Lue keskustelun säännöt.
rakennusvalvonta + nuori insinööri
16.08.2013 |
Miksi kunnan rakennusvalvonta nyysää extra tarkasti piirustukset jotka nuori vastavalmistunut NAINEN on piirtänyt ? Olin piirtänyt muutoskuvat erääseen omakotitaloon ja valvonta palautti kuvat, syy : talotikkaat oli jääny piirtämättä seinälle. Asiakkaan lupaprosessi pitenee nyt siis TURHAAN.
Olen ollut erittäin paljon tekemisissä aiemmin arkkitehtien yms kanssa ja laskenut tarjouksia toisten lupakuvien perusteella ja niissä on ollut paljon pahempiakin virheitä.
Kyrsii.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:10"]
Miksi kunnan rakennusvalvonta nyysää extra tarkasti piirustukset jotka nuori vastavalmistunut NAINEN on piirtänyt ? Olin piirtänyt muutoskuvat erääseen omakotitaloon ja valvonta palautti kuvat, syy : talotikkaat oli jääny piirtämättä seinälle. Asiakkaan lupaprosessi pitenee nyt siis TURHAAN.
Olen ollut erittäin paljon tekemisissä aiemmin arkkitehtien yms kanssa ja laskenut tarjouksia toisten lupakuvien perusteella ja niissä on ollut paljon pahempiakin virheitä.
Kyrsii.
[/quote]
Tuskin tätä nyt henkilökohtaisesti tarvitsee ottaa; kun tikkaat puuttuu niin se on yks ja sama että onko suunnitelmat tehnyt vanha tai nuori, mies tai nainen.
Rakennusvalvonta ei vain voi hyväksyä puutteellista suunnitelmaa. Jos niitä tikkaita ei olisi rak.valvonnan hyväksymissä suunnitelmissa niin sit rak.valvonta olisi tehnyt virheen. On kaikkien etu että virheet huomataan!
Sinullekin tämä on vain kokemusta, ensi kerralla muistat ainakin ne tikkaat piirtää :)