostunut leuka, vähän kuin Viktorialla.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin mainittu Eastwood oli aikanaan hot, mutta taisi kohdella naisia kuin p*skaa. Eläinrakas kyllä, siitä pointsit.
Siitäkin pointsit, että nyt 90-v. kainalossa ei ole joku parikymppinen vaan muistaakseni vain n. 30-40 v. nuorempi nainen.
En usko. Itsellä on iso nenä, ja Elviksellä vielä isompi, liian iso riski saada järkyttävän isonenäisiä lapsia. VAIKKA voisin ehkä yksille rehveille mennä, sais sitten flexattua loppuelämänsä asialla ;)