Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Miks mua oksettaa päivittäin?

Vierailija
18.07.2020 |

Viimeisen kaksi kuukautta, mulla on ollut pahoinvointia päivittäin. Jos aamulla jään makoilemaan sänkyyn, iskee yhtäkkiä sellanen kuvotus päälle että tuntuu et oksennus tulee. Se ei kuitenkaan tule ja kiiruhdan keittiöön syömään hedelmän toiveena nopee sokereiden nousu. Päivällä sitten tulee yskänkohtaus joka päättyy siihen että yskin ja oksennan pää pöntössä. Yökkäykset on pitkiä ja tiiviitä niin että tuntuu et tukehdun ja ne jatkuu vaikka maha olis jo tyhjä. Lisäksi jokaisen syönnin jälkeen alkaa kuvottaa ja sitten lopulta yskittää joka päättyy oksennusrefleksiin. Syönnin jälkeen on vaikea katsoa ruoka-aineita joita on syönyt kun tuo kuvotus voimistuu heti. Esim. jäin katdomaan kun puoliso leikkasi kalapihviään ja se pihvin koostumus sai melko voimakkaat reaktiot aikaan vaikka itse just söin samanlaisen.

Korona testit tuli juuri negatiivisina takaisin eli ilmeisesti jotain vatsa vammaa? Vatsa on 85% kokoajan ripulilla ja turvoksissa kuin olis potkupallo alias raskausvatsa. Oon ennenkin yrittänyt hoitaa tätä vaivaa, mutta astmaatikkona lekuri vaan sanoo sen olevan lääkkeistä johtuvaa ja antaa vatsansuojalääkkeitä tai närästykseen happopumpun salpaajia. En oo vielä koskaan päässy oikeisiin tutkimuksiin. 🤷‍♀️

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan kirjautua omakantaan ja katsoa. En tiedä mikä testeistä on maksaa varten, mutta löysin P-kreatiinin joka ilmeisesti on munuaisarvo joten vastaus ylle: on otettu. P-kreatiini on hiven alle arvojensa.

Mutta, huomasin sitten tällasen tuloksen josta lekuri ei edes msininnut. Joku P-CPR arvo pyörii 13 vaikka sen pitäisi olla alle 4. Onko tuo jotenkin oleellista mun tilan kanssa?

Lisäksi nyt yllättäin huomasin, että mulle onkin laitettu lähete vatsaklinikalle, lääkäri vaan ei ole siitä ilmoittanut. Hän kertoi 2vko sitten tuloksia soittaessaan että hän näyttää mun kertomuksen gastro....tohtorille ja tämä saa tehdä päätöksen että ottaako mut hoitoon ja ilmoittaa JOS tää lääkäri kokee tarpeelliseksi tutkia mut. On näemmä kokenut vaan mulle ei oo edes ilmoitettu.

Soita lääkärillesi.

Tuolle samalle lääkärille? Tulehdus voi olla vaikka hampaassa, ikenissä, joten pikaisesti ainakin hammaskiven poistoon! Jos vikaa ei löydy suusta, voi se olla muualla ja jos olis leikkauksen tarve, ei ne ala leikkaamaan, koska on tulehdus:-(

Ja lehmät lentää.

Näin se menee - ientulehdus on myös tulehdus. Voi se olla vaikka poskionteloissa, ei sinua leikata, koska epäonnistumisen riski on liian suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi