Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäistä et enää pidä lapsena/lapsellisena?

Vierailija
02.06.2013 |

Entä kuinka vanha itse olet? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iästä ole kiinni aina, asiaan vaikuttaa enemmän muut asiat. Jotkut eivät osaa hoitaa asioitaan edes kolmekymppisenä asiallisesti, toiset taas näyttävät osaavan sen jo 16 vuotiaana. Vähän riippuu siitä siis minkälaiset eväät kotoa on tullut mukaan. Itse olen 39 v. ja olin nyt ajateltuna "aikuinen" vasta noin 22 vuotiaana, sitä aikaisemmin olin siipiäni kokeileva nuori, lapsekas, hömelö ja hyvin sinisilmäinen, jonka piti kokeilla paljon typeriä juttuja. Olin siis täysin lapsi vielä 21 vuotiaana...

Vierailija
2/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:00"]

Ei se iästä ole kiinni aina, asiaan vaikuttaa enemmän muut asiat. Jotkut eivät osaa hoitaa asioitaan edes kolmekymppisenä asiallisesti, toiset taas näyttävät osaavan sen jo 16 vuotiaana. Vähän riippuu siitä siis minkälaiset eväät kotoa on tullut mukaan. Itse olen 39 v. ja olin nyt ajateltuna "aikuinen" vasta noin 22 vuotiaana, sitä aikaisemmin olin siipiäni kokeileva nuori, lapsekas, hömelö ja hyvin sinisilmäinen, jonka piti kokeilla paljon typeriä juttuja. Olin siis täysin lapsi vielä 21 vuotiaana...

[/quote]Aika outoa, jos olet ollut lapsi 21 -vuotiaana. Leikit siis silloin vielä nukeilla ja katsoit Pikku Kakkosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 18 vuotias on aikuinen, eikä voi pitää lapsena. Lapsellisia ihmisiä on kaikissa ikäluokissa, suurin osa miehistä on lapsellisia. Itse olen 38v nainen, ja ajoittain kyllä lapsellinen itsekin.

Vierailija
4/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22, ja aivan varmasti joku on sitä mieltä että olen lapsellinen. On eri asia olla joissain tilanteissa lapsellinen kuin olla sitä koko aikaisesti. Itse väitän olevani asiallinen ja ei-lapsellinen suurimman osan ajasta, mutta muut saavat toki vapaasti olla eri mieltä.

Vierailija
5/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:00"]

[/quote]Aika outoa, jos olet ollut lapsi 21 -vuotiaana. Leikit siis silloin vielä nukeilla ja katsoit Pikku Kakkosta. 

[/quote] Kun olin 21 vuotias, taisi Pikku Kakkosessa olla juontajana ihan mukavan näköinen nuori mies - saatoin hyvinkin katsoa sitä. Kalikka kalahti sinne suuntaan siis, sellaista sattuu. :-)

Vierailija
6/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 39 v. ja aloin pitää itseäni aikuisena n. 30 vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän